Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Delika-tess | 2011-10-31 22:49 | |
![]() | asien...? | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-10-31 22:50 | |
![]() | är han? haha. aha. har missat.. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-31 22:59 | |
![]() | Blondinbella som aktris. Jag dör. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-31 23:00 | |
![]() | Kanske en länk också www.kanal5play.se/kl...af orbannad | |
| Rödetott | 2011-10-31 23:01 | |
![]() | Retar mig på att min son fått feber igen...bara varit frisk en vecka sen förra långdragna sjukan... | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-01 18:22 | |
![]() | Att folk klagar på Tomas Ledins låttexter medan Veronica Maggio is getting away with murder. typ: "Inget att lämna tillbaks, inte en endaste vas" eller: "Vi fick inte åka någonstans, inte ens till köpenhamn" Man ba tjena nödrim. Så himla överskattad artist, generellt. | |
| Aquila1 | 2011-11-01 18:24 | |
![]() | lol | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-01 18:39 | |
![]() | Nä, nu måste jag få protestera... En text är bra om den väcker känslor, och det gör den där Maggio-texten verkligen hos mig (låten är min favorit med henne, det nya albumet har jag inte hört)! Faktum är att jag tycker det är stilpoäng på att lyckas med just det "dåliga" på det vis hon gör. "...så måste jag ta sönder dig.", "... prick på din hals." Små, små detaljer som dem man samlar på när man är besatt/har brustet hjärta. Snyggt. Däremot tycker jag nog hennes sexighet är överskattad, men det är en annan historia. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-01 18:43 | |
![]() | Meen det är förstås en smaksak vad som berör. Låten du citerade beskriver en känsla jag i allra högsta grad kan relatera till. I hela mitt vuxna liv har den på ett eller annat sätt varit närvarande. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-01 18:50 | |
![]() | Asså, Stoppa Dig är hennes bästa låt, både till text och musik sett (trots vissa fulrim dvs). Den bor t.o.m. i min ipod, men det är också den enda Maggio-låten som får göra det. Alla hennes låtar är som Per Hagman-romaner i låtformat. Cigg och kaféer och Paris och blablabla. Orkar inte. Sen är hon så himla medioker live också. Såg hennes spelning på kulturkalaset och gick till Laleh-spelningen direkt efter. Det var som att dyka ner i en pool och simma upp i havet. Obs, Maggioansk metafor. Nu framstår jag som värsta hatern. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-01 18:54 | |
![]() | Retar mig på Per Hagman också, för att kvotera in lite manshat. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-01 18:55 | |
![]() | He he, jag gillar den här låten och en till från samma album, om jag minns rätt. Det slog mig efter jag skrivit inlägget att texten såklart vinner på hur den framförs också. Jag tycker det är smått genialiskt hur hon snubblar på/kvider fram orden. Desperationen går inte att ta miste på. Och jag framstår som en lover, vilket jag egentligen inte är. Hon är säkert kass live och sen verkar hon ju vara en posör också. Men åtminstone en svinbra låt har hon gjort, det får man ge henne. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-01 18:58 | |
![]() | Per Hagman retar man sig förstås så mycket på att man knappt kan formulera det i ord. Och Jay Jay Johanson, och Carl-Johan Vallgren. Och hon den där iranskan som har opererat näsan och tror hon är rolig men nu skall visa en "seriös" sida i en nyutkommen självbiografi. Och Regina Lund. Posörer retar mig, om nu den saken inte är uppenbar. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-01 19:05 | |
![]() | Fattas bara Gry Forsell. Bara för att hon är så överjävligt irriterande, rent allmänt. | |
| numsan | 2011-11-01 19:07 | |
![]() | Mäh. Den vidunderliga kärlekens historia är ju grym! Retar mig på att Carl-johan vallgren nämndes i samma mening som de andra posörerna. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-01 19:08 | |
![]() | Ha ha, mina bröder avskyr henne. Du och min bror... Haters gonna love. ;) Men nog tjatat om den saken. Retar mig på att jag slukade bullarna. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-01 19:10 | |
![]() | Men numsan, ok, han har ju viss talang men jag brukade vara på samma uteställe som honom förr och då stod han alltid med ett smickrat leende på läpparna och såg ut att vilja äta bekräftelse med sked. Jag står bara inte ut med såna människor. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-01 19:12 | |
![]() | Haha åh gött att veta ändå, känns som att alla män älskar henne pga "hon e så himla go o jordnära o har så sköna former". Kräks. Har faktiskt inte läst den, numsan. Det låter onekligen sjukt intressant med en historia om en telepatisk dvärg. | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-11-01 19:14 | |
![]() | Att min mobil och fasta telefon (och därmed adsl-bredband) bestämde sig för att lägga sig och dö samtidigt :(( Tillfällig mobil gick ganska snabbt men mitt fasta nät blev klart idag. Retar mig också på att jag därmed missat crookeds nya stilbild i en evighet :( Sylvia är dock fortfarande stor som en zeppelinare ser jag ;) | |
| Obstinat- | 2011-11-01 19:17 | |
![]() | Jag retar mig på att alla uttalar mitt efternamn fel. | |