Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 790 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| micro113 | 2009-07-09 15:28 | |
![]() | nettan Jag har förstått att det är din ståndpunkt -- och jag delar inte den, för mig är en örfil värre än ord kan vara. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-07-09 15:32 | |
![]() | Nej, Apbur, jag har inte missförstått dig, för jag tycker du är väldigt klar och tydlig i dina ståndpunkter och förklaringar: Apbur:" Jag har inget intresse av att försvara mina vänskapsrelationer eller min tendens att vilja slå vid känsloutbrott. Jag förnekar bara det inte." /slut Men jag kan bara konstatera att vi människor kan tydligen leva under väldigt olika "tendenser". | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-07-09 15:33 | |
![]() | apbur - jag tycker att dina senare inlägg (där du förklarar vad du menar, och inte bara utgår att folk tänker som du, alternativt är elaka eller ointelligenta) håller mycket högre klass än dina tidigare. tror att de flesta fattar nu. få se om jag har gjort det: för de flesta regler finns undantag. att inte beakta dessa undantag vittnar om en ofullständig förståelse av givna regel och det sammanhang som den uppstått i? | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-07-09 15:36 | |
![]() | Så höör på Carl, sluuta opp med att ta dig en massa friheter! Sicken fräck en. ;P :)))) :DDD | |
| nettan23 | 2009-07-09 15:41 | |
![]() | För övrigt ang rubriken kvinnor som misshandlar män. Det är intressant! Stod för ngn månad sen om en kvinna som höll en man fången och upprepat våldtog honom, efter han försökte göra inbrott hos henne. Det skrattade de flesta åt på ett annat forum, det skulle vara männens dröm osv osv SJUKT! Det är väl lika synd om mannen som för alla andra våldtagna kvinnor? Folk verkar se det som att misshandel och våldtäkt som utförs av kvinnor på män är roligt och inte så farligt! | |
| apbur | 2009-07-09 15:42 | |
![]() | Miss Yoco, jag ville diskutera om nolltolerans mot våld verkar rimligt eller ej men fick massa oväsentliga frågor om mina vänskapsrelationer. Sådant hör inte till en diskussion. Den meningen du citerar har absolut ingenting med mina övriga påståenden att göra. Jag beklagar att du fortfarande inte har förstått det trots att du hävdar att du förstår. | |
| Ässät | 2009-07-09 15:44 | |
![]() | Drömmen är väl att det ska bli en nolltollerans precis som drömmen är att det ska även vara det på vägarna när det gäller alkohol i trafiken | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-07-09 15:45 | |
![]() | får jag stryk annars? försöker du sätta mig på plats? när jag påstår att något inte klär dig är det ju blott min ödmjuka åsikt. jag gillar att ta mig friheter och handlar efter vad jag tycker är riktigt. men jag respekterar att du säger att du tycker att det är "för mycket". | |
| apbur | 2009-07-09 15:47 | |
![]() | carlmartin, läs på reglerna för forumet om du inte gjort det. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-07-09 15:48 | |
![]() | Tja, det jag inte kan förstå är hur du kan förneka det du själv har skrivit och vända det till att andra missförstår dig. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-07-09 16:10 | |
![]() | äh, orkar inte läsa reglerna. känner mig trygg i min bedömning av mitt eget material, har inte skrivit något jag inte står för och tycker är fair. låter spelvärdarna bedöma om jag begått något övertramp. hoppas inte jag har gjort dig alltför upprörd :) | |
| apbur | 2009-07-09 21:36 | |
![]() | Miss Yoco, jag har inte förnekat något jag har skrivit. carlmartin, du gör mig irriterad när du förklarar för mig hurdan jag är och hur jag tänker eftersom det inte tillför diskussionen någonting utan bara handlar om dina personliga intressen om mig som privatperson. Larvbrud, jag tror jag förstår vart du vill komma och håller med om att det är klantigt att inte lära sig läsa av andra människor bättre så man åker på en polisanmälan. Dock tycker jag polisanmälaren har skeva värderingar om vi talar om en örfil. | |