Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2011-11-05 11:07 | |
![]() | Sylvia, ja vi e hemma. Kom i morse efter typ 30 timmars resa. Robban har varit proffsfotografen o hos mig kommer inte dyka upp bilder förräns han pallar. Vilket kan ta ett par dar ;) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-05 11:41 | |
![]() | Ah, men fint att ni är hemma oskadda och grymt att ni tagit bilder - ser fram emot att kanske få se dem! Längtar sjukt mycket efter sol och värme, sommaren känns så långt borta redan. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-11-05 11:58 | |
![]() | Jag skulle mer än gärna åka till solen ett par veckor. Strandvila, bokläsa, runttitta samt paraplydricka. Åhhh så gott! | |
| Indeedigo - Ej medlem längre | 2011-11-05 12:14 | |
![]() | Det är bara att adda Rob på ansiktsboken så gives full tillgång till bildmaterialet. Där kommer att visas allt från Kung Fu-Rob till kinesisk massage av väldigt speciell art. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2011-11-05 12:20 | |
![]() | Välkommen hem Rob! | |
| Indeedigo - Ej medlem längre | 2011-11-05 12:22 | |
![]() | Tack så mycket! | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2011-11-05 12:40 | |
![]() | Haha Robban, eftersom det i princip endast va du bakom kameran o jag va på hotellrummen de 2 gångerna så undrar jag hur det ska gå till :D Däremot kan du ju stoltsera med att du gick hela jävla vägen upp på kinesiska muren, till skillnad mot mig som inte pallade ens halvvägs. Det kommer finnas massor av urfina bilder från resan hos Rob på fejjan, helt seriöst en anledning att be om en vänskap... om än tillfällig. Förresten, sover inte du? Det ska jag nog göra strax. Retar mig på nån satans infektion i örat! | |
| Indeedigo - Ej medlem längre | 2011-11-05 13:52 | |
![]() | Retar mig på magsjuka. Jo, det blir bingen här också. | |
| tipitina | 2011-11-05 14:47 | |
![]() | Att jag är så töntig :P | |
| Lill-IT | 2011-11-05 16:22 | |
![]() | Retar mig riktigt ordentligt på att jag inte har FB då.. Eller inte. Fast jag hade väldigt gärna sett era bilder FaMo och Rob. | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-11-05 16:24 | |
![]() | Jag har tänkt reta mig på samma sak som Lill i flera timmar. Men jag orkade inte. Förutom det retar jag mig på att jag valt att tvätta mina fönster i november. Kallt :( | |
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2011-11-05 16:29 | |
![]() | Jag har en vinkling på den retningen och det är att jag retar mig på att allt ska vara så Facebook-centrerat nu för tiden. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-11-05 19:32 | |
![]() | Retar mig på att jag är så trög ibland. Dotter tittar på Star Wars och försöker förklara att det här är den tredje filmen men egentligen den första i serien som egentligen utspelar sig som nr... Ja ni fattar? Det gör inte jag :( | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-11-05 19:37 | |
![]() | För att tjäna lite extra pengar på något som visat sig vara ett vinnande koncept så har filmbolaget valt att producera en 3:dje film i serien. Den här 3:dje handlar om vad som hände i början, dvs vad som hände i historien innan det som hände i film 1. Blev du klokare av mitt försök till förklaring..? | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-11-05 19:39 | |
![]() | Haha Grönis, jag tror att jag fattar men orkar knappt försöka. Jag såg bara den första, och bara för att jag tyckte Harrison Ford var en pudding ;) Egentligen har jag skitsvårt för den typen av film och litteratur. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-11-05 20:14 | |
![]() | fjärde filmen (blir lite irriterad) | |
| Selda | 2011-11-05 20:16 | |
![]() | Jag retar mig på att det i 8 dagar har plingat på dörren.........Bus eller godis? 8 dagar??? Kan man inte försöka pricka in rätt dag? | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-11-05 20:32 | |
![]() | Forsättning på Star Warsdiskussionen med dotter.. så vilken film är det här? Den femte, fast alltså den andra som kom ut.. Är det nu man ska ge upp och hälla upp ett glas vin istället? | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-11-05 23:52 | |
![]() | Comviq kontatsurf. Die! | |
| Poussitiv - Ej medlem längre | 2011-11-06 02:10 | |
![]() | Eehh.. Sidan har blivit kidnappad av ett konstnärssällskap. Eller så drömmer jag Mvh och godnatt Jadå Hej | |