Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-26 00:40 | |
![]() | Ja, vem gör inte det... | |
DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-09-26 00:49 | |
![]() | det enda jag snott av dig är dina ratingpoäng, sötnos.. ;) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-26 00:58 | |
![]() | Jag stjäl tillbaka dem när min hjärna återkommit från sin semester. | |
mjf | 2008-09-26 01:14 | |
![]() | Jag retar mig på folk som har semester och är sjuka i tid o otid (blodtrycket är högt, ja..) Sedan retar jag mig otroooligt mycket på dem som SKA fram när det närmar sig ett vägarbete, och som vägrar att finna sig i situationen = jag måste nog köra långsammare här..., utan verkligen SKA fram - som om ingen annan i kön hade en tid att passa. Och slutligen retar jag mig på den där snubben som står o blockerar utvägen från bussen varje morgon, bara för att han vill dela ut en tidning... Helt ok med gratistidningar tycker jag dock! För att inte nämna spindelnäten när jag ska hämta tidningen..... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-26 01:20 | |
![]() | Jag retar mig på grannen som envisas med att harkla sig hela tiden. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-26 01:25 | |
![]() | Irriterar mig RIKTIGT MKT på mansgrisar och personer som inte anser att kvinnor ska ha lika mkt betalt för samma jobb. Mest hatar jag folk som bryr sig om hur vida det är en kvinnlig el manlig chef. STÅ PÅ ER. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-26 01:29 | |
![]() | Jag stöter sällan på mansgrisar. De kanske håller till i en annan del av landet... | |
ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-09-26 02:40 | |
![]() | Jag stör mig på den märkliga föreställningen att kvinnor ska ha lika lön bara för att de råkar ha samma titel. Varför ska nån som blir mer eller mindre opålitlig en gång i månaden behandlas på samma sätt som någon som helt saknar denna defekt? Dessutom är det väldigt riskabelt att anställa kvinnor i fertil ålder, de kan när som helst bestämma sig för att yngla av sig utan att konsultera vare sig sin chef eller i värsta fall även sin partner, då är all utbildning och tid som investerats i den anställde helt bortkastat och man tvingas vänta på att hon ska behaga komma tillbaka 30 kg tyngre och deprimerad över sitt falnade marknadsvärde. Vad gäller kvinnliga chefer skulle jag aldrig stå ut med en sån, de _kan_ verkligen inte delegera, det måste vara nåt genetiskt. | |
Gigi51 | 2008-09-26 07:45 | |
![]() | Jag retar mig inte på såna som skriver kommatecken istället för punkter, det är för simpelt. Men jag kan inte låte bli att undra varför personerna i fråga gör så. Alltså,,, istället för som jag tycker det ska vara... | |
ANDERStG | 2008-09-26 08:07 | |
![]() | lejonmix: Så säger du bara för att gå hem hos (till) feminister. :) | |
Silverin - Ej medlem längre | 2008-09-26 08:57 | |
![]() | Folk som har julstjärnor/-ljusstakar i fönstret året om. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-26 09:31 | |
![]() | Hemliga Anna, jag glömde skriva att jag håller med om det här kloka inlägget: "jag stör mig på folk som inte kan hålla en jämn ballans mellan seriositet och lättsamhet. de som är totala glädjedödare när man har roligt eller de som skämtar bort något viktigt." | |
mrperfect | 2008-09-26 09:36 | |
![]() | Ja det kan man ju hålla med om, tyvärr är ju bedömningen av vad som är viktigt olika, dessutom: Fyfan för humorlösa människor eller som ska dominera allt och alla. | |
bomah - Ej medlem längre | 2008-09-26 10:53 | |
![]() | oskönt folk som tar sig på för stort allvar. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-09-26 10:55 | |
![]() | Min rygg. Den är till salu numer. | |
yayasout - Ej medlem längre | 2008-09-26 11:06 | |
![]() | Silverin. Jag har julkulor vid mitt skötbord som syns utifrån fönstret... Hatar du mig? :| Det är hemstk irriterande när det är för lite vätska kvar i rengöringsflaskan så att man inte kan vinkla den nedåt när man sprutar. Då funkar den inte och man måste spruta några gånger uppåt igen för att den ska fungera. Man får skiten i ögonen och sen kan man spruta en gång nedåt innan man måste vinkla den uppåt igen. | |
argtbi | 2008-09-26 11:46 | |
![]() | jag stör mig på folk som inte fattar att alll humor inte är humor | |
argtbi | 2008-09-26 11:48 | |
![]() | och på idioter som tror dom är något bara för att de kan skratta åt en sak som andra tar illa vid sig av. | |
argtbi | 2008-09-26 11:48 | |
![]() | obs ser ni humorn? inte irriterande isf :P | |
Minta | 2008-09-26 11:49 | |
![]() | "Har du ingen humor" säger de då. | |