Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 4 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 47 |
Mobilspel
Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:05 | |
![]() | Måtte han ha Gevalia hemma.... på tal om det, är ni kaffesugna tjejer? | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:05 | |
![]() | webcam är super! jag har en syster som bor i grekland, och det är guld värt att få prata ansikte mot ansikte när man bara ses irl 1-2 ggr om året | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:06 | |
![]() | kaffe nu? nä tack , då e jag vaken hela natten | |
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:10 | |
![]() | Vaken hela natten.. det var just det som var tanken.... hade en webcam ett tag som ungarna slarvade bort.... liite kul var det.... kanske skulle skaffa en igen...? | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:11 | |
![]() | tackar också nej till kaffet, och jag har webcam som jag inte får nån ordning på :( | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:12 | |
![]() | vaken hela natten är inte ett alternativ för mig, är grymt trött efter att ha flyttstädat halva dan (åt andra syrran) o imorgon ska vi tydligen till ikea *suckar* | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:13 | |
![]() | Nu är det spännande...:D | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:13 | |
![]() | vad är det som krånglar vita? | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:15 | |
![]() | Krånglar? Inte ett någe, väntar bara på en tråd. Och trökken är vaken..;) | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:16 | |
![]() | alltså med webkameran : ) | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:16 | |
![]() | Åh nu fattar jag vad du menar yoggi...har en inbyggd i lapen men den vill inte.... | |
remvanrijn | 2009-01-02 23:18 | |
![]() | gå till kontrollpanelen Vita o kolla där | |
remvanrijn | 2009-01-02 23:18 | |
![]() | med min webcam är jag lite försiktigare nu är det hon som bjuder kallas jag sen för stalker höhö | |
Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:19 | |
![]() | Ska nu starta en tråd som kommer att banna mig. Eller jag måste testa den på er först. Hoppas ingen övervakare lusläser inläggen här. :-D Här är den: Freudiansk felhörning På jobbet har vi en vil/massagestol. Understundom händer det att jag sätter mig i den en stund på lunchrasten för att koppla av lite. Det finns även CD-spelare med tillhörande hörlurar. I spelaren sitter skivan "Absolute relaxed 1 ". Det är en väldigt skön platta att lyssna till och man kommer snabbt ner i ett avslappnat tillstånd. Men... låt nummer 4 på skivan gör mig lätt förbryllad, ty den har en väldigt märklig text. Det är svårt för mig att att koppla av när jag hör den för jag börjar tänka på helt andra saker... Nu tänkte jag att ni skulle få lyssna till låten så att ni förstår vad jag menar. Ni får gärna sjunga med också. Här är låten: www.youtube.com/watc...S- xjql_pE8 Och här är texten: "Uh nä uh uh sate, uh uh sate, kn**la nån ann´. Uh nä uh uh sate, uh uh sate, kn**la nån ann´. Nämen ja´ska kn**la dej yeah yeah, kn**la dej yeah, kn**la nån ann´. Nämen ja´ska kn**la dej yeah yeah... kn**la nån ann´. Eeeh joo, eeeh joo, eeeh joo, eeeh joo... eeeh joo... eeeh joo... eeeh joo. Uh nä uh uh sate, uh uh sate, kn**la nån ann´. Uh nä uh uh sate, uh uh sate, kn**la nån ann´. Nämen ja´ska kn**la dej yeah yeah, kn**la dej yeah, kn**la nån ann´. Nämen ja´ska kn**la dej yeah yeah... kn**la nån ann´. Nämen ja´ska kn**la dej yeah yeah... Nämen ja´ska kn**la dej yeah yeah... kn**la nån ann´. " Men visst är det en konstig text? | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:22 | |
![]() | du blir nog inte bannad, men jag får nog överväga om jag kan låta erika hänga i samma trådar som du.. lite mer info än vad en 14-åring behöver ; ) | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:23 | |
![]() | Samma stol och skiva hade vi på jobbet....bara hänga på och inte fundera så mycket....rycks med bara ;) | |
Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:24 | |
![]() | Ha ha, bara på sköj. :-D | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:24 | |
![]() | *skrattar så tårarna rinner* bara du kan hitta nåt liknande rob.. | |
remvanrijn | 2009-01-02 23:24 | |
![]() | jag får nog överväga om jag kan hänga i samma familj som du *lol* | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:25 | |
![]() | www.youtube.com/watc...n_ 8U-GDgwc kom osökt att tänka på den här gamla godingen, inte lika ekivok text dock | |