Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 535 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dr Ultrabra - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:15 | |
![]() | upa: just nazistexemplet var just ett exempel. | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:15 | |
![]() | dVb - Det ska det? Där ser man... | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:17 | |
![]() | Ultra: Om du uttrycker dina nazistiska åsikter på ett rumsrent sätt som inte uppmanar till våld så är det inte hets mot folkgrupp. Det är att uttrycka åsikter, som inte är kriminellt. Bara för att återigen förtydliga. | |
| Snoosy | 2008-05-21 23:18 | |
![]() | dVb. ja, helt rätt. men där handlar det oftast om att försätta sig i lån. Inte att bli lurad på sina pengar.. | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:18 | |
![]() | Jag vill uppnå andlig förbättring | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:19 | |
![]() | Snoosy, allt är relativt, inte sant? | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:20 | |
![]() | andlig förbättring. jomen det är väl något eftersträvansvärt. men varför just scientologerna, som fått så mycket dålig uppmärksamhet? varför inte buddismen eller wicca eller nyschamanism eller... | |
| Dr Ultrabra - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:20 | |
![]() | katalias: nazism på ett rumsrent sätt, haha.. vilket skämt du är. | |
| Caligatia | 2008-05-21 23:20 | |
![]() | Tack Apan för att du så mycket bättre än mig sätter ord på vad jag försökt säga. :) | |
| IchbinTysk | 2008-05-21 23:23 | |
![]() | Jag tycker du är ett skämt Ultrabra, nedsättande inlägg istället för ett bra svar... men då har du väl inget heller. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:23 | |
![]() | Ultra, ska jag tolka ditt senaste inlägg som att endast du avgör vad som är rumsrent? | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:23 | |
![]() | Caligatia: Tack så mycket :) Du gjorde samma sak åt mig innan så då är det jämnt :D För övrigt är det skitkul att diskutera. Man får tänka efter både en och två ggr innan man säger ngt. En utmaning med andra ord :D | |
| Dr Ultrabra - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:24 | |
![]() | katalias+tysk: bara en idiot kan ens nämna nazism och rumsren i samma andetag. | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:25 | |
![]() | Hade verkligen varit skitspännande *seriös* att höra hur en ung tjej som du (dVb) hamnar på ett scientologmöte? | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:25 | |
![]() | katalias, Scientologin riktar sig till anden , inte bara till kroppen eller sinnet utan dess tro är att människan är mycket mer än bara en produkt av sin miljö eller sina gener.. Man lär sig komma över sina rädslor och depressioner på ett mycket behagligt sätt, vilket passar mig. Scientologi är inte en dogmatisk religion där man förväntas bekänna sig till något baserat på enbart tro. En individ upptäcker på egen hand att Scientologin fungerar, genom att tillämpa dess principer och observera eller uppleva resultaten. Scientologins slutmål är en sann andlig upplysning och frihet för individen. Väldigt tråkigt att det fått så dålig publicitet. | |
| vulcan | 2008-05-21 23:31 | |
![]() | Forumadmin: Tagit bort ett inlägg med svordomar och personangrepp. Skärpning tack | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:31 | |
![]() | Najs koppy pejst dVb... Allt det där låter ju jättebra. Önskar er all lycka! | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:32 | |
![]() | dVb: Visst är det positiva saker du nämner om scientologin och jag tror som sagt att den säkert medför bra saker också. Jag får dock en känsla av att de positiva känslor och förbättringar som upplevs ofta kommer från så enkla saker som en stark känsla av grupptillhörighet, upplevd förståelse och 'svar' på livsfrågor istället för att erbjuda reella och konkreta lösningar för individen. Hoppas du förstår vad jag menar. Rätta mig om jag har fel, vill gärna höra hur du ser på det. | |
| vulcan | 2008-05-21 23:33 | |
![]() | Varför måste det vara "bara" att vara en produkt av sin miljö och sina gener? Lägg till fri vilja så är jag helt nöjd med att vara det - jag behöver inga kluster av mystiska utomjordingar som stör mina tankar eller intergalaktiska sammansvärjningar för att förklara varför jag blev och är jag. | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:33 | |
![]() | Flubber, jag vet att texten finns, jag tycker att den ger en klar bild av varför jag valde att gå med. Du verkar också behöva andligt stöd. | |