Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 19 024 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
TotteBakar | 2016-02-06 11:40 | |
![]() | SällskapS | |
micro113 | 2016-02-06 12:00 | |
![]() | Såvitt jag kan utläsa av "The Local" så var det en man som gjorde gester bakom henne ... "som såg europeisk" ut .. Inte två män .. och det står inte heller att de ser den mannen tafsa på henne ... "A section of the video seen by The Local shows a man of European appearance making lewd gestures behind the reporter. The full video is no longer available online." En omskrivning av Aftonbladet mao .... "En inspelning av händelsen som The Local tagit del av visar att männen hade europeiskt utseende. The Local "A section of the video seen by The Local shows a man of European appearance making lewd gestures behind the reporter. The full video is no longer available online." A man = singularis blev "männen" plural i Aftonbladet ... Någon som ens orkar bli förvånad längre? www.thelocal.de/2016...te levision www.aftonbladet.se/n...22 13613.ab | |
Mådä - Ej medlem längre | 2016-02-07 13:05 | |
![]() | Så var det alltså med den saken. Kommentar från postaren som hävdade att europeiska män syntes på nån film? | |
TotteBakar | 2016-02-07 21:55 | |
![]() | Mm- Dn, Aftonbladet, Expressen och SVD-agendastyrda | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2016-02-07 22:12 | |
![]() | Må då. They och two men tyder väl på att det rör sig om fler än bara en man? Du kanske kan be någon som behärskar engelska att översätta texten åt dig. Jag har inte tid just nu. | |
micro113 | 2016-02-07 22:16 | |
![]() | Nora Var står det "they och two" "A section of the video seen by The Local shows a man of European appearance making lewd gestures behind the reporter. | |
Syster-Häxan | 2016-02-07 22:23 | |
![]() | Intressant läsning om hur svensk media förvränger fakta www.metro.se/nyheter...fT FTwllkc/ | |
Mådä - Ej medlem längre | 2016-02-07 22:31 | |
![]() | Jösses vad otrevliga vissa av er här på Betapet är! Newsflash: Jag är duktig på engelska. Tips: Du kommer längre (får respekt) om du i stället för att angripa personer tar debatten. Noterar att du inte klarar att svara på frågan (om det nu var du som påstod att europeiska män tafsat på brudar, men jag antar det för annar verkar det riktigt korkat att gå in i debatten nu). | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2016-02-07 22:48 | |
![]() | Må då. Förlåt om jag var otrevlig mot dig. Jag la ut en länk där jag just inte kommenterade något. Efter det gick det ett drev om det var en grupp eller inte. Ditt inlägg föll sig som om du hakade på det drevet. Sorry. | |
micro113 | 2016-02-07 23:02 | |
![]() | Jag ser en kille som fånar sig bakom reportern och två som plockar bort honom ... www.youtube.com/watc...2m s_BDTySc | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2016-02-07 23:13 | |
![]() | Jag la bara ut en länk till Aftonbladet. Nu har det blivit en följetong. Orka? I länken som MÅDÄ la ut står följande. "The full video is no longer available online." "At first they were just making faces behind me. " "The chances of the two men being caught are high - the whole incident was caught on camera. Police are now investigating the case." | |
micro113 | 2016-02-07 23:25 | |
![]() | Mådäs länk? Det var väl ändå min länk - och där står inget om att EN man med europeiskt utseende - och inget om att DEN mannen gjort något annat än att larva sig.. | |
micro113 | 2016-02-07 23:28 | |
![]() | och där står om att EN man med europeiskt utseende gjort gester bakom henne* | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2016-02-07 23:30 | |
![]() | micro. Å fan. Då får jag be Mådä om ytterligare en ursäkt. | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2016-02-07 23:35 | |
![]() | micro. Det kanske man såg på filmen innan den plockades bort? N Det vore bra mycket mer intressant att diskutera länken som Syster_häxan lade ut. | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2016-02-07 23:37 | |
![]() | Skriver om. Det kanske gick att se på filmen att de hade europeiskt utseende innan filemen plockades bort från nätet? | |
micro113 | 2016-02-07 23:40 | |
![]() | Nora1 Svårt att se varför det skulle vara mer intressant. En citerad polis hävdar att han är felciterad och tidningen gör en pudel, erkänner att de övertolkat och ändrar texten.. Vad finns kvar att diskutera menar du? | |
micro113 | 2016-02-07 23:44 | |
![]() | Det som möjligen är värt att diskutera är om Lars Förstell verkligen är så ini helvete korkad att han tror att det inte förekommit ett enda ofredande i Malmö på nyårsnatten ... "Det har inte skett något övergrepp alls. " Det uttalandet är det ju verkligen ridå på .... En annan polis i samma artikel "Håkan Johansson, var insatsledare under nyårsnatten i Malmö, och därför på plats under händelsen. – Det hann aldrig bli några handgripliga trakasserier, vad jag vet. När vi följde gängen och sedan kom fram till dem så drog de iväg. Vi pratade med några tjejer också. De sa att det hade känts obehagligt, men inte mer än så, säger han till Sydsvenskan. " Polisens närvaro har således sannolikt dämpat en del .... | |
Lågintensiv | 2016-02-08 11:33 | |
![]() | Det finns de som hävdar att sexuella övergrepp är ett "mansproblem" som inte har med kultur att göra. De borde läsa detta. Sen borde de skämmas över sin ansvarslösa hållning. www.svt.se/nyheter/u...ka da%3Anyh | |
Mormodern49 | 2016-02-08 11:48 | |
![]() | Det var hemskt att läsa , hur de männen behandlade den kvinnan i bussen . Jag mår illa av deras syn på kvinnor . | |