Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| upa - Ej medlem längre | 2008-06-23 20:17 | |
![]() | Maskulinist, du har tyvärr missat en del historik som brukar vara en vanlig orsak till felbedömningar. Du får gärna anmäla dig som kandidat i tävlingen. | |
| nathalii | 2008-06-23 20:19 | |
![]() | håller med dig haha. men det jag inte förstår är varför man äns orkar lägga sig i ett samtals ämne som man inte äns gillar. gillar man inte sex and the city så behöver man väl inte sitta här och vara bitter för det. jag tycker serien är skit bra och den speglar faktiskt mångas liv. det är lätt för alla som är gifta eller har partners att säga att det är sjukt att ha sex med så många, det är ju lika osunt att inte ha sex alls om man inte har någon partner dessutom skadar ju inte sex, man kan väl ha sex med olika varje vecka? och serien speglar ju inte bara det utan framgångsrika kvinnor också.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 20:19 | |
![]() | Tänkte på "En partner i månaden HÖGST alltså." meningen | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-23 20:24 | |
![]() | Tror han syftade på din dåliga svenska Upa. Vad är förresten konsekvensen av att människor tillåts ha så mycket sex de vill utan att dömas av samhället? Tror du att alla börjar kopulera på bord? Nu utgår du från dina egna referensramar igen, fy skäms:). Orkade inte läsa inlägget ifråga förut, tack Johan. Jag vill inte diskutera med dig för att dina åsikter om folk som har frekvent sex skrämmer mig och att du kallar den som är tolerant för ryggradslös skrämmer mig än mer. Vilken sorts samhälle vill du ha egentligen? | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-23 20:27 | |
![]() | De få åsikter som går att urskilja bland dina substanslösa påhopp that is. | |
| Snoosy | 2008-06-23 20:28 | |
![]() | stunt,, ja, okej. Ja men då är vi fler som har missförstått dina inlägg då, uppenbarligen :) Såå det kanske är dax att uttrycka sig så vi 3åringar förstår ;) | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-23 20:29 | |
![]() | Ja många av er stavar ju som treåringar så kör hårt, Snoosy. | |
| E_Cantona | 2008-06-23 20:32 | |
![]() | så om man stavar som en kratta är man per automatik mindre vetande?? | |
| Snoosy | 2008-06-23 20:33 | |
![]() | men återigen.. du antog alltså att dom i filmen har sex en gång i månaden. hehe, du är rolig ju.. Har läst dina inlägg, du vandrar från verklighet till att mena filmen. Menar du att det är dom påhittade karraktärerna i serien/filmen man inte ska dömma ut, eller syftar du som i flera inlägg att man inte borde dömma dom som valt att leva med många partnerbyten, i verkliga livet ;) ?? | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-23 20:33 | |
![]() | Jag tror att man gör sig själv olycklig genom alltför promiskuöst leverne, dels tror jag att man kan förväxla sexuell njutning med nyhetens behag vilket leder till att man konsumerar människor snarare än sex, dessutom är speciellt kvinnor inte särskilt lämpade för sex med alltför många partners. Vi har nyligen sett en våg av marknadsföring för det nya cancervaccinet, som sägs skydda mot cancer som utvecklas på grund av ett så kallat cancervirus, risken att dra på sig detta ökar naturligtvis med antalet partners. Man blir även mottagligare för andra könssjukdomar ju fler partners man har så riskökningskurvan är alltså inte linjär utan ökar snabbare och snabbare ju fler partners man har. Även om man bortser helt från medicinska och emotionella och psykologiska risker så löper man ju även en tredje kategori av risk, att man antingen råkar ha sex med fel person (tokig stalker el. dyl.) eller att man helt enkelt sårar en massa människor som antingen vill ha nåt mer, eller som trodde sig kunna hantera ett one night stand men åkte dit och kärade ner sig i en. Skulle det vara så att man dels struntar i sina egna känslor och de risker man tar med dem, även struntar i de medicinska riskerna och dessutom struntar i andras känslor, så vågar jag hävda att man inte är en lycklig, fri eller ens särskilt trevlig människa. | |
| Snoosy | 2008-06-23 20:36 | |
![]() | För en gång skulle håller jag med dig ordprofeten ;) Bra inlägg!! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 20:39 | |
![]() | Jag är trevlig | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-23 20:47 | |
![]() | Jag pratar om både film/serie och verkligheten, Snoosy. Är det inte det tråden handlar om? Hur vissa tycker att det är hemskt hur seriens "slampor" påverkar tjejer i verkligheten? Man ska inte döma vare sig karaktärerna i serien eller de som i verkligheten har många sexpartners. Det har jag sagt i så gott som alla inlägg jag skrivit. Tror inte jag kan vara mer tydlig nu? Är det svar på denna, ska vi säga "kreativt" formulerade, fråga: "Menar du att det är dom påhittade karraktärerna i serien/filmen man inte ska dömma ut, eller syftar du som i flera inlägg att man inte borde dömma dom som valt att leva med många partnerbyten, i verkliga livet ;) ??" Hoppas du är nöjd nu Snoosy, för jag börjar må illa av din grammatik ;). | |
| Snoosy | 2008-06-23 21:06 | |
![]() | öööh .. nu börjar jag undra om du läst mina inlägg .. Jag har verkligen inget emot dom som väljer att ha flera partners, men det utesluter inte att jag tror att dom blir lyckliga av det i längden. Eller missade du att jag skrev det ?? Sen om du stör dig på min grammatik, det säger ju ganska mycket om dig.. | |
| Snoosy | 2008-06-23 21:07 | |
![]() | Det jag reagerade på var när du tror att dom i serien har en partner, HÖGST (med stora bokstäver) i månaden. Där föll du platt ner.. | |
| Candee | 2008-06-23 21:10 | |
![]() | Heja Ordprofeten...!! | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-23 21:14 | |
![]() | Heja Ordprofeten!!:-)) | |
| Dyslekso | 2008-06-23 21:15 | |
![]() | Snoosy, har du sett SATC? Det är bara Samantha som beter sig riktigt slampigt...och naturligtvis blir hon straffad med bröstcancer också.:) | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-23 21:18 | |
![]() | Tack Dyslekso, en man man kan lita på när det faller småhagel. Vill gärna höra en kalkyl från Snoosy gällande hur mkt sex de har i serien. Tror nämligen inte heller att hon sett så mycket av den. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 21:19 | |
![]() | Jag vet att man inte är olycklig, otrevlig eller ofri bara för att man har fler partners än 2 genom livet. Verkar vara två läger. Aldrig ett mellanläge synd nog. Hora eller helgon. | |