Spelrum
Giraffen | 40 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 3 |
Grisen Böjningslistan | 32 |
Inloggade | 75 |
Mobilspel
Pågående | 19 686 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mollee - Ej medlem längre | 2015-11-24 15:57 | |
![]() | Denna länk är mest riktad till Rhotheta, baserad på telefonsamtalet vi hade förut :) paflykt.aftonbladet....i- sverige/ | |
totravel - Ej medlem längre | 2015-11-24 16:13 | |
![]() | Jag ser att Mickelrav har slagit nya rekord i otrevlighet sedan jag sist var inne och kollade den här tråden. Jag gillar dig, mollee. Du verkar vara en skön typ! Å sen har du telefonkontakt med oraklet också ;-) Kan man bli annat än impad....... | |
Mormodern49 | 2015-11-24 16:19 | |
![]() | Jag såg att Romson , började gråta , när de skulle presentera de nya flyktingreglerna . Ja vad ska man säga eller tycka om det . | |
mollee - Ej medlem längre | 2015-11-24 16:20 | |
![]() | Åh, tack! Du verkar också vara en skön typ :-) Oraklet är mitt ex. Tro det eller ej. Jag är med andra ord inte så anti mot de som tycker annorlunda än jag som det framstår ;-) | |
AndersF4 | 2015-11-24 16:21 | |
![]() | Ja, mollee, du gör intryck. Ett mycket gott sådant. | |
totravel - Ej medlem längre | 2015-11-24 16:47 | |
![]() | Mollee, Nä, jag är bara en halvgammal gubbe som är jobbig. I alla fall enligt min mycket söta dotter som jag ofta brukar reta....... Jo, jag såg när du var inne i en annan tråd och missuppfattade lite om det retoriska knepet; "har du slutat slå din fru" eller hur det nu lyder och är därför en gnutta medveten om att du har en historia med oraklet. Jag har också varit ihop med en (egentligen flera) icke likatänkande än mig själv. Jag fick henne att börja gråta när jag sa att Carl Bildt bara sågs som en helikopterhoppande nolla i forna Jugoslavien när jag gjorde FN-tjänst där :-)) | |
MickelRav - Ej medlem längre | 2015-11-24 16:54 | |
![]() | On topic här nu då: Vad tycker vi om regeringens senaste försök att minska flyktingströmmen. Jag kan ju börja och då säger jag: Dream on, Löfven. Det här hjälper inte. | |
AndersF4 | 2015-11-24 17:07 | |
![]() | Då har du har ett annat förslag kanske? | |
totravel - Ej medlem längre | 2015-11-24 17:10 | |
![]() | *ignorerar otrevlighetskungen" Vad tycker ni om regeringens senaste förslag på hur man ska minska flyktingströmmen? Jag tycker att de viker ner sig och går ifrån sin ideologiska bas och ersätter den med för mycket pragmatik. De måste vara mycket pressade. | |
MickelRav - Ej medlem längre | 2015-11-24 17:13 | |
![]() | "*ignorerar otrevlighetskungen"" Jag måste skratta. Är det någon som är otrevlig så är det ju du. Eller snarast verkar du vara en extremt elak människa. Jag tycker synd om dig faktiskt. | |
Rhotheta | 2015-11-24 17:16 | |
![]() | Så här smärtsamt är det för miljöpartiet att beröra verkligheten. www.svt.se/nyheter/i...ar it-tufft | |
Måns_E | 2015-11-24 17:31 | |
![]() | MickelRäv vi andra tycker synd om dig som till och med tvingas fly ditt land och inte förstår som du frågar dina utländska bridgevänner får du svar. Undrar hur länge mp stannar kvar i regeringen. Det skaver nog en del i mp-leden nu. | |
totravel - Ej medlem längre | 2015-11-24 17:38 | |
![]() | Mickelrav, Jag är bara otrevlig mot dig. Rhotheta kan få sig en och annan släng också men det beror på att vi tycker olika om ALLT. Du kan ju fråga dina 500 bridgevänner om det tycker du är trevlig. Då får du säkerligen de svar du önskar dig. | |
totravel - Ej medlem längre | 2015-11-24 17:38 | |
![]() | *de | |
MickelRav - Ej medlem längre | 2015-11-24 17:39 | |
![]() | "MickelRäv vi andra tycker synd om dig som till och med tvingas fly" Hihi! Fel igen! Jag tvingas inte fly - jag vill inte bo i Sverige. Det är en viss skillnad vet du. :) | |
AndersF4 | 2015-11-24 17:39 | |
![]() | Inget konkret alternativt förslag MickelRav? Förstår Romson. Jag tror det är första gången jag ser henne göra något som får henne att växa i mina ögon. Jag sörjer också att vi inte kan göra mer för de människor som har det svårt. | |
limpan__2 | 2015-11-24 17:40 | |
![]() | Varför skulle det inte hjälpa, Mickelrav? | |
totravel - Ej medlem längre | 2015-11-24 17:41 | |
![]() | Måns_E, Denna gången håller jag med dig. Det måste skorra ordentligt bland miljöpartisterna nu. Även i de socialdemokratiska leden lär det också bli en hel del diskussioner, men de är nog mer villiga att se det som pragmatiska åtgärder. Miljöpartisterna kommer att tycka att det är ett ideologiskt svek. | |
Måns_E | 2015-11-24 17:41 | |
![]() | MickelRäv, är det verkligen det? | |
MickelRav - Ej medlem längre | 2015-11-24 17:45 | |
![]() | "Jag är bara otrevlig mot dig." Nix, så är det definitivt inte. Du är extremt elak mot väldigt många människor här, i olika diskussioner. Det är skillnad på att som jag säga ifrån till en person som vid ett tillfälle som svar på frågan vad som menades sitter och länkar till en sida som översätter uttrycket "say what" (den som gör det skriver ju mer eller mindre rent ut: "Du är dum i huvudet" och i mitt fall så stämmer inte det, tvärtom kan man säga) och som vid ett annat, i dag då, sitter och skriver att det vore "dråpligt" om jag blev sjuk - på det och på att mer eller mindre oavbrutet hacka på människor som deltar i diskussioner. Så uppfattar jag dig. | |