Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Teppy | 2008-06-26 22:43 | |
![]() | tex, att hon fiser och äcklar sig | |
| alapet_torsk - Ej medlem längre | 2008-06-27 00:34 | |
![]() | asså dom här forumvärdarna..tar bort massa inlägg det är respektlöst om nånting,vare sig man är i italien eller i sverige. | |
| Teppy | 2008-06-27 12:54 | |
![]() | haha | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-27 12:57 | |
![]() | jag fiser ofta och gärna, fick faktiskt tjata på en föredetta flickvän att hon skulle släppa loss... | |
| Teppy | 2008-06-27 13:02 | |
![]() | Hur kan man ens med att "tjata" på sin tjej för att hon ska göra det?... | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-27 13:07 | |
![]() | man måste ju släppa loss, eller hur? alla människor rapar och fiser, varför ska man dölja det bara för att man träffar nån ny partner? | |
| Yoshifina | 2008-06-27 14:49 | |
![]() | Teppy, har du några problem med MÄN som fiser, rapar o deras mjukisbyxor, eller är det bara kvinnornas sunk du stör dej på *nyfiken* | |
| Teppy | 2008-06-27 14:53 | |
![]() | läs tidigare inlägg Yoshifina. | |
| Paco-Loco | 2008-06-27 21:06 | |
![]() | Seriöst... Jag skulle bli illamående om en tjej som jag är intresserad av fes vid min närvaro. Aldrig fiser själv när det är nån dam som befinner sig på nära håll. Tycker att det är dålig stil och disrespekt. Rap går det mycket lättare att dämpa. Klart man fiser med sina kompisar men ligger jag med min tjej på en soffa, kollar tv och plötsligt får gaser i magen då får jag tåla allt vad jag kan för att inte släppa det. Skulle tjejen däremot lägga en smällare så skulle jag bara gå därifrån. Teppy är väl aristokratisk av sig och det är jag med, skulle jag tro. Inget mer med det. | |
| le-tigre | 2008-06-27 21:24 | |
![]() | HAHAHAHAHA, denna konversation har ännu inte fått möta sin skapare.. otroligt! | |
| mrperfect | 2008-06-27 22:51 | |
![]() | Jag var tvungen att vädra ur....fi donc :D | |
| Teppy | 2008-06-29 15:16 | |
![]() | jag må vara ytlig eller vad ni nu vill kalla det men jag anser bara att det är sunt förnuft eller ja, hyfs. Man sköter sitt fis/rap-behov där ingen är. Suck. | |
| rispåse | 2008-06-29 15:34 | |
![]() | Nä men vilken jädrans toktråd. Låt folk prutta o rapa om dom behöver o ni andra som inte "gör det" gör det säkert ändå.. Jag går inte omkring på ica o brakskitar, men det måste va ljug när folk säger att dom inte måste fisa då o då... Herregud, det är väl ingen big deal?? | |
| rispåse | 2008-06-29 15:41 | |
![]() | Ah, jag missade rubriken på tråden! Det va nåt om vad tjejer ska göra o inte göra... Gissar att skaparen är inflyttad från ett annat land. Då kan jag förstå åsikterna, men det är ju oxå så att man får lite ta seden dit man kommer, precis som jag får göra om jag flyttar från Sverige. Med det menar jag inte att vi i Sverige går omkring o snuskar runt hela dagarna, däremot kanske rubriken borde varit ställd till båda könen, eftersom vi faktiskt är jämnställda o har rätt att göra samma saker... Sen-borde vi ju visa varann respekt kanske i dessa saker, men som sagt, det gäller båda könen! Färdig med det? | |
| asastina | 2008-06-29 16:23 | |
![]() | Teppy: Jobbigt för dig att ha den inställninge den dagen du faktiskt inte KAN kontrollera rap/fisbehovet. kommer att hända även dig!!! tycker synd om dig..stackars liten | |
| Nasty Nimrod | 2008-06-29 17:30 | |
![]() | "Fina flickor fiser inte, de vågar inte släppa loss", som låten gick... | |
| piggelin88 | 2008-06-29 18:02 | |
![]() | Teppy: För det första så tycker jag det är synd att du har så dåligt självförtroende så att du inte kan sitta i mjukisbyxor och känna dig söt utan måste vara fixad hela tiden för att inte vara "sunkig". Man kan faktiskt ha fräsha och rena mjukisbyxor. Tvättmaskin? Man är även renare utan smink och mycket mer fräsht med uppsatt hår. T.ex. när man äter mat. Eller är man sunkig då också?... För det andra så ska det väl vara lika villkor för en kille? Eller är det okej om han sätter sig och rapar dig rakt i ansiktet i sina sunkiga mjukisar? Hm. Rättvist ska det väl vara. Sedan så skulle jag PERSONLIGEN aldrig göra massa saker för en man om han inte skulle göra samma för mig. Om han inte är totalt förlamad eller är sjuk dvs. DÅ måste man ju hjälpa till. Eller det kanske var en sådan man du pratade om? De män... eller ska vi säga pojkar som håller med Teppy är som sagt bara pojkar ännu. Vem vill ha någon superfixad tjej som aldrig släpper loss. Och då menar jag inte att man ska hålla på och rapa utan en tjej som inte är RÄDD för att vara sig själv och är stolt hur hon ser ut med eller utan mjukisar. Med eller utan smink och håret hur som helst. Och vem sjutton vill ha ett förhållande med en tjej (eller kille) som passar upp på en hela tiden? Kan man inte ta hand om sig själv så får man la flytta in på ett hem eller hem till sina föräldrar. Tycker verkligen det är sorligt med sånna åsikter. Men man får ju ha de åsikter som man vill. Och funkar det nu för Teppy att slicka någons fötter (nej, jag menar inte ordagrannt) och alltid vara välklädd och dann så okej. Vad kan jag göra åt det. Men jag tycker bara det är så felfelfel. Punto! | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-29 18:04 | |
![]() | jag var ihop med en tjej för 10 år sen, hon kunde inte gå och köpa mjölk utan att sminka sig i 20 minuter... | |
| mrperfect | 2008-06-29 18:05 | |
![]() | jag är en pojke---vid 53 :D | |
| mimmi_86 | 2008-06-29 18:14 | |
![]() | uj uj, jag tycker ALLA bör uppföra sig och hålla sig hela och rena, tjejer som killar :D | |