Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 12:01 | |
![]() | Tycker det kändes som att det var kärlek bakom den rubriken :-) | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-07-10 12:05 | |
![]() | Haha! (Challe) Skriv vad ni vill men inte kjam och pöss, för då tycker jag att ni behöver terapi. Facebook...och så matbilderna. Någon gång kan väl vara okej men varför i h_e fotografera det mesta man stoppar och häller i sig? Om man tog med såna pappersbilder till jobbet eller till grannarna skulle de ju tycka att man var totallynuts men på fb är det tydligen ok att sätta in bilder på frukosten, mellanmålet, lunchen, chokladkakan, ölglaset, middagen ... | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2013-07-10 12:09 | |
![]() | Foodstagramming alltså. Inte stött på det problemet då jag inte har Instagram. Inte bara störande, det kan tydligen vara farligt också. www.dailymail.co.uk/...tr ist.html | |
| Allimoni - Ej medlem längre | 2013-07-10 12:13 | |
![]() | Surbiggan på beta har gjort de igen :) Förvånad? Nej. Men retar mig nått vansinnigt på människans attityd! | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-07-10 12:17 | |
![]() | Är det min arroganta attityd som får det att krypa i skinnet på dig, Allimoni? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 12:23 | |
![]() | Retar mig på missförstånd.... | |
| Lillstölla | 2013-07-10 12:25 | |
![]() | Kattens tendens att gå o peta ner saker från dess rätta plats. Letade som en dåre efter min medicin här igår, på alla platser den logiskt sett borde kunna vara på. Fanns inte. Var rätt säker på att jag skulle ha en helt oöppnad förpackning med icke. Så idag efter att ha missat bussen och fått cykla fram i regnet o hämta ut ny o kommer hem dyngsur o drar ut en stol för att ställa kassen på, tadaa, där låg medicinen. Busig katt o klantig matte, ingen bra kombo. | |
| Allimoni - Ej medlem längre | 2013-07-10 12:26 | |
![]() | Pink Nej, har aldrig sett dig skriva direkt nedlåtande mot någon! Men jag kan ju ha missat :) Mollee visst är de trist :/ Men snäppet värre är personer som medvetet skapar missförstånd! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 12:28 | |
![]() | Jag tycker det är tråkigt när man inte lyckas nå fram till varandra bara. Men nog om det Allimoni, det låter ju inte alls bra. Sådana människor är farliga. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-10 12:28 | |
![]() | Att någon för länge sedan spikat upp en skylt på mitt hus med gatans namn på,kan jag ta ner den skylten? | |
| hfranke | 2013-07-10 12:29 | |
![]() | Retar mig på att jag inte varit på gymmet på flera månader. Gick iväg idag. Nu får det vara nog. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-07-10 12:33 | |
![]() | Jag är djävligt dryg, det retar jag mig på. När jag kommer igång skriver jag av mig en massa skit i forum. Nu blir det straffgympa. Just ja, en av katterna släpade in en fladdermus. Det var jättesynd om den, sonen lyfte ut den. Fladdermus kan man få efter flera förlossningar också, men jag har banne mig klarat mig. My god - knock it. | |
| poppy red | 2013-07-10 12:37 | |
![]() | Den där vägen/sanningen-tråden.. varför är den inte stängd? Innehåller minst 3800 inlägg för mycket redan. Teodicé-problemet lär knappast få sin lösning på betas forum. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-10 12:37 | |
![]() | straffgympa? gymmar du inte för din egenskull,själv väntar jag på någon granne ska hämta upp mig för ett par timmars promenad,retar mig på att hon aldrig kommer | |
| poppy red | 2013-07-10 12:39 | |
![]() | Haha pink, otrevliga bilder som dök upp där! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 13:16 | |
![]() | En blandning av IBS, mensvärk och dyspepsi. Please kill meeee | |
| kajix | 2013-07-10 13:20 | |
![]() | det där fixar sig med lite lchf Mollee2 | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 13:25 | |
![]() | Hahaha. | |
| hfranke | 2013-07-10 13:35 | |
![]() | Mollee har du provat lchf? Det är väldigt bra för magen, och har för en del barn med tex adhd visat väldigt bra effekt på koncentration. Finns säkert inga vetenskapliga forskningsresultat, men man läser ofta om föräldrar som ser otroliga resultat hos sina barn. (Kolhydraterna bildar ju sockerarter så det är väl inte konstigt om det ger effekt, min egen teori) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 13:39 | |
![]() | Har ändrat om kosten nu. Försöker att inte äta så mkt socker och har dragit ner på kaffe. Jag har själv add, så det är en av anledningarna till varför jag försöker sluta med allt skräp. Håller med dig | |