Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 835 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-21 17:35 | |
![]() | Ingen annan som ler lite åt islambotemedeltrådgrejen? | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:02 | |
![]() | Jo, jag ler lite faktiskt. kan inte förstå trådens syfte riktigt. Känns som beta håller på att bli en nyhetsförmedlingssajt :S | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:10 | |
![]() | Jag tror inte vi skall förstå riktigt vissa trådar och varför de får leva. Det är bara att sitta snällt bredvid och hålla tyst. Jag skall iaf fira vårvädret i soffan med film. | |
| Æ Solu - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:14 | |
![]() | Hade Gud menat att vi skulle förstå hur de tänker hade han gjort så att man kunde läsa deras tankar på deras kranium. | |
| Lill-IT | 2009-04-21 18:34 | |
![]() | Min dotter har dumpat sin pojkvän idag... och redan hittat en ny! Jag hänger inte med längre... | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:42 | |
![]() | Lill-IT: Du tror inte att hon dumpade honom just för att hon gillar den 'nya' bättre. Kärleken har inga ramar så det är klart att man kan bli kär i nån annan än den man är tillsammans med. Antar jag. Kärlek är inte det ämnet jag är bäst på precis ^^ | |
| Lill-IT | 2009-04-21 18:49 | |
![]() | Förmodligen är det så jo.. Det är så tufft bara, jag hade precis vant mig vid tanken på den förra pojkvännen... och att min lilla bebis inte är liten längre. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:52 | |
![]() | Sigge och jag tittar på Barbro, som kastar påse på en morrande hund. Sigge ler. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:53 | |
![]() | Jag har just gjort en revolutionerande upptäckt. Var inte rädda för att ställa frågor. | |
| remvanrijn | 2009-04-21 18:54 | |
![]() | tjena.. Viktor.. låt Pseudo sköta hela rulljansen med kärlek.. lättast så för dig.. hej på dig Lill =) | |
| remvanrijn | 2009-04-21 18:56 | |
![]() | Natt.. kom du på att du är man när du kissade, och att det som alltid dinglar där inte räknas som kvarglömd sak, men tillhör dig..? * är inte rädd* | |
| Lill-IT | 2009-04-21 18:56 | |
![]() | Hej grabbar:-) Vad för en upptäckt Nattis? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:56 | |
![]() | Nattis har du uppfunnit den optimala kärleken? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-04-21 19:00 | |
![]() | Jag tar illa vid mig, att jag får sådana tramsiga frågor, men jag skall berätta för er ändå. Håll till godo: Om man luktar svett i armhålorna, och inte orkar/hinner/vill duscha, så kan man ibland "raggarduscha". Det är vad ni tror. Från och med idag finns det ett nytt alternativ. Man tar helt enkelt och tvålar in en tvättsvamp och tvättar sig med. På detta vis skvätter man inte ner golvet, man får en närmare rengöring och man slipper rygg- och nackskador. Tack för mig. | |
| Lill-IT | 2009-04-21 19:03 | |
![]() | Tja... det var ju revolutionerande, eller nåt...... | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-04-21 19:07 | |
![]() | Bara för ni inte lever isolerade i ett semi-fängelse, och måste komma på allting själva, vilket i sin tur medför förskjutning i den individuella, såväl som flockbundna, utvecklingen. >_< | |
| Pseudonymf | 2009-04-21 19:42 | |
![]() | Jag sköter kärleksruljansen. Nån som vill bli kär i mig? I´m all yours :) Nattrüvn, din upptäckt kommer härmed att användas flitigt framöver. Jag har dock mina funderingar på att anställa en personlig svamp-tvättare ^^ Eller hur lät det där? En personlig tvättare av... svamp? Nejnej, han ska tvätta min kropp med en tvättsvamp. Rätt ska vara rätt! | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-04-21 19:46 | |
![]() | Jag kan tvätta dina svampar om du vill. :) | |
| remvanrijn | 2009-04-21 19:48 | |
![]() | Pseudo, om svampen är väldigt liten kan jag ta tjänsten..fast en härlig heldusch är nog att föredra.. Vicke behöver lite hjälp på traven Pseudo, så sköter du rulljansen, är han din. * misstänker att tjänsten som tvättare sparas bort omgående..* | |
| Pseudonymf | 2009-04-21 20:10 | |
![]() | Nattis, jobbet är ditt - första svamptvättare :P Vicke är ju nästan omyndig, inte kan han syssla med sånt heller ;) | |