Spelrum
Giraffen | 50 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 32 |
Inloggade | 85 |
Mobilspel
Pågående | 20 302 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
annakarineli | 2011-04-13 20:26 | |
![]() | Åh, nej! Mitt låånga inlägg om mig och vad jag vill ha försvann... :( Återkommer när jag ids skriva om det! | |
Plingsessa | 2011-04-13 20:27 | |
![]() | Jag är singel minsann, får jag vara med här i värmen? | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-04-13 20:28 | |
![]() | Vem är du och vad söker du? | |
annakarineli | 2011-04-13 20:40 | |
![]() | Finnes: 32 årig lärare med rötterna i Hälsingland och fötterna i Skövde. Klassiker som gillar både mysiga hemmakvällar och skogspromenader -men även utekvällar ibland. Dock sällan förekommande eftersom staden i fråga har ett mycket knapert utbud. Tycker om stil -både på kläder och inredning -vilket för den sakens skull inte innebär att jag lägger en massa pengar på det. Klassiskt kan hottas upp med roliga detaljer och i hemmet varvas ärvt med nytt modernt. Älskar att pyssla hemma och laga god mat ibland. Ålskar framför allt att äta god mat! =) Önskas: Man omkring 35 med stort och ärligt hjärta, med livserfarenhet, några högskolepoäng och stil. Han ska också gilla dessa skogspromenader och kunna klä sig med stil i såväl ett par Converse som en kostym och lika gärna grilla korv i en skidbacke som äta anklever på en finkrog, filosofera och njuta av naturen som rocka loss på krogen ibland! =) Och vis av erfarenheten faller jag främst för lite längre män (omkring 1.85) Finns han måntro? | |
ElsasMatte | 2011-04-13 20:41 | |
![]() | Lyckligt gift. | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-04-13 20:42 | |
![]() | Greit, AK =) | |
Plingsessa | 2011-04-13 20:47 | |
![]() | Linn är jag, en toksöt 20 åring från härliga värmland. pluggar en del, jobbar ibland, tränar en del, myser påkvällarn, reser ibland, går på konserter ibland, festivalar på sommaren, träffar vänner ofta, går på krogen ibland. sjunger alltid. nästintill ett ständigt leende på läpparna och bjuder gärna på mig själv. blir arg när jag spelar tvspel och nästan endast då. sökes: någon som är längre än 163 och äldre än 20 bast. som tar hand om sig själv och som inte använder mjukisbrallor på stan. typ. :) | |
numsan | 2011-04-13 20:50 | |
![]() | Nu börjar det likna något! Shulten - matchning kommer så fort det finns underlag nog för ett bra resultat.. | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-04-13 20:58 | |
![]() | Det här börjar bli bra ju =) | |
tipitina | 2011-04-13 21:05 | |
![]() | Here we go... Här finner ni en lagom galen veterinärstudent med fötterna...eller en fot på jorden...eller i alla fall så nuddar nog tårna jorden då och då. Jag har en sjuhelsikes massa åsikter som jag gärna diskuterar och vrider och vänder på och tycker om att bli en aning utmanad så att jag faktiskt måste skärpa mina argument och tänka till en extra gång. Får jag lov att spela sällskapsspel blir jag i mitt esse och skulle jag mot förmodan förlora kan jag bli, låt oss säga, en aning putt... I övrigt är jag i stort sett alltid glad och skrattar mycket, ibland lite för mycket kanske. Älskar sommarkvällar, äventyr och kanelbullar. Så vem skulle kunna få mig en aning intresserad? En snygg karl med intresse för omvärlden, politik och samtiden ligger helt klart bra till. Är han dessutom halvgalen precis som jag så börjar det nog brännas. Skulle vi dessutom lägga till en musikalisk ådra som yttrar sig i lite gitarr- eller vad-som-helst-spel för mig ja då tror jag nog att jag faller som en fura. | |
Medekk - Ej medlem längre | 2011-04-13 21:15 | |
![]() | Nä, idag har jag pressat fram både ett personligt brev och ett CV. Men jag é en kul snubbe. Och lika cool som Abraham Delisi. Sen vet jag inte, är inte typen att göra reklam för mig själv. | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-04-13 21:17 | |
![]() | Men vad letar du efter? | |
Medekk - Ej medlem längre | 2011-04-13 21:35 | |
![]() | Någon som lidit ensamhetens kval och kommit ut segrande? Precis som jag. För specifikt? | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-04-13 21:37 | |
![]() | Nä, det blir bra | |
Medekk - Ej medlem längre | 2011-04-13 21:43 | |
![]() | Ingen krogmänscha. | |
mrperfect | 2011-04-13 22:31 | |
![]() | jag är äldre än 20 bast............. :P | |
nygiants | 2011-04-13 23:43 | |
![]() | börjar ge upp på den här tråden forumvärdinnorna har inte matchat mig med ngnting... får helt sonika söka profeessionell hjälp... | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-04-13 23:43 | |
![]() | Meeen, det kommer ju! Vi kör ju alla på samma gång...men har inte hunnit än :P | |
numsan | 2011-04-13 23:43 | |
![]() | Hörrö mrperfa, skriv nåt riktigt om dig själv istället.. Ingen tvivlar på att du är över 20.. | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-04-13 23:44 | |
![]() | (Haha ;)) | |