Spelrum
Giraffen | 10 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 10 |
Mobilspel
Pågående | 19 962 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
girlpowah - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:42 | |
![]() | Hrfranke, gud! Du är grym! :D tack så mkt. :) Sådär nu ska man gömma lite grejjs ;) | |
_Fjällan_ - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:47 | |
![]() | Någon adjöss amning är jag inte redo för!! Smidigt att alltid ha med sig käket sen är de mysigt. De är ju våran stund lixom :/ Men de vore gött att ge han nått på kvällen efter amningen, så han kanske sover bättre, ammar ca 2-3 ggr natten.. Är iofs napp oxå, vet inte hur mycket han egentligen äter om natta | |
-FaMo- - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:49 | |
![]() | om en pippi ramlat ur boet kan den lära sig flyga ändå? har för mig att jag läst nånstans att de lär sig genom att föräldrarna kickar ut dom när det e dags o att det då går per automatik... att de alltså måste ha färdiga vingar o den fria luften uppifrån | |
KJA82 | 2014-06-18 22:50 | |
![]() | Fjällan: jag har en flicka som är två år nu och henne gav vi ersättning samt ammade. Det fungerade jättebra så jag kommer använda samma metod nu när vi får vårt andra barn. Fick råd från bb att köpa en flaska från apoteket som heter calma. Den motsvarar trycket i ett bröst och gör ej att barnet blir bekvämt och inte vill amma mer sen. Kan rekommendera den varmt. Smidigt också att pappan kan ta några mål. Han tyckte bara att det var mysigt och dom fick fin kontakt. Lycka till! | |
hfranke | 2014-06-18 22:52 | |
![]() | Unga fröken hfranke var definitivt inte mätt efter 4 månader Började med väling och helt plötsligt sov hon 19.30-07.30. Klockrent. | |
throwback - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:55 | |
![]() | Nu ska tant sova, en dag till innan långhelg! Over and out. | |
hfranke | 2014-06-18 22:56 | |
![]() | En tant till drar sig mot bingen. Ajöken, sov gott! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:56 | |
![]() | Fjällan, det behöver inte ha med hunger att göra utan kan handla om en utvecklingsfas där bebisen börjar distraheras av omgivningen för att hans sinnen mognat. Möjligt att han helt enkelt är nyfiken på världen utanför amningsbubblan och tappar fokus. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:57 | |
![]() | God natt tanter. | |
hfranke | 2014-06-18 22:57 | |
![]() | :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-06-18 23:08 | |
![]() | Jag ska också inta horisontellt läge. God natt. | |
_Fjällan_ - Ej medlem längre | 2014-06-18 23:16 | |
![]() | Tack för att ni svarar :) Ska se hur hans viktkurva ser ut i morgon, så får vi ta beslut efter de :) Sylvia jag har oxå tänkt att de kan va nått sånt, han verkar ha mindre och mindre behov av att sova på dagen, han har svårt att slappna av och bara äta, de flaxas hit och dit, han stör sig själv :/ Från att alltid va döds trött 19 få är jag han inte att somna innan 21 och då helt utmattad :( | |
_Fjällan_ - Ej medlem längre | 2014-06-18 23:16 | |
![]() | God natt på er :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-06-18 23:19 | |
![]() | Hur är det med tänder? Dreglar han mycket? Tandsprickningen brukar ju irritera dem månader innan första tanden syns, och då kan det bli lite si och då med ätandet för att tandköttet gör ont när de suger! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-06-18 23:22 | |
![]() | Första tanden kommer ofta runt 6 månader men kan komma tidigare eller så sent som vid ett år. | |
_Fjällan_ - Ej medlem längre | 2014-06-18 23:32 | |
![]() | Ja de dregglas och han suger på händer hela tiden, har kollat men varken ser eller känner nått.. Han har även börjat bita mig när han äter. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-06-18 23:36 | |
![]() | Då tror jag på tänder, de störs av det långt innan tänderna syns! | |
C22 | 2014-06-18 23:57 | |
![]() | Hemma om detta är en chatt tråd. Så skulle det vara kul att höra folks åsikter. Jag gjorde en ny tråd. Där jag i bara största allmänhet frågade vad folks sexuellalläggning var. Jag skrev inte min egen. Och inte av vilken orsak jag ställde frågan. Jag råka gå bort från luren en stund. O då vare någon som trodde jag ville provocera lr reta folk lr hur dom menade. Och jag råka visst svara min egna läggning lite sent också. För någon hade lagt in olika regler som forumet har i min tråd. Jag Gjorde Tråden Av Ren SKÄr NYFIKENHET. Ville ej provocera lr bråka m folk.men hann ej förklara varför jag startat tråden. Innan den togs bort. Nu till min undran. Skall det bli tjafs o tråden tas bort om skaparen inte råkar svara direkt lr kanske förrän nästa dag? En del sa tråden var töntig som jag startat. Vad är då inte tråden där man skall bli bedömd av personen som skriver efter dig. DET KAN VÄL BLI KRÄNKANDE OM NÅGOT. Och också lika fjantigt och oväsentligt inom? | |
C22 | 2014-06-18 23:58 | |
![]() | Glömde skriva också att min tråd togs bort också. UTAN att jag fick förklaring | |
Incidental - Ej medlem längre | 2014-06-19 00:05 | |
![]() | Jaha, när? | |