Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 357 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-22 18:29 | |
![]() | @ linda79 Fint att gå OffTopic där :) | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-22 18:33 | |
![]() | @ krill_master Jag kan inte göra annat än hålla med dig. Tyvärr är det så. Vänsterkommunisterna som är mer extrema än SD är helt accepterade konstigt nog. Hatar denna ständiga häxjakt på SD. Allt från media till privatpersoner. Men det ligger väl i tiden att det är populärt att klanka ner på SD. Det största jag stör mig på hos alla SD-hatare är att de hatar SD just pga att de tycker SD klumpar ihop folk och drar alla över en kant. Men det är precis det dom själva gör när de klankar ner på SD. Ingen dålig dubbelmoral alltså.. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-09-22 18:46 | |
![]() | Jizz: De som hatar SD är de som bara tagit in medias bild. (som självklart är vänstervridna allihop) De bildar ingen egen uppfattning, ger dem inte ens en chans. Många vet inte ens vad SD står för utan köper "det främlingsfientliga partiet" "åhnej rasister i riksdagen" osv.. Har hört/läst många som sagt (tex i pejling i tidningar) att tråkigt att SD kommit in. Fast egentligen är jag inte så insatt. Nej, det är väl klart. Påläst? Inte speciellt. | |
| _OnLiNe_ | 2010-09-22 18:53 | |
![]() | Tror inte att det kan bli sämre iallafall..Kul att nån rör om i grytan.. | |
| lightningpaw | 2010-09-22 19:01 | |
![]() | är all media vänstervriden...? nu blev det väl ändå lite fel | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-09-22 19:06 | |
![]() | Syftade på de som bedriver hatjakten, tex ab. | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-22 19:07 | |
![]() | Tv4 nyheterna nu, "Islam är en våldsam pedofil sekt" Jag kan faktiskt hålla med på den punkten. | |
| lightningpaw | 2010-09-22 19:10 | |
![]() | alltså hur många är ni? man blir mörkrädd. | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-22 19:13 | |
![]() | @ lightningpaw 5,7% av de som röstade. Räkna ut det om du är intresserad... | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-22 19:14 | |
![]() | @ SiriusMusta Joo AB är värst vad gäller häxjakten. Skriver bara om SD ifall de har något negativt att publicera. | |
| lightningpaw | 2010-09-22 19:17 | |
![]() | jizz, sirius. har inte läst nåt positivt i de andra tidningarna heller faktiskt, vet inte vad ni läser | |
| limpan__2 | 2010-09-22 19:18 | |
![]() | Förutom då att de upplät en helsida till en debattartikel? Vad finns det förövrigt som är positivt att publicera som inte har publicerats? Dessutom är tidningen oberoende socialdemokratisk och bör därför vara ytterst kritiska mot SD i tidningens opinionsdelar. Eller är detta också att förringa den minoritet som röstade på dem? | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-09-22 19:26 | |
![]() | avskaffa de politiska banden mellan media och blockpolitik, press ska vara objektiv, informativ och opartisk för att vara värd namnet. tyvärr är det inte så idag vilket går ut över oss alla vare sig vi tycker om det vi läser eller ej. ingen vill väl veta verkligheten och händelser vinklade? dessutom skall inte pressen ha makten att påverka ställningstagande genom att framföra sin egen åsikt. men det är klart, få en tidning några miljoner mer i presstöd om parti X vinner än part Y så är det ju inte långsökt att den tidningen gynnar/missgynnar ganska partiskt. inte konstigt många lever i en naiv bubbla i vårt land. nog om det, underbart att SD kom in och fick mandat, en bra väckarklocka för etablerade partier. och en tydlig signal om att många inte tycker nuvarande politik eller den som erbjuds som alternativ fungerar i längden utan rejäla förändringar. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-22 19:28 | |
![]() | "avskaffa de politiska banden mellan media och blockpolitik, press ska vara objektiv, informativ och opartisk för att vara värd namnet. " som politiskt inkorrekt då kan jag tänka. moahaha. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-22 19:30 | |
![]() | fö har jag faktiskt sett en bild som inte andas banjo som illustrerar min bild av dig mkt bra krill. jinge.se/a5/8valet.jpg | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-22 19:38 | |
![]() | @ ramsay Politiskt inkorrekt läses inte dagligen av miljontals.. | |
| golden | 2010-09-22 19:39 | |
![]() | ett nazistparti är och kommer alltid att vara ett nazistparti. även i en demokrati som sverige | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-22 19:41 | |
![]() | @ golden Läs på lite innan du uttalar dig. Sd är inget nazistparti! | |
| limpan__2 | 2010-09-22 19:42 | |
![]() | "avskaffa de politiska banden mellan media och blockpolitik, press ska vara objektiv, informativ och opartisk" Nog för att vi vet att SD:s anhängare är motståndare till religionsfriheten men att ni dessutom är emot pressfriheten/tryckfrihet en var en ny otäck sida hos er. Hur hade du tänkt att det ska gå till? Ska vi ha en statlig censur som godkänner om nyheten är opartisk och partipolitiskt obunden? | |
| golden | 2010-09-22 19:42 | |
![]() | nähä | |