Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 45 |
Mobilspel
Pågående | 20 181 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-18 21:36 | |
![]() | Nej, det är inte snällt av mig Rob. Han får dock gärna hysa samma åsikt om mig. :) Jag ska jobba, som vanligt, Stölla. Blir ett 9-22 pass i morgon. | |
Lillstölla | 2012-02-18 21:37 | |
![]() | Jävlar, det var ett långt ett, får man jobba så länge i ett sträck? | |
tipitina | 2012-02-18 21:38 | |
![]() | Hej på er! Att han kan riva upp så mycket känslor den där översolade karln. Hela fejjan är full av kommentarer om bara honom :) Tess :(, inte bra. Hoppas du kan få lite hjälp av doktorn då... | |
Lillstölla | 2012-02-18 21:40 | |
![]() | Själv är jag smart nog och underviker både honom och Melodifestivalen för att slippa bli upprör :D Hej Tippen, allt väl? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-18 21:41 | |
![]() | Hej Tippen! Snart dags, va? Jag är så glad att du kommer iväg på din praktik. Blir ett äventyr utan dess like. :D Haha, ja du, han river väl alltid upp känslor? | |
-Delika-tess | 2012-02-18 21:43 | |
![]() | En intressant sak hände idag. Jag lämnade in ett prov på lab på sjukhuset, ett som tagits hemma (avförings) igår och som jag förvarat svalt under natten. Frågar på lab om det var korrekt förvaring eller om jag måste fixa ett nytt.... Det visste dom inte (jag har själv kollat provtagningasnvisningar, men där finns det inte) så de ringde ett annat, större lab som trodde att det gick bra att förvara det svalt... trodde dom! Det här är fan intressant!!! Det måste ju visa på att detta prov är mycket ovanligt att ta (tas ofta som blodprov av andra anledningar) :) | |
Lillstölla | 2012-02-18 21:46 | |
![]() | Men vafasen, de om nån borde väl veta kan man ju tycka! Är det så att du kom att tänka på denna saken när Ranelid kom på tal Tess ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-18 21:47 | |
![]() | Hur kommer det sig att du inte kunde lämna det som blodprov då, Tess? Känns liksom enklare..? | |
-Delika-tess | 2012-02-18 21:47 | |
![]() | Nej, jag har gett upp Ranelid nu... bytt inriktning så att säga :) Kollar Bond och myser i soffan | |
Bitte - Administratör | 2012-02-18 21:48 | |
![]() | Undrar om jag hade hjärnsläpp delux här om dagen en tårta på 12 bitar hade mer än väl räckt till sonens firande nu står vi med typ 16 bitar kvar Bitte | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2012-02-18 21:48 | |
![]() | Mina föräldrar: "Det var fullt på hotellet så vi bor hos dig." så bra att dom konsulterar med mig innan dom bestämmer sig för att bo hos mig. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-18 21:48 | |
![]() | Det låter som en rätt schyst sysselsättning så här framåt natten, Tess. :) | |
-Delika-tess | 2012-02-18 21:48 | |
![]() | Därför att detta test görs av en annan anledning än den när man tar blodprov. Så det funkar inte :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-18 21:49 | |
![]() | Haha. Kul med föräldrar, Challe. ;) Och bara en tanke... Du bor i Stockholm. Finns det bara ett hotell där? *haha* | |
tipitina | 2012-02-18 21:49 | |
![]() | Stölla, jag gör som du och undviker hela jippot...förutom om jag som förra veckan råkar vara hos någon som prompt skall se det på högsta volym. Japp, tre dagar. Tre dagar! Börjar få lite resfeber tror jag minsann men det skall bli så spännande. Knasigt att de inte kunde ge dig några svar? Det beror väl på vad de letar efter om det skall hållas svalt och förhoppningsvis har de väl en liten aning om det kan man tycka? | |
tipitina | 2012-02-18 21:51 | |
![]() | Haha, Challe! Underbart att bli tillfrågad :) | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2012-02-18 21:51 | |
![]() | fast jag bor inte i sthlm nu. inte orkat uppdatera min info på ett bra tag | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-18 21:52 | |
![]() | Har du flyttat från Blåsut (som för mig är en del av Stockholm)? Till ett samhälle med bara ett hotell? Tippen - Du inser att jag förväntar mig minst två vykort på den månad du är borta? ;P | |
Blasse | 2012-02-18 21:54 | |
![]() | hej | |
tipitina | 2012-02-18 21:55 | |
![]() | Självklart skall du få det :-) Jag satt och tittade på bilder från en av tjejerna som var med förra året. Man kan väl säga att de såg ut att ha det bra... Vad fina smycken du hade fått förresten! Superläckra. Hur kommer klänningen se ut? | |