Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 18 834 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| alsklingsem | 2010-06-11 01:12 | |
![]() | jag har en sphynx som också älskar ostbågar :) | |
| Hedokatt | 2010-06-11 08:54 | |
![]() | Ronja 9 år, svart halvsiameshona, tjock och envis och charmig som tusan. Hobbe 7 år, svartvit hankatt med världens längsta morrhår, snällast i hela världen, mannen i mitt liv :) Hodja 4 år, svartvit hankatt som gillar att städa och följa med in på toa. Ossian 3 år, gräddkolafärgad prickig hankatt som gör en j-a massa hyss och låter hela tiden (kuttrar, piper, jamar etc) Bonuskatt: Håkan snart 3 år, svartvit milt autistisk hankatt | |
| Bitte - Administratör | 2010-06-11 08:57 | |
![]() | Snipp vit halvbirma,, Trasan halv ragdoll vår jättekatt,, Monk deras unge som är en hona och inte den hanen vi trodde ,, och snart en lillkisse utan namn Bitte | |
| yak55 - Ej medlem längre | 2010-06-11 21:43 | |
![]() | Fjäril 2år, blå birma Fina 1år, svartvit huskatt | |
| mrsmaggart | 2010-06-13 15:54 | |
![]() | Två bondkatter. En rödbrun vit och en sköldpaddsfärgad. De är 6 och 7 år gamla och var mina räddare i nöden. De heter Beata och Tora. | |
| amsaga | 2010-06-13 17:15 | |
![]() | mixa 2 år, askgrå och vit mexican 2 år, askgrå mixer 1 år, askgrå pipen 7 mån, svart med lite vitt | |
| Liz1 | 2010-06-13 17:19 | |
![]() | På fredag hämtar vi vår andra brittisk korthår. Vi har Daytona innan - chokladsköldpadd med en vit tass På fredag kommer Sir William - silvershaded | |
| Zizzzi | 2010-06-13 17:39 | |
![]() | Vita blåögda (hkh) Cleo - 2,5 år, halvsiames. Små gener har slagit igenom, hon väger typ inget och är bara hälften så stor som den andra katten. Som en jävla stålfjäder, kommer upp på ställen hon inte borde nå. VÄLDIGT bestämd liten fröken vars huvudintresse är att jaga alla hundar hon ser när vi promenerar. Gråa charmtrollet Diesel. Kan komma och sitta på kommando, är väldigt nöjd med livet så länge nivån i matskålen aldrig sjunker och han slipper bada. Tycker inte om utomhus, men skäller gärna på fåglarna i fönstret bara de inte kommer för nära. En liten fegis som bland annat är höjdrädd. :) | |
| Giddy | 2010-06-14 03:50 | |
![]() | Jag har två underbara, busiga charmtroll som heter Gizmo och Nova. :) Dom är ett syskonpar på 2 år, vi köpte dom från Sundsvalls djurhem när dom var 3 månader. Är så glad för att vi valde just dom. :) | |
| Jumanjia | 2010-06-14 07:21 | |
![]() | Intressant när folk skriver att dem har Norsk "Skogskatt".. Finns ingen ras som heter så.. Det heter Norsk Skogkatt. Kanske borde man ändra rasnamnet när så många säger fel. men slår ni upp det så ser ni att det där S:et inte skall finnas med.. så nu vet ni vad det är för ras ni har om ni nu har raskatter. själv har jag en och en halv katt här (Kickan och en av hennes ungar). Och det funkar bra :-) | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-14 10:46 | |
![]() | Ett s för mycket är inte roligt för de med tvångstankar Jumanjia :) | |
| Dooley | 2010-06-14 10:51 | |
![]() | Hur gammal blir en katt ungefär? | |
| Em78 | 2010-06-14 12:25 | |
![]() | Min bästa kompis Tindra: halvsiames och drottning i huset, 6 år gammal. Hittekatten Fisen: Gråbrun-randig vilding som hittades övergiven hos min mamma förra sommaren. Ca 1 år gammal. Hans mission i livet är att göra Tindras liv så jobbigt som möjligt=) Båda två är översociala och beter sig sällan som "typiska" katter sägs göra. Älskar dem båda <3 | |