Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 18 745 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-22 01:35 | |
![]() | Sylvia ; jag förstår att det är fakta & ja dom flesta går upp i vikt men enda sen jag var liten har jag haft en del olika pronlem svårigheter med mat och vikt så. jag har inte samma viktkurva o sånt som vanliga i min ålder. | |
| caughtbock | 2010-08-22 01:46 | |
![]() | Plutten: Skulle du påstå att det enbart beror på att du har ett konstigt förhållande till mat eller att det är något annat också? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-22 01:48 | |
![]() | modeplutten, mitt inlägg var till morsans syrra. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-22 01:49 | |
![]() | caught ; det beror på mat det beror på mycket.. suck.. jag orkar inte prata om mitt privatliv o mina saker med andra. Nu har jag sagt mitt nog om saken. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-22 01:50 | |
![]() | sylvia ; Hihi! :p jag trode först det var till mig. men i efterhand fick ja mig en tankeställare å tänkte det måste vart till söta morsan snurr i bollen. *fniss* | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-08-22 01:51 | |
![]() | men gumman, jag har alltid varit sjukt liten å smal som liten. men är det skillnad på mig som 14 och 17 och 25 och idag. ja för helvete. du kommer att bli större, mognare och på ett sätt finare. du kommer att bli inte bara pluttilicsios utan bootylicious också tex:) fin är du iaf alltid. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-22 01:55 | |
![]() | ramsay ; jag har alltid haft samma viktkurva. Sen jag fick min pubertet d.v.s vid 11 års ålder åh innan det har ja haft samma viktkurva som idag. fast när jag va yngre vägde jag 37-39 idag väger jag bara 40 -42 kg. Kommer jag väga mer ska jag seriöst se till o börka banta :P | |
| caughtbock | 2010-08-22 01:57 | |
![]() | Okej men anledningen till att jag frågar är för att det finns många som inte riktigt vet vad det innebär att äta lite eller mycket. Att äta 10 gånger om dagen betyder inte att man har ätit mycket t.ex, utan det beror ju på vad och i vilka mängder. Men du säger att det beror på annat också så jag ska inte älta. Men OM du skulle börja lägga på dig någon gång i livet är det helt okej, för du kan gå upp över 15 kilo och ändå räknas som normalviktig. Don't worry, be happy! | |
| caughtbock | 2010-08-22 01:59 | |
![]() | Jävligt onödigt att banta när man är underviktig. Tänk inte så plutten. :( | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-22 02:02 | |
![]() | Caught ; men jag menar om jag går upp till 45 eller 50 då pratar vi om att börja banta.. don't wanna be a fat idiot lixom fult o va fet skabbigt o äckligt också. nej stinkywinky ska det va;) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-08-22 02:03 | |
![]() | herre gud hjärtat:/ | |
| metanoia | 2010-08-22 02:03 | |
![]() | Hallå där | |
| caughtbock | 2010-08-22 02:04 | |
![]() | Du har inte riktigt rätt att ta åt dig av minsta lilla man säger när du sitter och kallar säkert 99% av människorna på det här forumet för feta, äckliga och skabbiga. Bättre att vara en fat idiot än en skinny bitch. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-22 02:05 | |
![]() | plutten, förhoppningsvis tänker du inte på det där viset om tio år när det kanske är aktuellt. Då har du nämligen en man som är kär i dig precis som du är - Danne heter han nog - och du är nöjd med livet och äter allt du känner för. Modetjocken får du byta namn till då, men det går väl bra? :) | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-22 02:09 | |
![]() | sylvia ; öh danne? *rynkar på ögonbryne tar fram bitchlooken* vilken himla danne. åh nej min kille ska inte heta daniel. han ska ha ett sexigt namn. jag har höga & knasiga krav inga mesar här inte :) | |
| caughtbock | 2010-08-22 02:10 | |
![]() | Du har ett bmi på ca 17 vilket räknas som undervikt. Om du väger 50 kilo och är 153 cm lång har du ett bmi på drygt 21, ungefär samma som jag. Den dagen jag är fet, äcklig och skabbig tar jag tag i mig själv, men tills dess vore det gulligt om jag slapp höra sånt från dig eller någon annan. Finns säkert andra som tycker som jag. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-22 02:11 | |
![]() | Du behöver en Danne, plutten. Det gör förresten jag med. :) | |
| Kirgizistan | 2010-08-22 02:12 | |
![]() | Modeplutten, den kurvan du syftar finns det igen som följer, det är en genomsnittskurva och liksom du, och säker alla andra, har jag lekt limbo med den under hela min uppväxt. Du är 18 år nu, din kropp kommer aldrig vara lika bra som den är nu och några få år till, så det är högst sannolikt att du, i.o.m. alla de hormonella förändringar du kommer gå igenom, kommer förändras till det yttre och däribland kommer vikten att öka, såvida du inte gör något åt det. Jag talar om naturliga, kroppsliga förändringar, saker du inte riktigt kan rå för. Och om du har haft problematik med vikt och föda, på samma sätt som jag så bådar det inte för bättre, "vi" tenderar till att uppleva lite "värre" förändringar p.g.a de hormonrubbningar som problemen medfört. Men trots det blir du, förhoppningsvis, klokare med åren och det är något som väger upp för allt detta. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-22 02:16 | |
![]() | Sylvia ; joda. men han ska inte heta danne! martin kanske, eller joakim eller nått sånt. sånna namn som jag verkligen gillar;) Caught ; det är din ensak om du orkar slösa energi på att ta åt dig & bli grinig inte min sak sådeså ;) | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-22 02:21 | |
![]() | Sylvia sa du danne? :O åh jösses amalia nu fick jag mig en liten tankeställare :O | |