Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hfranke | 2013-12-12 23:17 | |
![]() | Haha, i förrgår på jobbet skrev jag ett mail till chefen och undertecknade med nurse ratched :) Har varit på ett uselt julbord idag med jobbet. Hade jag behövt betala själv hade jag blivit galen. Eller ja, jag betalar ju landstingsskatt, så man kan väl säga att jag betalat för det själv. | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2013-12-12 23:18 | |
![]() | Hur har det gått med fröken frankes berömda "objekt" då? | |
| hfranke | 2013-12-12 23:20 | |
![]() | Ungefär lika lång historia det, men folk stör sig ju så förbannat så man får pm om det. Vet inte om du tar med och läste om att jag lyckades skicka ett sms till objektet, fast det skulle till grannen... | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2013-12-12 23:22 | |
![]() | Nej det har jag missat! Låter som en höjdare :) Vad är det för stolpskott som stör sig på det förresten... Man upphör aldrig att fascineras av hur olika folk är. | |
| hfranke | 2013-12-12 23:24 | |
![]() | Det resulterade i iskall radiotystnad någon dag. Sen undrade han om jag fortfarande ville träffas. Så man kan väl säga att det löper på rätt bra. Jag är så glad över att jag inte skrev exakt vad jag tänkte... | |
| hfranke | 2013-12-12 23:26 | |
![]() | Han undrade förstås om jag var intagen eller om jag verkligen var anställd... | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2013-12-12 23:26 | |
![]() | Haha, man ska aldrig säga och absolut inte skriva vad man tänker. | |
| hfranke | 2013-12-12 23:31 | |
![]() | Jag var lite upprörd och besviken, ensam och övergiven när jag skrev till grannen. Så jag skulle mycket väl ha kunnat förstöra alltihop. Men jag lyckades. Han undrade vad han gjort för fel. Jag skyllde på pms. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-12-12 23:32 | |
![]() | Vilka stör sig? Inte kan man störa sig på dina berättelser eller | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-12 23:34 | |
![]() | Hej. Är bara inne en snabb sväng innan jag trycker ner huvudet i kudden och beordrar mig till sömns. Har gått och gått och gått idag, men lyckades ändå missa halva industriområdet här i nya Peking. :/ | |
| hfranke | 2013-12-12 23:35 | |
![]() | Jo då mollee. Herregud, gamla människan hålla på och tramsa på detta sätt! Moralens väktare slår till. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-12 23:36 | |
![]() | Här? Är det någon här som stör sig på dig, hfranke? | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2013-12-12 23:37 | |
![]() | Fröken franke har en viss utbildningsinsats att se fram emot för sitt objekt. Det kommer säkert att gå bra! Fast i egenskap av spion på insidan kan jag meddela att manssläktet är ganska svårutbildat. Man får fokusera på att hitta genvägarna till mannens hjärta. Och det är verkligen inte rocket science. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-12 23:40 | |
![]() | Jag kan inte annat än instämma med Bucket, här ovan. Det är ingen raketforskning alls. Faktum är att om man bara är schyst, smörjer hans svagheter och inte kräver mer än man ger så är det ganska enkelt och blir dessutom jäkligt bra. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-12-12 23:40 | |
![]() | Mäh. :-/ Du är inte gammal och du tramsar väl aldrig!? Inget å bry sig om. Den som skrivit PM till dig vet ju inte vad den pratar om. Alltså, mina fönster skakar och TV:n blinkar. *kryper ner under täcket och hoppas att min fönsterkonstruktion håller* | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-12 23:41 | |
![]() | Du bor ju i Norrland, Mollee. Vet de inte att bygga hållbara hus där uppe? :( | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-12-12 23:42 | |
![]() | Igloo är bra | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2013-12-12 23:42 | |
![]() | Stackars Mollee... Allt kommer att ordna sig! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-12-12 23:42 | |
![]() | Jag bor i ett gammalt hus och fönstret är rätt skruttigt... Måste ta å ringa hyresvärden. Det bästa vore kanske om det flög loss... då kanske jag får nya :-D | |
| hfranke | 2013-12-12 23:43 | |
![]() | Äh, bara han gör som jag säger så blir det ju enklast för honom. Men det är en tjurig och envis rackare, så det tar sin lilla tid misstänker jag. Men han är fullt tränad i sociala sammanhang, har ypperligt bra spritsinne och klär bra i både jeans och kostym. Ja solen. Folk skaffar nya nick för att skriva till mig. Tänk vad folk lägger ner tid på mig! | |