Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:51 | |
![]() | vita: men hon är fortfarande mindre. Skillnaden är att kvinnan låter sig förtryckas, när inom djurlivet hon har matronans plats, att bli dyrkad och uppvaktad av mannen. Det är en sjuklighet vad kvinnor gör för att "behaga" mannen. Tror många gör saker som de egentligen inte vill och där har vi övertaget från mannens sida, detta då spec inom porren, som indirekt styr kvinna-manrollen i samhället. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:52 | |
![]() | trash: därför jag skrev "bästa" med citationstecken | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:54 | |
![]() | Håller helt med Saga.. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:54 | |
![]() | sanningen är ändå att dessa "Män" (populära, produktiva alfahanar) har mer testo än andra och attraherar således fler kvinnor, både du och jag vet att det fungerar, ofrivillig attraktion på rent fysisk nivå. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:55 | |
![]() | Skyller du allt på porren nu? *undrande* | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:55 | |
![]() | Precis, jag vill inte ha en hanne som vill ha en plastdocka, jag vill att han ska ha mig. Precis som jag är, diskussionslysten ibland, älsklig ibland men alltid tycka att jag är älskvärd med håret på ända eller snyggt friserad. Så vill jag ha honom och så vill jag att han skall ha mig. Jag vill att han skall vilja ha mig kl 20 på kvällen om andan faller på, även om jag har mjukisbrallor på mig då. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:56 | |
![]() | *vilja ha mig skall det såklart vara | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:56 | |
![]() | alfa: ja det är härligt att det finns människor kvar och att alla inte är som i hollywood, eller var de håller hus! | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:57 | |
![]() | Ja, visst är det skönt! | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:58 | |
![]() | tror också att alla innerst inne resonerar som du alfamarie, men att media bygger upp ett ideal för att spela på vår rädsla och osäkerhet, alla spelar teater, men innerst inne vill vi bara bli kramade i våra mysbyxor, även den sexuelle, välutrustade mannen vill ha en kram och se på simpsons. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-03 10:00 | |
![]() | mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmysigt | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 10:00 | |
![]() | o jes | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-03 10:00 | |
![]() | Detta känns inte helt riktigt... | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-03 10:02 | |
![]() | Jag har haft tandställning. Är nöjd med utseendet på tänderna men inte med bettet som inte alls känns bra. Det kändes bättre innan att bita ihop. Nu känns det snett. Minns att jag frågade en tandsköterska om jag verkligen var tvungen att ha tandställning. Hon svarade att man var det om man inte ville se ut som ett troll i käften. Vet inte om hon jobbade inom porren men hon var ganska dominant och otäck så jag gjorde som hon sa. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-03 10:04 | |
![]() | Tandställning kan vara bra för att annars kanske man inte kan tugga ordentligt. Det kan också hända att man biter ihop snett och därmed får fruktansvärd huvudvärk. Inte att jämföra med porrindustrins ideal! | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-03 10:05 | |
![]() | Men jag biter ju mer snett nu :/ Dessutom är det rätt sexigt att inte ha framtänderna något förskjutna åt ena sidan. Många fotomodeller som har det nu. Glugg är ju också hett. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-03 10:06 | |
![]() | "att inte ha" menade "att ha" | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 10:06 | |
![]() | budavlv: lol :) | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-03 10:08 | |
![]() | Jag vägrade tandställning när jag var 12 år, jag sa att om jag får ont i munnen så skulle jag återkomma (kanske inte med exakt de orden) men mina föräldrar lät mig hållas. Jag har lite trångt mellan mina tänder men annars har jag aldrig haft några problem, aldrig ont sällan hål. Min dotters tänder står i munnen lite huller om buller, hon kommer troligen att få tandställning för annars får hon bettproblem om några år. Om det behövs, är det en sak. Hon kommer aldrig att få några pengar av mig till bröst-, läpp- eller skinkförstoringar. Möjligen kommer jag att undra vad jag har gjort för fel och skicka oss båda till psykologen för att fixa själen. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-03 10:09 | |
![]() | Min gubbe har världens charmigaste glugg mellan framtänderna. *suckar lyckligt* | |