Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 19 534 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2011-09-09 12:49 | |
![]() | Ja det låter som en bra deal, verkligen:) Skönt att slippa laga mat ibland! Undrar vad mamma och pappa får för gött nere hos brorsan idag. Där blir man alltid väldigt bortskämd med en massa god mat, min svägerska är ett geni i köket! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-09 12:50 | |
![]() | Åh, jag gillar genier och då speciellt när de huserar i köket. Det är alltid så intressant att observera dem. | |
| Lillstölla | 2011-09-09 12:55 | |
![]() | Mm, det roliga med henne är att hon liksom bara svängen ihop nåt, och det blir alltid lika gott, har aldrig varit med om att hon misslyckats med något. Sist jag var nere hade hon gjort senapssås, jag äter inte senap, tycker inte om det. Men kunde inte sluta äta den såsen, var gudomligt god! Såklart så var ju min kära mor snabb med att påpeka att hon minsann gjort senapssås hemma hos dom för lite sen när vi alla var där och åt men att den inte dög åt mig. Men vad kan jag säga, den var inte god, det var svägerskans ;P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-09 13:03 | |
![]() | Ja, men så är det ju. Allt är inte gott hela tiden utan ibland krävs det en speciell ingrediens till för att det ska smaka så att man tycker om det. Förstår att det kanske tog lite på mamma att du gillar svägerskans bättre, men sånt är livet. :) | |
| Tess 08 | 2011-09-09 13:04 | |
![]() | Jaja, nu sitter jag och äter (tar ca 15 minuter ungefär) innan jag ska till jobbet... Fick ju lov att både plocka och dammsuga i hallen ALLDELES SJÄLV!! men nu är det gjort och jag lämnar byrån till övriga familjemedlemmar. Strax jobb, nu äta klart! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-09 13:07 | |
![]() | Tess - akta dig för att äta för fort, vännen. Mat ska man njuta av. :) Ha en bra kväll på jobbet. Kram | |
| Lillstölla | 2011-09-09 13:13 | |
![]() | *suck* nu är det där jäkla illamåendet tillbaka. undrar vad fasen jag gjort! | |
| Tess 08 | 2011-09-09 13:15 | |
![]() | Stölla är gravid och jag har ätit klart (tog 16 minuter) så nu far jag på jobbet! Grattis och tjingeling! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-09 13:20 | |
![]() | Stölla, du har väl skyddat öronen raring? Tess - ha det bäst! :) | |
| Lillstölla | 2011-09-09 13:21 | |
![]() | Öronen? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-09 13:25 | |
![]() | Ja, öronen. Jungru Maria påstods ju ha blivit befruktad genom sitt vänstra öra. | |
| Lillstölla | 2011-09-09 13:31 | |
![]() | Hahaha okeeej, lite sexualkunskap kanske vore på sin plats i det fallet, haha. Men är inte gravid, så mycket vet jag i alla fall. Jag vet varför jag mår illa, undrar bara vad jag gjort för att trigga igång det igen. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-09 13:34 | |
![]() | Sexualkunskap? Alltså... En ängel kom och överförde något från fader gud genom hennes öra och gjorde henne gravid. Och det är sexualkunskapen du funderar över? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-09 13:34 | |
![]() | Ibland krävs det inte så mycket för att sådant ska triggas igång. :( Hoppas det går över snart. Jag blir illamående när jag tänker på att jag slösar en hel dag och att all städning blir kvar tills en annan dag. :/ | |
| Lillstölla | 2011-09-09 13:41 | |
![]() | Var det inte uppenbart? Är ju liksom inte så man blir gravid, ska man påstå att nån blivit på tjocken via en ängel kan man väl i alla fall försöka göra det trovärdigt genom att hålla sig till fakta om hur det faktiskt går till. Tack Lady, jag ska nog lägga mig och sova en stund tror jag. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-09 13:44 | |
![]() | Det vore ju inte rimligt att göra det på det vanliga viset eftersom hon då skulle förlora sin jungfrudom. Därför var de väl tvungna att göra det på ovanligt vis. ;) Ha en skön eftermiddag. Jag ska nog skura badrummet lite så att jag inte går och lägger mig med känslan av att ha kastat bort hela dagen. :) | |
| Lillstölla | 2011-09-09 13:45 | |
![]() | Blir perfekt att sova nu, när du precis har berättat en saga, visserligen en rätt usel sådan, men ändå, för mig ;) Hej så länge <3 | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-09 13:55 | |
![]() | För mig också. Jag har dock svårt att ta till mig sådana fantasier när sagan inte innehåller drakar, häxor och troll. ;) TTFN <3 | |
| AndoKongo | 2011-09-09 14:05 | |
![]() | dayviews.com/UnikaKa...49 5893455/ Har skaffat tatuering :) Riktigt nöjd blev jag :) | |
| Lill-IT | 2011-09-09 17:37 | |
![]() | Snyggt Ando. Och väldigt många av dina bilder är kalasfina. Du han verkligen blick för bilder. Jag är trött, sliten, gnällig och har huvudvärk. Det är mycket synd om mig.. Muntra upp mig någon? | |