Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 18 652 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:36 | |
![]() | Jag hoppas tillsammans med dig Lill, för jag är också ledig då. Jobbar dessutom halvdag i morgon med julbordslunch som avslutning. =) | |
| Lill-IT | 2010-12-08 22:36 | |
![]() | Härligt:) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:36 | |
![]() | Tack Lill! =D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:38 | |
![]() | Ska du göra något speciellt när du är ledig? Förutom middag, kaffe, småprat och musik menar jag? ;) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:38 | |
![]() | ...? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:39 | |
![]() | Tanten ... ? | |
| Lill-IT | 2010-12-08 22:40 | |
![]() | Baka och rulla köttbullar.. gå och bada med dottern och köpa lite julklappar:) Slappa lite och spela beta:) | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:41 | |
![]() | Jag tror att min släkting vill blåsa mig på en stor summa pengar *Grubblar* Vad ska man göra? För ett tag sedan blev jag erbjuden att jobba för en släkting. Jag tackade givetvis Ja eftersom ja då var arbetslös. Jag frågade vad jag skulle jobba som och fick då svaret att han skulle bli egen företagare. Hur kan man jobba hos någon som inte startat ett eget företag? (Han hade ju inte ens startat "företaget") Han ändrade sig snabbt och fråga om jag ville starta ett företag med honom. Eftersom jag varken har erfarenhet och tålamod att starta eget så tveka jag och han sa att hans idé var den bästa någonsin som aldrig skulle gå i konkurs. Utan att kolla med mig bestämde han träff mellan mig och en okänd person som skulle berätta för mig om företaget min släkting skulle starta. Tydligen fick inte han berätta om företaget till mig för det skulle tydligen någon annan göra. Det hade tydligen med respekt och att visa hänsyn för den man inte känner :S Knasigt värre! Jo jag kollade upp företaget på nätet och kom till slut fram till att detta företaget är inte ett företag man startar själv utan ett företag man startar om man behöver på något sätt hjälp ekonomiskt. dem kunde hjälpa dig ur situationen... ??? Vad ska han med mig till då?? Ta mina pengar för att han har problem med ekonomin??? När jag berättade om informationen jag fick av google tilltalade han mig inte och han har inte tagit kontakt med mig efteråt??? Fattar fortfarande inte vad han ville mig | |
| Mouche - Administratör | 2010-12-08 22:41 | |
![]() | Ok. Det innebär att jag är fri för en dejt? *annonserar* =) | |
| Lill-IT | 2010-12-08 22:41 | |
![]() | ;P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:41 | |
![]() | Alltså, jag vet inte riktigt hur jag ska lägga fram detta Lill, men man BAKAR inte köttbullar. ;) Låter som en riktigt trevlig helg. :) Själv ska jag avnjuta lite trevligt sällskap i form av exets syster och familj och sen ska jag använda söndagen till att baka tillsammans med syskonbarnen. Min ohängda vill aldrig baka med mig längre, så jag söker upp de som vill. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:43 | |
![]() | Hahaha... Det är frestande Mouche, men jag låter bli reserverade leksaker. ;) | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:43 | |
![]() | Jag tror att min släkting vill blåsa mig på en stor summa pengar *Grubblar* Vad ska man göra? För ett tag sedan blev jag erbjuden att jobba för en släkting. Jag tackade givetvis Ja eftersom ja då var arbetslös. Jag frågade vad jag skulle jobba som och fick då svaret att han skulle bli egen företagare. Hur kan man jobba hos någon som inte startat ett eget företag? (Han hade ju inte ens startat "företaget") Han ändrade sig snabbt och fråga om jag ville starta ett företag med honom. Eftersom jag varken har erfarenhet och tålamod att starta eget så tveka jag och han sa att hans idé var den bästa någonsin som aldrig skulle gå i konkurs. Utan att kolla med mig bestämde han träff mellan mig och en okänd person som skulle berätta för mig om företaget min släkting skulle starta. Tydligen fick inte han berätta om företaget till mig för det skulle tydligen någon annan göra. Det hade tydligen att göra med respekt och att visa hänsyn för den man inte känner :S Knasigt värre! Jo jag kollade upp företaget på nätet och kom till slut fram till att detta företaget är inte ett företag man startar själv utan ett företag man *kontaktar* om man behöver på något sätt hjälp ekonomiskt. dem kunde hjälpa dig ur situationen... ??? Vad ska han med mig till då?? Ta mina pengar för att han har problem med ekonomin??? När jag berättade om informationen jag fick av google tilltalade han mig inte och han har inte tagit kontakt med mig efteråt??? Fattar fortfarande inte vad han ville mig | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:43 | |
![]() | Låter onekligen lite skumt, Gulle. Jag skulle vända och gå. | |
| Mouche - Administratör | 2010-12-08 22:43 | |
![]() | Gullefjun: Backa undan från det där och håll dig undan! Rena rama dumheterna om det gått till på det sätt du beskriver. | |
| Lill-IT | 2010-12-08 22:45 | |
![]() | Japp.. låter helskumt. | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-12-08 22:47 | |
![]() | Ja faktum är att han är släkting med mig på en sida jag inte umgås med mycket. vi ses nästan aldrig och han har alltid haft svårt med ekonomin. redan som 16 flytta han hemifrån och sedan dess har han haft det svårt med ekonomin. Men ja sa att jag inte ville men då blev han arg på mig och sa att jag inte visade respekt eller vänskap till honom | |
| Mouche - Administratör | 2010-12-08 22:47 | |
![]() | Regel nummer ett: Satsa aldrig mer än att du bara kan rycka på axlarna åt saken om du förlorar pengarna. | |
| Lill-IT | 2010-12-08 22:47 | |
![]() | "Reserverade leksaker" *fnissar hejdlöst* | |
| Lill-IT | 2010-12-08 22:48 | |
![]() | Det är han som inte visar respekt för dig Gulle. Att dra in släktingar i suspekta affärer är inte snällt. | |