Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 588 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| konvalt - Ej medlem längre | 2010-04-16 22:40 | |
![]() | Miss, till slut kommer du att inte svara på frågor! Det är samma stund då HV står på torget i J-köping och firar! | |
| konvalt - Ej medlem längre | 2010-04-16 22:47 | |
![]() | Jag kommer att regera i den här tråden om ca 1½ vecka! Nåde dej om du försvinner! | |
| Miss_jk | 2010-04-16 22:49 | |
![]() | Alla bortamatcher ja... Däri ligger all nervositet! Det är det som är det suraste... hv ser dessutom väldigt starka ut. Men jag tror vi vinner imorgon. Alla lag har medgångare, så är det bara. Jag har haft säs.biljetter sedan 2000 i både fotboll och hockey, så jag kan stolt säga att jag inte är en av dem. Jag kommer inte försvinna. Är kvinna nog att ta _eventuella_ nederlag. =) | |
| Mouche - Administratör | 2010-04-16 22:51 | |
![]() | Helt fel Konvalt, du regerar varken nu eller senare.. Jag regerar i den här tråden redan nu och jag säger att nu snackar som folk istället för de dumheter du just nu håller på med. Mouche | |
| konvalt - Ej medlem längre | 2010-04-16 22:52 | |
![]() | Miss har en typisk storstadsmenalitet! Hon e så långt från harmoni man kan komma! Hon älskar betong, storstad och Järnkaminerna! Stackaren! | |
| Maja G | 2010-04-16 22:52 | |
![]() | Ja, jag är lite konstig..Vem är inte det, Konvalt ??? Har så svårt att hata andra lag, likaså andra människor...Men jag håller och hoppas på att HV tar hem guldet 2010! | |
| Mouche - Administratör | 2010-04-16 22:53 | |
![]() | Jag sa: Nu lägger du av med påhopp konvalt! | |
| Miss_jk | 2010-04-16 22:53 | |
![]() | Slagruta: Att Djurgården kommer näst sist kan vi ju enas om är helt åt skogen fel. Som sämst näst först. Vet inte vems tabell det där var, men det var inte många rätt. Hoppas innerligt att förstaplatsen också är fel... | |
| Miss_jk | 2010-04-16 22:55 | |
![]() | "Miss har en typisk storstadsmenalitet! Hon e så långt från harmoni man kan komma! Hon älskar betong, storstad och Järnkaminerna! Stackaren!" Tyck inte synd om mig. Jag är storstadsbo, har alltid varit och kommer alltid vara. Japp, jag älskar betong, storstad och Järnkaminerna. Harmonisk? Mycket! | |
| konvalt - Ej medlem längre | 2010-04-16 22:59 | |
![]() | Ok, heja Djurgården, jag e en hockeykille som älskar Djurgården Mouche! För VF e väl nåt som du inte gillar? | |
| Mouche - Administratör | 2010-04-16 23:02 | |
![]() | Jag älskar Frölunda och kommer så att göra i hela mitt liv. Det vet du lika väl som jag konvalt =) | |
| konvalt - Ej medlem längre | 2010-04-16 23:04 | |
![]() | Stäng av mej då din stackare! Jag älskar VF, jag håller på detta satans älskade hockeylag, ja e frälst, ja e go gubbe hela dan men duu har makten! Använd den då om du vill. | |
| Miss_jk | 2010-04-16 23:04 | |
![]() | Konvalt, du påpekar att jag bara skriver om publiken. Har nu läst igenom tråden och förutom ca två inlägg om Liv vs Wesslau så har du inte skrivit ett enda inlägg om _hockeyn_. Det enda du gastar är hååååvvveeeee bbbllllååååå och att ni regerar, att ni ska vinna guld och fira på torget (Torget?? Haha, bonnigt så det förslår.). Kanske skulle ta och se om ditt eget hus innan du hoppar på andra? Få se lite hockeysnack från dig nu istället för ditt gapande om hååååvveeee. | |
| Miss_jk | 2010-04-16 23:06 | |
![]() | VF? HV? Fattar inget just nu... Vilket lag håller du på? Finns det ens något lag som heter VF? | |
| Slagruta - Ej medlem längre | 2010-04-16 23:06 | |
![]() | Miss JK ...Vi har snackat tidigare, jag är ju Gnagare. Men just nu smyghåller jag på på DIF, pga att ni spelar ett mordernt och utvecklande spel. Nå't för kidsen att lära av. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-04-16 23:09 | |
![]() | Heja, Frölunda...skiter i resten. | |
| konvalt - Ej medlem längre | 2010-04-16 23:11 | |
![]() | Jag e, och kommer alltid att vara frölundait, men håller i finalen på HV! Miss, det är detta vi tjötar om. | |
| Maja G | 2010-04-16 23:16 | |
![]() | Vet inte vart "Torget" ligger i Jönnet öht..om konvalt inte menar Västra torget där torghandeln pågår?? Om nu HV vinner, som jag hoppas innerligt på, så kommer de nog att vistas vid Rådhusparken, det gjorde dom sist iaf.. Visst är vi bonniga jämfört med stora staden Stockholm, men det är det som är charmen! Jag byter aldrig ut Jönnet mot en annan stad. Visst besöker jag andra städer gladeligen, men är väldigt glad när jag är hemma igen! | |
| Miss_jk | 2010-04-16 23:17 | |
![]() | Haha, en frölundait som hojtar "håååååveeeeblåååååå regerar!" Mycket ska man höra innan öronen trillar av. Men det är klart, kan gais-, häcken-, örgryte- och ifksupportrar stå och krama varandra och vifta med vita näsdukar på den gemensamma hockeyläktaren så är det klart att man kan hålla lite på håve också. Jättemysigt! DIF - Alltid. Oavsett. | |
| SplashDamage - Ej medlem längre | 2010-04-16 23:30 | |
![]() | Jag hoppas verkligen att DIF klår HV med 4-0 i matcher! Moahahahaaaa Inte för att jag hejar på DIF, utan för att jag ogillar HV med intensitet! | |