Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 18 834 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ässät | 2009-12-18 22:31 | |
![]() | Min lilla katt äter nästan allt. Ostbågar älskar hon men får inte så många eftersom hon då fiser så man nästan kräks | |
| -Torskmacka | 2009-12-18 22:38 | |
![]() | samma här äss... mina katter älskar också ostbågar tokmycket. | |
| Ässät | 2009-12-18 22:39 | |
![]() | Igår åt hon lasagne..en sån där Billys du vet. Jag hade ställt den på bordet för att gå in och duscha. När jag kom ut så var den renslickad *s* | |
| Ässät | 2009-12-18 22:39 | |
![]() | jag hade ätit det mesta alltså..hon åt inte upp hela | |
| -Torskmacka | 2009-12-18 22:48 | |
![]() | mina katter föredrar att äta mus. | |
| Blå Måne - Ej medlem längre | 2009-12-18 22:50 | |
![]() | Ässät - Gustaf´s syrra månne...? ;) | |
| Ässät | 2009-12-18 23:14 | |
![]() | Haha ja man nog fan tro det *s* hon äter kebabkött också :D | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2010-01-01 13:15 | |
![]() | Jaha så var jag här igen med ytterligare en fråga vad det gäller min katt. Han har vid några tillfällen bajsat inne och då menar jag inte att han gått på sin låda. Det har hänt fyra gånger på ca 2 månader och han bajsar i min dotters säng!!URK!! Varför? Jag fattar inte varför han gör så. Har hört att det kan vara om lådan är smutsig men jag är ganska så noga med den och rensar den alltid när han bajsat där men byter inte hela lådan. Hur ska jag få honom att sluta med detta beteende? En annan sak är att han är inne mer nu än förut eftersom det är så kallt så vill han inte gå ut. När han var ute förut så hände inte det här för då gjorde han av sig ute oftast. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2010-01-01 13:41 | |
![]() | Kan vara någon form av protest. Något nytt i hemmet? Att få en katt att sluta göra sina behov på fel ställe är bland det svåraste som finns. Att straffa/skälla hjälper inte ett smack eftersom det bara ökar kattens förvirring och frustration. Bara att försöka förstärka det rätta beteende, belöna när han varit på lådan. Prova med att spreja med Feliway på dotterns säng. Funkar inte det så ställ en skål med mat där. Katter gör inte sina behov där det finns mat. Lycka till! | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2010-01-01 13:46 | |
![]() | Ok,,blir lite full i skratt faktiskt när du säger att det kan vara en protest mot nåt nytt i hemmet. Första gången han gjorde det så var det i min säng bredvid min kille som katten inte träffat förut:-)) Äckligt var det men vi var vakna som tur var annars hade vi kanske rullat runt i kattskit. Men nu kan jag inte komma på något nytt i hemmet som skulle störa honom. Men jag ska köpa sån sprej som du nämner så får vi se om det funkar. Kanske vara ännu mer noga med lådan. Han kanske är en kräsen filur som kräver väldig renlighet:-) Tack för rådet katalias:-) | |
| lengus | 2010-01-01 14:34 | |
![]() | Min katt är världens snällaste. Man kan göra vad man vill med honom. KLarar bara av två hundar - nu på senare år en till. Alla svarta. Han är döpt efter Sveriges i särklass bästa hockeyback: Lennart Lill-strimma Svedberg. Han fick hela namnet - trots att vi inte heter Svedberg :-) | |
| Gautama | 2010-05-30 20:07 | |
![]() | Nu vill jag fråga er som kan detta med katter bättre än mig. Vi har en hankatt Åke som är kastrerad och ca 2 år i höst. Nu fick vi tillökning av en hankatt till som är okastrerad och 2 månader gammal. De sammanfördes idag men gillar inte varann alls. Det blir inte rent slagsmål men de fräser åt varann och piskar till med tassarna. Vår stora Åke verkar vara den som verkligen inte vill ha den lilla Malte i sitt hem. Han är alltid gosig men verkar jättearg på oss nu och fräser även till oss om vi kommer honom närma. Ska vi ge det mer tid? Kan det vara en inlärningsfas eller är det så att två hankatter kanske inte går ihop? Det sista jag vill är att Åke ska börja må dåligt och ändra sitt gosiga beteende till att bli arg:-( | |
| Bianca_79 | 2010-05-30 23:15 | |
![]() | Vi har 2 bondkatter. De är både inne o ute. | |
| Bitte - Administratör | 2010-05-30 23:19 | |
![]() | Katter behöver tid ,, de kan leka " huggorm" dvs fräsa och ha sig några dagar men det brukar gå över,, Bitte | |
| Gautama | 2010-05-31 00:25 | |
![]() | Tack Bitte för svar. Vi ger det några dagar så får vi se hur det funkar. Just nu så känns det som jag inte kommer sova en blund inatt med detta fräsande och bråk som de håller på med. | |
| godzilla99 | 2010-06-10 22:18 | |
![]() | Min mormor har en katt (vet inte vilken ras) som är 23 år! Jag har 3 Maine cooner. | |
| ger055 | 2010-06-10 22:22 | |
![]() | Jag har en långhårig huskatt som heter Smilla. Hon gillar ostbågar! | |
| Algazoth | 2010-06-10 22:50 | |
![]() | Två Devon Rexar. Lilla surtanta Lexx och stora mjukpojken Stan. | |
| oligarkerna | 2010-06-10 23:12 | |
![]() | Bagdad Bob, Oddbjörn och Bob Kåre. Bondkatter. Som trivs tillsammans. Det tycker jag är lite konstigt. Katter ska ju inte vara flockdjur. | |
| Amandaaan - Ej medlem längre | 2010-06-10 23:15 | |
![]() | Katter klöser! | |