Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 300 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| muuni | 2012-02-08 09:46 | |
![]() | Oj Oj Odin. Inte mardrömmar nu! Ta en paus! Och tack! | |
| Guldplate | 2012-02-09 09:31 | |
![]() | Går det att lägga in att appen minns ens mest vanliga val av ordlista och bräde? Nu händer det att jag är för snabb och får slumpat och böjning bara för att det står där från början. Det är något jag hellre tar och väljer för att få variation | |
| odin - Administratör | 2012-02-09 10:27 | |
![]() | Yep ska fixa det. Har lite annat som är prio först dock. Men det är på g... | |
| Guldplate | 2012-02-09 10:47 | |
![]() | Har en annan fundering som jag inte kommit på någon bra lösning på än. Jag gillar funktionen att kunna välja person efter ort och kön. Kan vara kul att spela mot folk i ens närhet. Enda problemet är att man nu kan slumpas mot någon som ligger långt under en i rating. För även om man kan tänka sig spela mot någon i ens närhet så vill man ju få lite match också. Sen om det är en bra lösning att låta appen i första hand slumpa mellan spelare inom en viss poäng ifrån en själv. Det får dock inte bli för få spelare inom den gränsen då effekten att spela mot nya faller lite... | |
| FarbrorFenix | 2012-02-09 11:03 | |
![]() | Jag hoppas att Guldplate får en liten kickback på intäkterna på appen, utan honom hade den nog inte blivit så bra. Kommentaren att iPhone appen kommer om ca 2v börjar kännas uttjatad, kommer det fortfarande att förväntas om ca 2v om 2v? | |
| allida | 2012-02-09 11:05 | |
![]() | Tror snarare på fyra veckor....;-) Ja Guldplate är bra, därför jag leta upp honom så man får utmaning...hihi | |
| Milman | 2012-02-09 12:04 | |
![]() | Har haft betapet i min android i en dryg vecka nu. Den är bättre än Wordfeud... men jag saknar som någon nämnde NEKA en person och TIDSPRESS. Det börjar bli lite tråkigt med tre fyra styck oändligt långa spel. Man vet aldrig när den andre ids börja spela igen, om den är kvar eller utloggad eller om den spelar tio spel till.... | |
| Taimo | 2012-02-09 12:07 | |
![]() | Tjena, väntar lite otåligt på att appen ska komma till iPhone, så nu undrar jag. Hur mycket har ni kvar av den? (: | |
| Milman | 2012-02-09 12:09 | |
![]() | Håller även med Lordi06 om att man inte vet hur många brickor motspelaren har och att spelet avbryts lite abrupt. | |
| allida | 2012-02-09 12:11 | |
![]() | Tja för det mesta gillar jag när det flyter på, gillar inte väntetider precis.. Annars är appen grymt bra på min SGll:a :-) | |
| Bortsch | 2012-02-09 15:57 | |
![]() | Har sovit gott ett par nätter nu och kommit fram till att jag skulle vilja kunna välja att avbryta ett spel där motståndaren inte lagt på 24 timmar, utan att ratingen påverkas. Visst, då kan nån som ligger under stort sluta lägga för att motståndaren ska "ge upp", men hellre det än som nu ha en handfull spel som startades för en vecka sedan. Dessutom blir det ju ett eget val i så fall, jag kan ju välja att lägga och låta spelet ligga kvar. Låter det vettigt? Att basera det på spelets totaltid tror jag mindre på, det skulle kunna missbrukas tydligare av slackande spelare eftersom även de själva skulle kunna avbryta då. Har f.ö. testat att spela simultant i samma spel från två olika telefoner, men se det gick inte ;) | |
| Hujjedamejj | 2012-02-09 16:25 | |
![]() | Går det att ta bort avslutade spel? Drygt att vänta 72 timmar innan dom försvinner. Tack för en kanon bra app; första gången som jag betalar för en app. Värd varenda krona ;) | |
| Lordi06 | 2012-02-09 17:37 | |
![]() | Just nu får man vänta 72h på att avslutade spel försvinner men lät som Odin jobbade på att man ska kunna radera dom framöver. En ide är ju att det finns ett kryss på varje enskilt "avslutad match-ruta" så man själv kan välja vilka man vill radera direkt och vilka man vill ha kvar tills de 72h gått. | |
| frippefrappe | 2012-02-09 17:51 | |
![]() | Jag skulle gärna vilja ha en info-ruta för varje motståndare så att man kan se deras statistik. | |
| odin - Administratör | 2012-02-09 19:17 | |
![]() | bortsch, problemet kanske kan vara att folk tror att det är 72h som gäller och så ger någon helt plötsligt upp och inte får någon ratingförlust... hmm, vi får fundera.. Hujjedamejj & Lordi06, stämmer bra, skall ordna detta. frippefrappe, skall ordna detta också. Prio-lista just nu: * Brickor sparas * Info-ruta * Rensa matcher * Topplistor * Fundering på om matcher kan kortas ned. * Fundering kring hur man skall utmana varandra och hur ratingnivåerna skall fungera vid utmaning | |
| allida | 2012-02-09 21:46 | |
![]() | Ja störigt när avslutade matcher staplas på hög o utfyller.... | |
| odin - Administratör | 2012-02-10 09:16 | |
![]() | Fundering: Kanske man kan få upp en explicit notifiering om en match avslutas. Dvs att notifieringen inte skall "bakas ihop" med andra chat/match-notifieringar? | |
| allida | 2012-02-10 09:40 | |
![]() | Bättre med en ta bort -ruta i de avslutade spelen... | |
| odin - Administratör | 2012-02-10 09:56 | |
![]() | Yep det skall vi också ha men detta är en lösning på problemet med att det är svårt att se om en match avslutas pga att det sker ganska abrupt. | |
| allida | 2012-02-10 10:03 | |
![]() | Har haft två som gav upp, men det syntes ju bl a i textrutan i spelet då.... | |