Spelrum
Giraffen | 10 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 5 |
Inloggade | 15 |
Mobilspel
Pågående | 19 930 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-04 09:03 | |
![]() | Ont i min ena njure, säg nu inte att jag är på väg att få nåt fel där också. Dags för renovering av denna veteranare.. | |
Tess 08 | 2011-04-04 09:04 | |
![]() | Jag förstår hur du menar Skugga. Tycker dock att detta diskuterats nog mycket. Jag var inte med alls på träffen, ville det och skrev det flera gånger, men med tanke på restid så var det omöjligt. Fast jag "bjöd in" mig själv, lika som alla andra... Hur gör man då med de pinnade trådar som verkligen handlar om "riktiga" träffar??? Sitter någon och går igenom alla nuvarande och fd medlemmar och ser till att de vet om träffen?? Jag är heller inte Robs vän längre, vet inte hur jag ska ta det... Vet inte om jag någonsin var det. | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-04 09:18 | |
![]() | Om man bara visar lite förståelse för den andra sidan så brukar allt lösa sig till det bästa men att gå i gång och bli förbannad spär bara på och gör situationen vilken den än är till något större än det är. Själv är jag som skugga, en person som kan se båda sidor och förstår därför också båda sidorna här. | |
Maja G | 2011-04-04 09:35 | |
![]() | jag är inte förbannad...jag är ledsen:( | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 09:45 | |
![]() | Var inte ledsen, det är inte första gången Rob överdramatiserar. Han menar inte så illa som det låter nu och kommer glömma fort. Jag tycker hans reaktion låter överdriven, men han känner nog nästan en slags fadersansvar gentemot Hanna och då blir det kanske så. Eller så var han bara på intrighumör. :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 09:46 | |
![]() | Jag förstår också hur Skugga menar, men bara om Rob VET att Hanna tog illa upp så är det värt att ta upp saken på ett anklagande vis. Annars är konflikten konstruerad (och onödig). | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-04 09:56 | |
![]() | Jag läste tillbaka i tråden och där var du förbannad.. Kan förstå det iof, inte kul att känna sig utpekad som en taskmört men inget blir bättre av att bli förbannad och gå till motangrepp. | |
Maja G | 2011-04-04 10:06 | |
![]() | ibörjan var jag förbannad...nu när det blev en sån grej av det så är jag ledsen.Förstått?? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 10:11 | |
![]() | Jag tror han kommer be dig om ursäkt på ett eller annat sätt. Som LadySol så klokt påpekade - jag tror att han drog alldeles för stora växlar på situationen pga egna dåliga erfarenheter. Han tappade perspektivet lite. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 10:13 | |
![]() | Jag förstår att du blev förbannad, det hade jag också blivit - aldrig roligt att orättvist anklagas för något. Som tur är så tror jag att Hanna är helt cool i detta. Att hon är avstängd härifrån utan anledning retar mig dock ordentligt mycket - men det är en annan diskussion. | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-04 10:29 | |
![]() | Japp jag förstår. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-04-04 10:45 | |
![]() | höna av en fjäder?nä ett helt jävla hönseri av någonting som inte ens var ett dun,snart får Mouche komma och avbryta det här tjafsandet,jag tycker att det är slutdiskuterat nu är det nere på dagisnivå | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 10:47 | |
![]() | "Nu är det nere på dagisnivå"? Håller jag inte alls med om. | |
Maja G | 2011-04-04 10:48 | |
![]() | snälla ttiittii...låt bli att kommentera om något som du inte vet ett smack om.Kram;) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-04-04 10:50 | |
![]() | jag har läst tråden ,varför ens fortsätta en diskuton Rob har fel denna gång,kan det inte vara klart nu,ältande leder ingen vart | |
Maja G | 2011-04-04 10:53 | |
![]() | vill inte diskutera det heller mera,och ska försöka låta bli kommentarerna nu. Nu ska jag iaf laga mat,så det så! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 10:53 | |
![]() | Ingen tvingar dig att läsa eller delta, titti. Om folk behöver "älta" står det dem fritt att göra det. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-04-04 11:14 | |
![]() | tycker att det inte är specielt bra för stämningen ,Maja vad ska du laga? | |
Skugga | 2011-04-04 11:17 | |
![]() | Tvärtom ttiittii, ibland måste man få prata ut och "älta" för att rensa luften, att bara tysta ner och bita ihop är inte alls bra för stämningen. Den äkta stämningen alltså. Denna diskussion har dessutom hållit en skapligt bra nivå idag. | |
Tess 08 | 2011-04-04 11:18 | |
![]() | Skugga- Varje gång jag ser din bild så känns det lite som du fryser... blir det aldrig vår där du bor?? Det känns liksom som om det är lite kyligt :) | |