Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 808 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-08-23 17:31 | |
![]() | Råkade bita i en gaffel. Smärtan varade i 3 sekunder men kommer hemsöka mig för evigt. | |
| golden | 2012-08-23 17:39 | |
![]() | ungefär så känns mina amalgamlagningar, men då ständigt och jämt | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-08-23 17:56 | |
![]() | Nä, det funkar inte. Jag är lite smågrinig på sj; betalat för 1klass så jag skulle ha uppkoppling och kunna jobba, men haft en minst sagt tveksam sådan i totalt tjugo minuter på en tiotimmarsresa. Way to go... | |
| apbur | 2012-08-23 18:02 | |
![]() | Sj har rövknullat mig med. Själv var jag tvungen att lyssna på högläsning på tyska. Alltså, vad pysslar folk med? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-08-23 19:11 | |
![]() | Retar mig på att det inte finns ngn motspelare åt mig just nu. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-08-23 19:33 | |
![]() | knastertorr baconhy. blek sådan. | |
| bolo | 2012-08-23 19:55 | |
![]() | sylvia plath 26000 inlägg??? | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-08-23 20:16 | |
![]() | tjatmoster kallas det ;D | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-08-23 20:57 | |
![]() | Prinssnoppar | |
| Sussola | 2012-08-23 21:03 | |
![]() | Människor som hostar rakt ut, håll för munnen för tusan! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-08-23 21:37 | |
![]() | Tjatmoster it is... | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-08-23 21:54 | |
![]() | Ordet "inmundiga" och alla som använder det. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-08-23 21:56 | |
![]() | ja dom som säger det har säkert noppe som smeknamn | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-08-23 22:03 | |
![]() | Haha SP, du e ingen tjatmoster | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-23 23:29 | |
![]() | fryser | |
| numsan | 2012-08-24 08:22 | |
![]() | Jag är för gammal för att gå ut och festa på vardagar när jag ska jobba dagen efter. Sjukt trött. | |
| Bazoo | 2012-08-24 09:25 | |
![]() | Varför kan inte tandläkare vara som vanliga läkare? När man går till läkaren får man ett besked; Det här är fel på dig eller det finns inget fel, du behöver inte oroa dig. Om man har ett fel bestämmer läkaren lr föreslår hur felet ska åtgärdas. Men...när det kommer till tandläkare... har räknat lite snabbt o jag har träffat fem stycken i år...man får inget svar! Vad tycker du skall göras? Hur ser prognosen ut? Näää...de vet inte....Man kanske kan göra si eller så... men de kan inte ge några rekommendationer vilket alternativ som är det bästa enligt deras egen mening. De sitter bakom sina munskydd o tittar på en med stora ögon. Hos tandläkaren hade jag en föreställning om att det var lite mer som att gå till en vanlig doktor. " Jaha du har fått ett sprattelben! Men se här! Då får du ett brunt piller och om du undviker brysselkål under en veckas tid så kommer besvären vara borta på torsdag! " Klart o färdigt! Snabbt o effektivt! Men inte hos tandläkarna jag har träffat. Vet inte...svårt att säga....det kan ju bli så.... Sju minuter i tandläkarstolen för att höra det o sen ingen åtgärd på det onda kostar ändå 478 kr...... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-24 09:35 | |
![]() | gogla på tandläkare och du får några hundratisen svar gogla på jävla tandläkare och du får några milijoner svar,det säger allt,tandläkare har ofta en räv bakom örat,när jag bestämt mig för att att göra inplantat i hela munnen och låg där i väntan på sövning,så kommer tandkirurgen in,och säjer:det står här att rötterna ska sparas och att det ska byggas upp nya tänder på dom gamla rötterna,jag nästan svimmade,aldrig allt ska bort ja men jag får inte dra ut friska tänder för det är som att amputera ett ben,ge mig en hammare så slår jag av dom friska tänderna med,han sövde mig och drog ut allt,men dom försöker och se på en som en mjölk ko dom försöker alltid tjäna lite till ,att bygga på tänder på gamla rötter är dömt att gå sönder och det är det tandläkarna vet,åk till Estland det kostar 1/3 av priset och där är dom desutom duktiga och sen får du resan också | |
| Bazoo | 2012-08-24 10:16 | |
![]() | Aha....ok...tack för tipset ttiittii! Jo jag vet att vi har en del gemensamma åsikter om tandvården du o jag ;-) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-24 10:28 | |
![]() | och låt dom inte knacka på tänderna små små sprickor i emaljen blir det och sen blir det karies om några år,man kan säga att dom kämpar om att ha jobb i framtiden | |