Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillråttan | 2007-04-28 17:31 | |
![]() | Dåligt samvete brukar gå bra på loppis, så det kan jag lasta med på släpvagnen. Tapeterna kan komma med på ett hörn (höhö). Några gamla doftkrus kanske vore nåt för dej som är snäll? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-28 18:34 | |
![]() | Jag kan ta en hejjarramsa eller två... har knappt insett att det är dags igen.. Kändes som igår Modo tog SM-guld...*drömmer lite* Har många små oanvända tapetsnuttar från -60 och framåt... om det skulle vara intressant. Jag har mycket löst håg om någon är intresserad. Jag behöver verkligen inte vara håglös nu!!!! | |
| Du är snäll - Ej medlem längre | 2007-04-28 19:31 | |
![]() | Du vill byta bort din torra humor märker jag, du får en använd generalsnus för den. Jag byter gärna bort min msn-lista mot något ätbart. | |
| sagogrynet - Ej medlem längre | 2007-04-28 19:37 | |
![]() | Tror att du har en och annan goding på din MSN-lista, kanske någon jag har själv, så nixpix *s* Men du kan för all del fortfarande få mina äckliga jordnötter. De har bara lite dålig smak, förmodligen en aningen dålig kvalitet trots att bästföredatum icke passerats. Har du goda kvaliteer, så tar jag gärna dem i stället! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-28 19:56 | |
![]() | Du gör ditt bästa att få bort dina äckliga jordnötter sagogrynet.... Jag vill inte ha dom, men om jag får en låttlård hjärna av dej, ska jag ge dig MÅNGA goda kvaliteter | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-28 19:56 | |
![]() | lättlärd ska det stå.. (har tydligen inte lärt mej tangentbordet än...) | |
| blue_moon | 2007-04-28 20:11 | |
![]() | Hmmm... måste erkänna att jag skulle behöva lite mer ödmjukhet. Å andra sidan har jag en hjärna som ett läskpapper vad gäller facktermer. En del av den kan jag nog avstå. Är det okej? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-28 20:15 | |
![]() | har tenta på fredag och kan typ INGENTING Alltså är allt av intresse!!! | |
| Lillråttan | 2007-04-28 20:24 | |
![]() | Ojojoj! Då kan jag passa på att överlämna både min samlade livsvisdom och ett antal goda och dåliga erfarenheter plus en gedigen kunskapsbank. | |
| Du är snäll - Ej medlem längre | 2007-04-28 20:29 | |
![]() | Finns inte en käft på blocket som köper mina argument så jag skänker bort dem här istället. Jag vill ha en nyvässad kedja till min motorsåg. | |
| Lillråttan | 2007-04-28 20:33 | |
![]() | Bussigt! Jag har bara en kedja olyckliga omständigheter, går det lika bra? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-28 20:34 | |
![]() | Ja, tack!!! dåliga erfarenheter är dock inte lika lockande som den bra... Livsvisdom vill jag bara ha om den är användbar... Du är snäll: Tyvärr har jag ingen kedja varken vässad eller o- | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-05-07 22:28 | |
![]() | Livsvisdom låter som något som passar under tråden om vuxenpoäng, så nä... vill inte bli vuxen riktigt än. Däremot vill jag gärna bli av med en idog hosta som smakar illa, låter illa och dessutom gör ont! Du får smaskig hostmedicin med "mårfint" i på köpet! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-05-07 22:38 | |
![]() | Tar du min förbenade igentäppta "däsa" då??? Har också e lång suck om någon är intresserad | |
| Sotfinger | 2007-05-08 18:22 | |
![]() | Nej, förkylningar ska vi inte sprida, dom ska svältas ut. Jag har ett antal huskurer att erbjuda. Skulle behöva en ryggrad - OBS! bråttom! inför ett möte i morgon. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-05-08 18:25 | |
![]() | Ta min, jag ska tillskolan och kan sitta och dega på en stol! Får jag tillbaka den sen eller måste jag odla en ny?? | |
| Sotfinger | 2007-05-08 18:35 | |
![]() | Du får tillbaka den! Jag är lite hållningslös just nu bara, men det går nog till sej. | |
| Lillråttan | 2007-05-14 08:58 | |
![]() | Jag har lite god hållning, den kan jag erbjuda i utbyte mot en rät vinkel och några andemeningar. Någon? | |
| Dille - Ej medlem längre | 2007-05-14 14:22 | |
![]() | jag har en extra rätvinkel den kan du ta!!! Jag måste bli av med mitt oflyt!!! snälla vill ingen ta det?? Skulle också vilja ha en sommarkänsla om nån har tillövers!! | |
| Michelin | 2007-05-14 14:28 | |
![]() | Jag är inte så intresserad av det du erbjuder men jag tar gärna några utropstecken då du verkar ha en del ;) Jag har en dålig låtlista som går runt runt som du kan få överta som tack. | |