Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 727 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-03 16:26 | |
![]() | Banalt löjliga påstående om rökaren... | |
| kajix | 2009-04-03 16:31 | |
![]() | NiN: En limpa Marlboro i en brun påse vid slussen vid midnatt. Jag har en röd fjäder i knapphålet. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-03 16:42 | |
![]() | kajix: Fint, jag har ett par precis lagom för korta byxor med en röd strumpa på VÄNSTER fot och grön strumpa på HÖGER fot. Kan montera backlight på sulorna så du ser att jag är jag med tanke på valet av tid på dygnet. Sssccchhh..... | |
| alpha-elf | 2009-04-03 16:47 | |
![]() | Ingen har dött av lite rökning. | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-03 16:52 | |
![]() | nä jo det finns men gnälla om en sådan skit sak är skit sak | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-03 16:54 | |
![]() | p r o p o r t i o n e l l t m e n t a l t v å l d | |
| alpha-elf | 2009-04-03 17:08 | |
![]() | Jag tycker lite synd om Prositi. Det verkar gå åt så väldigt mycket energi på att irritera och oroa sig över alla dessa illasinnade rökare. Jag rekommenderar Prositi att ta upp det där med rökningen, som han visst sysslade med tidigare, så kanske även han kan slappna av så småningom. Sen kan jag avslöja att det inte är så stor risk att Prositi dör av den där grannens rökpuffar. Såvida han inte lever 90 % av sitt liv på sin balkong och har minst 15 rökande grannar som gör likadant. Om det är så föreslår jag gasmask. | |
| sarla | 2009-04-03 17:52 | |
![]() | Prosit om du bor i staden så får du nog i dig en hel del annat när du vistas på din balkong. | |
| Prositi | 2009-04-03 18:16 | |
![]() | Det blev en väldig debatt om detta vilket jag tycker är skoj. Man ser verkligen vad folk tycker och tänker. Härligt att folk kläcker ur sig det med. Min tanke med att skriva den här tråden var att klaga på de rökare som INTE visar någon som helst hänsyn till andra. Det var INTE riktat mot alla, även om det kanske lät så. Jag ber om ursäkt till de som tagit åt sig om jag verkat FÖR mot rökning i allmänhet. Men det finns en hel del rökare som INTE visa hänsyn utan står t ex och röker i en busskur med mer. Mina grannar röker en hel del, PLUS att de bara slänger ut fimparna på marken sedan när de är klara. VISA HÄNSYN!! | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-03 18:27 | |
![]() | Visar du alltid hänsyn " Prositi"???????..... | |
| sarla | 2009-04-03 18:34 | |
![]() | Kan inte hänsyn vara en tolkningsfråga?. Det jag gör av hänsyn kan ju tolkas fel av mottagaren. | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-03 18:41 | |
![]() | sarla Allt är väl tolkning.... | |
| Badsnake | 2009-04-03 18:44 | |
![]() | finns det rökplatser i närheten så väljer man att gå dit om man röker??det gjorde jag när jag rökte..jag slutade för jag tappade suget helt enkelt..men när jag rökte så höll jag mig till anvisade platser för rökning vid t.ex sjukhus m.m...sen gick jag självklart inte och ställde mig i mitten om det va folksamling och boffa på..då tog man ett kliv åt sidan..sen så gick jag allt och rökade ute på stan också..men brukade släcka ciggen och lägga fimpen i fickan till jag såg en papperskorg...(brukade bara röka en halv åt gången för det mesta) ska inte ljuga det har allt hänt att en och annan fimp har hamnat utanför... | |
| Tokpet | 2009-04-03 19:11 | |
![]() | Det finns en grupp av fullständigt odräglligt STÖDDIGA, KLAGANDE och NEDLÅTANDE människor, nämligen de före detta drogberoende ! Hoppas inte detta syndrom kommer att drabba mig om jag bestämmer mig för att slutar RÖKA nån gång - då fortsätter jag nog röka och blir uthärdlig för min omgivning.... Låtom oss leva ( i fred ) med våra hemska laster - vi får ju vårt straff i sinom tid.... | |
| Svindruvan | 2009-04-03 19:28 | |
![]() | Det är en hel del kvalificerat skitsnack här, tycker jag. Att säga att inte rökare förtjänar vård för att det är självförvållat är ju helt galet. Antingen har vi fri sjukvård för alla, eller så ska alla pröjsa sin egen vård. Det handlar inte om att en kostar mer än en annan. Vart drar man gränsen för vad som är självförvållat? Barn som föds med olika problem? De har inte betalat skatt. Eller invandrare? Eller unga flickor med ätstörningar. Missbruk av alla sorter. Jag kan hålla på hela dagen. Som sagt, antingen har man fri vård för alla, eller för ingen. Det är omöjligt att göra en sådan avvägning. Man kan inte lägga ansvaret på gemene man, det får man lägga på regeringen som av giriga skäl inte narkotika-klassar tobak. Vad folk gör i sina egna hem, det har folk inte med att göra så länge det inte är olagligt. Vilket inte rökning är. Vill du herr trådskapare inte ha rökare i din omgivning så finns det rökfria hyresrätter. Det är bara att flytta. Eller låta andra leva som de själva behagar. | |
| Dana Point - Ej medlem längre | 2009-04-03 19:47 | |
![]() | Alla ska pröjsa för sin egen vård! | |
| Svindruvan | 2009-04-03 19:48 | |
![]() | Där går våra åsikter isär på ett så fundamentalt plan så jag ger mig inte ens in i någon diskussion med dig. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-03 19:49 | |
![]() | Om jag väljer att spruta vatten på rökare så lever jag som jag behagar. | |
| Svindruvan | 2009-04-03 19:50 | |
![]() | Skillnaden är att det med största sannolikhet inte är lagligt. Vilket det är att röka. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-03 19:51 | |
![]() | Okej, spruta ohyremedel "bredvid" eller valfri allergiframkallande spray. | |