Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 19 916 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lowisius | 2011-12-12 17:04 | |
![]() | "Pyser iväg till Bruks och tränar med vovvarna :)" | |
| stahlin | 2011-12-12 17:47 | |
![]() | hmmm vad är facebook? | |
| pirken96 | 2011-12-12 18:22 | |
![]() | SNÖÖÖÖ =D Snart kan man ju köra skoooter ♥ :D | |
| supersaft | 2011-12-13 15:49 | |
![]() | "Äntligen internet hemma! Betapet.se, here I come :'D" | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2011-12-13 16:38 | |
![]() | "Laphroaig" | |
| reall | 2011-12-13 16:40 | |
![]() | Nån som är hungrig? | |
| Awesomecake | 2011-12-14 23:44 | |
![]() | Argh, varför fick jag för mig att jag skulle göra min filmposter helt analogt? Karaktären Jimmy vägrar se ut som nåt annat än en mupp, och av detta får jag KRUPP! >.< Kan jag inte göra en poster med dinosaurier istället? De är mycket lättare att rita än människor. XP | |
| lottan8 | 2011-12-15 18:24 | |
![]() | Gå in på google translate och översätt meningen "Män är män och män är smartast" från svenska till engelska :) Sant så sant.. | |
| stahlin | 2011-12-15 18:50 | |
![]() | hmmm vad är fakebook? | |
| Robandage - Ej medlem längre | 2011-12-15 18:51 | |
![]() | China - In Rock | |
| Behringer | 2011-12-15 18:54 | |
![]() | Fakebook, Stalin...? Det här är inte paroditråden min senaste: Efter lite turbulens så brukar det ordna till sig | |
| Pandina | 2011-12-15 21:44 | |
![]() | Wohooo betapet är det nya facebook. Nehej, jag har inte facebook, skrev bara här för att håna facebooknördar. | |
| kattbröd | 2011-12-15 22:07 | |
![]() | Vi måste prata om hälsobegreppet. | |
| KristinaSkog - Ej medlem längre | 2011-12-16 00:09 | |
![]() | - Försöker lära katten att sitta! Det kan gå, det kan gå! | |
| Shurbie | 2011-12-16 00:36 | |
![]() | Bye Bye United :D | |
| amon85 - Ej medlem längre | 2011-12-16 03:39 | |
![]() | Facebook=världens fördärv. Ut och umgås på riktigt istället... | |
| madeleine234 | 2011-12-16 17:00 | |
![]() | Lucia firande inne i Leksand :) | |
| madeleine234 | 2011-12-16 17:00 | |
![]() | SNart daggs att gå och handla mat ! | |
| tipitina | 2011-12-16 17:14 | |
![]() | Fick ett mail i morse. Kan inte låta bli att lägga upp den här :D I begynnelsen hatade Gud Göteborg Och i begynnelsen var bara mörker, sen trädde Gud in och skapade himmel och jord yada, yada, yada … … och från sjunde dagen och ett tag framåt vilade Gud och lät Glenn den mycket äldre övervaka skapelsen från kontrollrummet. Klåfingrig som han var pillade Glenn på rätt många reglage och lyckades under 24 timmar skapa 14 sorters regn, inklusive dugg-, blomsprute-, stört-, ös-, sidleds- och käftsmällsregn. Följden blev att människan – som redan hade vredgat Gud genom att följa Glenns råd om att ’ett äpple om dagen är för magen’ och dessutom tagit till sig Glenns åsikt om att ’ge han på käften, Kain’ – nu också skylde sig bakom helt värdelösa paraplyer som vände sig ut och in mest hela tiden och på alla sätt fördärvade den estetiska balansen i skapelsen. Gud tillkallade sålunda Glenn den äldre och förvisade honom från Himlen & Co AB. Och Herren pekade med hela handen när han verkställde straffet: ”Du skola slå dig ned på en plats vid ett vindpinat hav och dina avkomlingar skola, när alla andra skyndar hem på snötäckta gator, uppleva julens fröjder genom regntäckta fönster. När andra människor solar i värmen skola dina avkomlingar gå i motvind och osannolikt nog ha regnet i såväl ansikte som rygg. De första vårtecknen skola inte bli tussilagons guld utan regnets smatter. Hösten skola mötas med uppgivenhet och depression inför två månader av mulet och något regn, enligt SMHI, vilket är mitt sätt att ge dem falska förhoppningar när det egentligen innebär total blöta.” Glenn tittade på Gud, skakade på huvudet och sa: ”E du go eller?” Detta väckte ånyo Skaparens vrede och han hötte med nävarna. ”Och din boningsplats skola bliva känd för att vara bebodd av gycklare och narrar. Vitsarna skola vara usla och moralen sämre. Leran din stad vila på skola vara det mest stabila i din stad. Narrarna i ledande ställning skola vara muterade och större skämt än de komiker som staden bliva ökänd och fruktad för. Och varje gång staden skola vara på väg att resa sig skola jag låta en mutskandal hemsöka dess invånare och i brist på idéer skola jag låta uppföra nya pizzerior, frisörer och kaféer i varje gathörn för att förhindra att staden verkligen växer. Allt guld staden samlar in skola bortslarvas av månglare i utbyte mot evenemang som ingen bryr sig om och skola av de styrande värderas högre än mat och tak över huvudet för dina efterkommande. De skola flyttar julgranar av diffusa skäl, köpa sprit istället för att sätta unga i arbete och uppföra avgudabilder i form av stora hjul vid vattnet och för detta skola de för all framtid drabbas av regn i så strida strömmar att all världens tårar äro blott en liten vattenpöl i jämförelse.” ”Vilken flane du är, din jädra kneckedeck”, sa Glenn och lämnade himlen. … och här går jag, en av Glenns efterkommande, den 8 december 2011, och undrar om ljusen som blinkar framför mina regndränkta ögon är julstämningen i grannars fönster, gatlyktor eller kanske en hopplöst försenad spårvagn som är på väg att köra på mig. | |
| Green Potato - Ej medlem längre | 2011-12-16 18:32 | |
![]() | "Lika taggad för handbollen ikväll som en naken människa springandes i ett fält fullt av kaktusar och piggsvin" Skrevs innan handbollsmatchen som det skulle kikas på senare. "NAKET ÄR FRIHET" En natt av trötthet resulterade i detta | |