Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
L1973 | 2008-10-27 13:00 | |
![]() | jag retar mig på att jag är "tvingad" att vara hemma från jobbet. Är sjuk | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-27 13:07 | |
![]() | mamma var är min gröt? | |
petnogakatt | 2008-10-27 13:23 | |
![]() | Jag retar mig på folk som säger man om sig själv! ex: "Man var ju ganska rädd" | |
-Lala-la | 2008-10-27 15:27 | |
![]() | haha.... eller folk som säger: "För det vet man ju" | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-27 16:53 | |
![]() | Jag retar mig på att Linda Skugge kommit undan med sin helomvändning från "feminist" till Brommas Martha Stewart, utan att någon hånar henne. Folk som konsumerar och kasserar ideologier - hur kan man ta dem på allvar? Feminismklädseln lämnad till återvinning - och vips på med pärlhalsbandet! Men jag antar att jag borde gratulera henne till att "hittat sig själv". Nu är hon den pajbakande elitistiska bracka hon varit hela tiden. | |
Basta - Ej medlem längre | 2008-10-27 16:58 | |
![]() | Finns det någon som läser Linda Skugge? | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2008-10-27 17:00 | |
![]() | Amen 2 that! Förövrigt har jag länge retat mig på Linda Skugge. Hennes egentliga brackighet har varit dold under ett alltför tunt lager gräsrotsfernissa, så mig har hon aldrig lyckats lura till fullo. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-27 17:05 | |
![]() | Basta: Kvinnor som vill ha pajrecept eller bli stöttade i sin neurotiska rädsla inför barnafödande (Linda tycker att de skall göra kejsarsnitt, precis som hon) - de läser numer Linda Skugge. Pottränad: Visst. Jag säger inte att det är något fel på att vara varken feminist eller brackig, jag bara retar mig på människor som står på barrikaderna med så ytligt fästade känslor för det de "brinner för". | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-27 17:05 | |
![]() | Jodå, hon har hånats för det. Fast det kanske bara inte har nått ända fram till vissa torg på söder, eller så är det bara ett ganska gammalt hån som inte längre syns för allt lager av damm. | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2008-10-27 17:10 | |
![]() | Mm, Sylvia. Själv tyckte jag att de sista av Skugges fjäll föll när hon som värst hånade sin namne Rosing. Det fanns ingen ände på Skugges elakheter (man ska inte slå på de mindre bemedlade) och jag tyckte uppriktigt talat synd om Rosing. Nåväl, de tu bliv ihoptussade i ett paneldiskussionsprogram och vad händer? Jo, när Skugge inte fick sitta gömd bakom datorn och slunga vilt, utan fick bege sig ut i solen, så sprack hon, likt de flesta troll brukar göra. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-27 17:23 | |
![]() | Ja, fy fan. En fegis utan dess like. Vågar aldrig möta dem hon hånat öga mot öga. Gariam, jag förstod inte din ståndpunkt riktigt, men kan jag skönja att det skulle vara något fel på att håna Linda Skugge för hennes inkonsekvens? Isåfall för du gärna argumentera för din sak. Personligen är jag den rättvisa sorten. Jag tycker att de som går ut hårt - som Skugge med sina bottenlåga personangrepp - också får vara beredda på att bli hårt ifrågasatta. | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-27 17:37 | |
![]() | Det kanske var för att jag inte antog någon direkt ståndpunkt, utan mest kommenterade att det har hånats. Generellt anser jag att två fel inte gör ett rätt, fast det är klart att sånt där och annat tok ska ifrågasättas och kritiseras tycker jag. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:10 | |
![]() | Så sött, pappa har köpt glass till min hals. Typiskt nog så fryser så att glass är det sista man vill komma nära. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:26 | |
![]() | åh trashie har en pappa! | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-27 19:53 | |
![]() | stör mig som fan på att Yonderboy? Vad är det för jävla nick? Wonderboy ska det ju vara stör mig varje gång och tänker att han måste skrivit fel och nu är det för sent att ändra | |
ElliM | 2008-10-27 20:13 | |
![]() | Jag retar mig på Dr.Phils mustach. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-27 20:15 | |
![]() | jo, han hade ju varit snyggare utan förstås | |
Basta - Ej medlem längre | 2008-10-27 20:31 | |
![]() | Ingen man är snyggare utan mustasch. | |
Dyslekso | 2008-10-27 20:33 | |
![]() | Fan, nu kom jag på att jag drömde om Oprah och Dr. Phil för några nätter sedan, de grälade. Varför, jag har inte ens tv. Men det vore intressant att se hur de två skulle komma överens om någon, Hundprataren kanske, tvingade dem att gifta sig. | |
DennisPlz | 2008-10-27 20:51 | |
![]() | Jag retar mig på dygnets retfullt korta 24-timmarspåhitt. | |