Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tomjo70 | 2008-06-29 18:38 | |
![]() | Unda hur Teddy reagera när hon "muspruttar" :)) Inget man kan styra ju, o som nästan händer ala tjejer.... hehe | |
| Panda15 | 2008-06-29 18:41 | |
![]() | OMG :D Jag läste några av inläggen, bland annat ett där Teppy skrivit att hon växte upp i en "kultur" där fisar och rapar inte ingick och att flickor skulle vara fina och sköta sig. Holy jama lama, i vilken kultur ingår INTE något så naturligt som att rapa och fisa? Kan tyckas att detta inte är något roligt fenomen, men det är ändå saker som vi då och då måste göra. Okej, nummer två då. Kan man alltså inte vara fin om man inte sminkar sig? Kan man inte vara fin i mjukisbyxor? Är man inte fin bara för att man sitter i soffan och äter popcorn? :O Ja, inte vet då jag vilken "kultur" Teppy har vuxit upp i. | |
| Teppy | 2008-06-29 22:25 | |
![]() | Givetvis fiser man och rapar.. Så dum är jag inte att förstå att det är naturligt. Frågan är HUR man gör det?! Vem har pratat om smink? Jag föredrar lite smink, knappt något. Förvånad? Man fiser bara inte bland människor, oavsätt om det är familj eller vad det är. | |
| Teppy | 2008-06-29 22:27 | |
![]() | Givetvis kan jag ha mjukisbyxor, men då ska det vara fina och rena och hela. Jag är gärna osminkad, är faktiskt helt nöjd då :) Självförtroende och självkänsla har jag, så det kan ni sluta anklaga mig för att inte ha. Tack! Grejen är fortfarande den att man inte fiser och äcklar sig offentligt. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-29 22:30 | |
![]() | Men om du, i första inlägget, skriver: "Jag tycker att det är otroligt äckligt när tjejer rapar. Så väldigt okvinnligt så det inte är sant. En tjej ska faktiskt hela tiden se snygg och prydlig ut tycker jag. Ta hand om sin man bra osv" Du skriver ju att det är äckligt! Då tolkas det väl som att du inte gör det?!?!! Och nu skriver du ATT du gör det?? Hur ska du ha det? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-29 22:31 | |
![]() | och sen skrev du: "ja inte rapar jag iallafall..eller fiser.." | |
| Teppy | 2008-06-29 22:32 | |
![]() | offentligt.. | |
| nystan1 | 2008-06-30 00:06 | |
![]() | Grattis teppy till en lyckad provokation =) | |
| Teppy | 2008-06-30 00:09 | |
![]() | *skrattar* tack nystan1.. :) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-30 00:09 | |
![]() | nystan1: Om jag skrev vad jag tänkte om patetiska provokationer och dess författare hade jag blivit portad ;-) | |
| nystan1 | 2008-06-30 00:10 | |
![]() | mamman: bäst att sitta på händerna då =P | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-30 00:17 | |
![]() | Jepp!!! Fnissar HÖGT när jag läser många trådar här... ;-D | |
| Teppy | 2008-06-30 00:19 | |
![]() | det är roande att skapa trådar om intressanta saker..*host* man vet redan innan vilka som ska bli upprörda :) | |
| Teppy | 2008-06-30 00:20 | |
![]() | haha att jag och mammam inte går ihop har nog många listat ut för längesen. =) men vad gör det? ett internet forum där man ska diskutera grejer. Jag är varken dummare eller mindre smart än vad någon annan är pga mina åsikter. :) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-30 00:21 | |
![]() | Hur ser du skillnad på de som blir upprörda och de som provocerar genom att motfråga? | |
| IchbinTysk | 2008-06-30 00:24 | |
![]() | Ganska lätt att se skillnad, vissa tar det mera personligt. Märks i inläggen. | |
| Teppy | 2008-06-30 00:24 | |
![]() | Man kan läsa genom radera :) som tex "du växer nog upp" "du lär ändra dig när du blir äldre" detta handlar om sunt förnuft mamman! man fiser eller rapar inte bland folk. Hur är man uppväxt i sånafall? Tycker ni seriöst det är trevligt när folk fiser runt omkring er? | |
| pippifågel | 2008-06-30 00:30 | |
![]() | Vi lever in på medeltiden !! Att rapa är lika fult för tjejer och killar. .En kvinnas uppgift är mycket större än att ta hand om sin man! TEPPY | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-30 00:33 | |
![]() | Eh... hehe... va? | |
| Teppy | 2008-06-30 00:34 | |
![]() | haha, ja men klart att det är äckligt när män rapar och fiser också.. Jag personligen skiter i vad alla andra män gör, jag har aldrig träffat någon man som faktiskt fiser och rapar i någons närhet dock. Jag tycker bara att vi kvinnor är så mycket finare än vad männen är (ja det är vi), och att många kvinnor FAKTISKT sunkar ner sig så otroligt mycket i ett förhållande. Att fisa och rapa kan jag jämföra med att bajsa ungefär, det gör man ju knappast heller med folk runt omkring sig. | |