Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 411 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-06 01:26 | |
![]() | Tobbetob, nu skruvade du nog till det ett varv för mycket. Ingen annan än Ranelid har sagt att vissa människor borde ha begränsad rätt att uttrycka sig. Det har han all rätt att uttrycka, liksom människor har rätt att stämpla honom som elitist baserat på den åsikten. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-01-06 02:09 | |
![]() | Om Ranelid har skrivit det som Dödmetallörn citerade 2010-01-05 20:40, så har man i mina ögon försuttit alla rättigheter att framhäva sig själv som mobboffer. Sicken underbar dubbelmoral. | |
| Maad Max | 2010-01-06 02:19 | |
![]() | "Om" verkar vara ett nyckelord! | |
| Rullarjämt | 2010-01-06 05:12 | |
![]() | Tobbetob: "När man klagar på hur "elitistiska" vissa människor är och hur lite dessa människor ska få yttra sig så bör man nog tänka på vad det är man själv sätter sig på för hästar." Snyggt! | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2010-01-06 08:47 | |
![]() | Rullarjämt 2010-01-06 05:12 Tobbetob: "När man klagar på hur "elitistiska" vissa människor är och hur lite dessa människor ska få yttra sig så bör man nog tänka på vad det är man själv sätter sig på för hästar." Snyggt! ......................... ........... Mmm, snyggt, fast ibland smyger sig tanken....en del tycks ha satt sig på en lågvuxen åsna rentav... | |
| janne121212 | 2010-01-06 09:55 | |
![]() | Tack dödmetallörn för ditt inlägg om Ranelid och Graaf. Jag gick in på Graafs blog magdalenagraaf.se/mi...le ken-har/ för att kolla och det stämmer. Vilken vidrig människosyn denne Ranelid besitter. Läs gärna hur Magdalena tacklade problemet och gjorde bort Ranelid totalt. Ny växte du i mina ögon Magdalena. | |
| Rullarjämt | 2010-01-06 10:42 | |
![]() | Tolkning som ligger närmast till hands för mig är att Ranelid är avundsjuk på att Aftonbladet recenserar en bok av en annan författare som dessutom inte är värd namnet författare, i stället för att recensera något av Björns alster. | |
| Rullarjämt | 2010-01-06 10:43 | |
![]() | Utdrag från M Graaf: "Hur gör man? Går man till motattack? Nix, jag bestämde mig istället föe att vara större, inte gå ner i den sandlådenivå som gubbarna är på idag. Jag gick fram till Ranelid och hans fru på bokmässan i Göteborg. Tog hans hand och sa -Björn, jag har läst alla dina böcker, jag beundrar dig, du är ett föredömme för mig! Björn mumlade och vände sig om. Det min vän, kändes mycket bättre än att lägga ond ved på elden. Jag tror nog att det tog hårdare, än hårda ord tillbaks.. Vad lärde jag mig av det? Ska man kritisera andra, så får man tåla kritik själv." | |
| kajix | 2010-01-06 11:02 | |
![]() | "Vilken vidrig människosyn denne Ranelid besitter." vilken människosyn är det? | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2010-01-06 11:05 | |
![]() | haha, snacka om egenkär den där Ranelid, han borde nog vara mer ödmjuk, Maggan visade ju bra exempel på det.. | |
| creolen1 | 2010-01-06 11:24 | |
![]() | pssstt finns det någon likhet mella´n magdalena graaf ,anna anka ,och elin woods??? jaaa pengar prasslar skönt när man byter man,,, | |
| magnusito | 2010-01-06 11:24 | |
![]() | Haha han väcker minsan känslor denne Ranelid. Han är skadad OCH genialisk. | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2010-01-06 11:36 | |
![]() | Blir lite irriterad på mig själv att jag köpte Ranelids självömkan i programmet i lördags. Han slog an på min känsla för de utsatta och mobbade. Sen visar det sig vilken högdragen självgod skit han är att dömma andra människor och sätta sig själv på några höga hästar. Usch säger jag bara!! | |
| magnusito | 2010-01-06 11:39 | |
![]() | Men han har faktiskt fått utstå mer än han förtjänar. Mobben var ett faktum långt innan han själv föll ofer för att förtala. | |
| magnusito | 2010-01-06 11:40 | |
![]() | Sedan till comeon. Varför skämmas för att du kunde känna med honom också. Det kan man göra samtigt som man ser honom klarare efteråt. | |
| janne121212 | 2010-01-06 15:01 | |
![]() | Till kajix "Magnus Hedman och Magdalena Graaf är två av alla dessa människor som tar för givet att deras namn och personer är av betydelse och vikt för allmänheten. Media borde tysta ned alla deras försök att synas och höras och förpassa dem till platsen där de hör hemma, nämligen bland parasiterna som livnär sig på dumheten, den andliga fattigdomen och bottenlösa enfalden." Det är denna syn på andra människor som jag tycker stinker, särskilt när man själv inte tål att bli kritiserad. Visst har Ranelid ordet i sin makt, kan det i alla fall tyckas, men någon hyfs och respekt för andra människor har han inte. Börjar inte alla tycka att hans stranden jag, stranden du och havet vi är lite uttjatat, han har kört denna aforism de senaste 5 gångerna jag sett honom på TV, men han tycker väl att detta är det bästa som skrivits av någon. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-06 15:06 | |
![]() | He he, janne...:) | |
| Rob Gubbrock - Ej medlem längre | 2010-01-06 15:08 | |
![]() | Ranelid har strandat som en hjälplös japansk val? | |
| kajix | 2010-01-06 15:12 | |
![]() | tack janne | |
| meimse | 2010-01-06 15:13 | |
![]() | Rob Gubbrock. Vad du är klok. (ej ironi) | |