Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 687 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| barbi | 2008-04-17 19:03 | |
![]() | jo men de är ju elakt o skriva att tjocka är fula.. hihi japp tjocka e super söta medans smala tjejer oftas e skit fula fast dom e smala | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:04 | |
![]() | Ja, men du kan väl inte fortfarande klaga över det som skrivits för ca 1oo sidor sedan...?? Sen är det väl inte så att många är just UPPRÖRDA över att någon tycker att det är fult. Det är nog mer ordalag och otroligt dumma och riktigt töntiga fraser som gör folk upprörda... att tro att ETT program i Oprah ska gälla SAMTLIGA i Sverige tyder inte riktigt på att personer (som framför sådana åsikter) är av det klyftigaste slaget.... | |
| barbi | 2008-04-17 19:05 | |
![]() | men dvb inte vill du höra att du inte har former att du e ful bara för du e smal? ja tror att de e därför många blir arg för man blir kallad ful för man e tjock osv | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:06 | |
![]() | sen beror det ju på hur bra självkänsla/självförtroen de man har... vi pratar ju inte om någon specifik person.. utan allmänt. Seriöst, hur snygga är dom i 500-kilos-klubben på kanal5's tjock-program? | |
| barbi | 2008-04-17 19:08 | |
![]() | aha så vi pratar om dom som väger runt 500kg oki ja har missuppfattat allt sorry | |
| Spader triss - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:10 | |
![]() | Tjock=Ful...get over it! (min åsikt) | |
| Bitte - Administratör | 2008-04-17 19:10 | |
![]() | barnsliga otänkta kommentarer,, som sårar andra, ,, suck vad trött jag blir,, Alla är vi vackra på vårt eget vis,, jag är stolt över mina bristningar på mage och bröst ,, det vissar att jag har haft förmånen att få barn,,.. Att jag ovanpådet varit gravt överviktig och tappat 50 kilo och idag har en mage som ser ut som en i värdsatlsen,, tro det eller ej jag är stollt över varenda ärr.. och vet ni ,, även oom jag vore fet så kunde jag göra nått åt det,, men är man dum så är man ( ok detta var plumpt) men jag är skit less. på att man har rätt att sätta sig till doms över hur andra ska se ut Bitte ilsk så det kokar, | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:13 | |
![]() | Är det inte så man brukar säga? Jag är fet- du är ful (elternativt korkad) men jag kan banta | |
| Jollz | 2008-04-17 19:13 | |
![]() | Dvd: "Sen sjunger de flesta tjocka tjejer otroligt bra." Menar du att min sångröst skulle förbättras om jag gick upp en 20 kilo? *Skuttar iväg glad i hågen till närmaste MacceDonk* | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:13 | |
![]() | nej men det var ett exempel... de som väger 130kg är inte heller speciellt sexiga.. ja men va du arg bitte, det blir nog bättre då :) puss | |
| Jollz | 2008-04-17 19:14 | |
![]() | dVb* | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:14 | |
![]() | Joll; hahah ja då har du en ursäkt att käka skräp ;) | |
| Bitte - Administratör | 2008-04-17 19:15 | |
![]() | dvb,, vem bestämmer om dom är sexiga,, du eller , vem ,, En sådan kvinna kan och är så mycket snuggare än ett anorextisk skelett,, som knappast orka stå upprätt Bitte | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:15 | |
![]() | en Bitte, du har inte fattat Det ÄR ingen förmån att få barn, det verkar ju vara ett straff... och som straff på straffet får man (GARANTERAT) både bristningar och celluliter efter man klämt ut slemproppen (alltså inte själva barnet)... annars kan jag bara hålla med dig: "barnsliga otänkta kommentarer,, som sårar andra, ,, suck vad trött jag blir,, " | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:16 | |
![]() | 'ler'.. en kvinna som knappt orkar bära upp sina egna kilon...grymt sexigt baby ;) klart anorekter inte är snygga, inte feta heller.. | |
| Spader triss - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:16 | |
![]() | dom på 130 pannor brukar inte kunna stå upprätt så bra heller | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:16 | |
![]() | men jag skiter i om jag sårar folk, jag tänker fortfarande tycka att gropig hud är fult! så det så. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:17 | |
![]() | Oj, glömde skriva att du är korkad Bitte, som inte fattat att det är så det är.... tydligen... (ja, jag gillar ju ironi... fortfarande) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:18 | |
![]() | stor näsa går ju att operera.... | |
| Bitte - Administratör | 2008-04-17 19:19 | |
![]() | vet du dvb,, man får tänka och tycka vad man vill men man måste inte alltid säga det ,, fundera ett varv till på hur många som du sårar ,, Bitte | |