Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 37 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 726 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:19 | |
![]() | även fettsuga sig. | |
| Jollz | 2008-04-17 19:19 | |
![]() | Kan du inte tycka det tyst? Skämt åsido, du ska ha cred för att du inte bryr dig om att vara politiskt korrekt, till skillnad från undertecknad. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:21 | |
![]() | Bitte... det är nog inte ens lönt att be vissa försöka.... | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:23 | |
![]() | :) tack! men jag tycker fortfarande att de kan vara söta.. jag pratar bara om kroppen.. precis som jag tycker en anorektisk tjej är fruktansvärt ful.. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:24 | |
![]() | Nehe nu e det visst dags att jag ger mej in i den här tråden också för att stämma upp i skönsång. Ska vi ta varann i hand å köra We shall overcome här också? | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:24 | |
![]() | precis mamman, för alla kommer vi alltid tycka olika :) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:27 | |
![]() | nej, DVD det var inte så jag menade.... | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:29 | |
![]() | varför är det alltid halvskabbiga tjejer/killar som startar såna här ytliga trådar? Löljigt att sitta och säga att alla får bristningar och fet mage bara för man fått barn, HUR VET ts det om hon inte ens fått barn själv, så märkligt. Jag och de flesta av mina nära och kära ser helt "vanliga" ut efter sina förlossningar, jag har t o m blivit smalare än innan, förklara det då ni som vet så j*a mycket.. | |
| Jollz | 2008-04-17 19:30 | |
![]() | Oceano Har du noterat att Betapets motsvarigheter till Nordman/Carola har funnit varandra? Ödets ironi ;) Vart var vi nu? We shall overcome? | |
| barbi | 2008-04-17 19:32 | |
![]() | weeeiii oceano är tillbax:=)) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:34 | |
![]() | Jollz.. får jag hålla dej i handen? | |
| morri | 2008-04-17 19:34 | |
![]() | känns som att många inte är så nöjda med sig själv och sitt utseende, inte så konstigt i dessa tider.. själv är jag väl inte direkt överförtjust i mina cellisar som jag motvilligt ärvt av min kära mor. Och en sak är säker- de försvinner INTE med träning och kost! Väger strax över femti och äter måttligt o tränar regelbundet men trots det ettras de och har hängt med sen tonåren. Men de små guppen verkar inte inte ha skrämt bort nån karl än iallafall, konstigt nog! Hade det funnits något sätt att få dem att försvinna hade jag gjort det handlöst om det var riskfritt d.v.s. | |
| morri | 2008-04-17 19:34 | |
![]() | Nä vi får nog jobba på att sköta oss själv och skita i andra, både vad de tycker och hur de ser ut! Däremot kan man ju uppmuntra varann att jobba med självförtroende m.m. och ge beröm för det man är bra på, det är vi riktigt dåliga på generellt | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:36 | |
![]() | Nej, men hur ska nu DETTA gå?!?!?!? Först Johanna med barn och sedan morri med cellisar sedan tonåren!!! Det går ju INTE ihop i Guldelock och DVDs ekvation... | |
| Jollz | 2008-04-17 19:36 | |
![]() | Hjärtans gärna mamman | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:37 | |
![]() | jag kan fortfarande hålla handen på hjärtat och säga att jag är 100% nöjd med både inre och yttre sidan på mig. Så sluta tro att man har dåligt självförtroende. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:37 | |
![]() | Weeeeiiiii.... kanske jag sjunger med ändå... ;-) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:38 | |
![]() | Jaha då måste jag också säga något. Jag är tjock och har bristningar och tillhör den gruppen som någon kallade kossor. Jag är inte stolt över mina bristningar och min tjocklek och jag tycker också att det är skitfult . Dvb säger att hon tycker det är fult, jaha säger jag då, det är ju sant att det inte är snyggt men det är liksom OVIKTIGT om dvb tycker det eller ej. Det är även OVIKTIGT att det är fult eftersom det finns viktigare saker i livet än utseende. Och alla ni som blir så aggresiva, jag anser att ni säger emot er själva. För om det nu är så att utseende är oviktigt, varför blir ni då så arga? Och om ni är stolta, varför blir ni då upprörda? Jag får inte det till att gå ihop. hälsningar muuuu mu muuuu | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:38 | |
![]() | Hahahaha jollz! Japp Nordman och jag har en hemlis ihop;-)) Va kul att höra barbi att du saknat mej;-) | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:40 | |
![]() | zimba, det var bra skrivet! Jag tycker också att det egentligen är oviktiga saker... det är inte direkt så att jag tänker på detta när jag ser en tjock person ute.. men när samtal förs upp så ja, givetvis säger jag min åsikt. :) | |