Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 462 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-04-28 23:58 | |
![]() | anneli72 även du fattar tydligen inte vart jag vill komma hehe | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2009-04-28 23:59 | |
![]() | Nja, anneli. Det finns dom som tänder på kvinnor i myskläder oxå. Kanske iofs lättare för dig att framstå som trovärdig i rätten eftersom dom (rätten) antagligen inte känner till det. :-) | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:00 | |
![]() | tex klä dig hor aktigt på fel plats så tror jag inte en del män ser dig som en "vanlig" kvinna eller en polare han vill prata med.... | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:00 | |
![]() | Basta, ska jag verligen behöva svara på det? jag tror att du egentligen hajar vad jag syftar till och hur det är skrivet. Gör du det inte så får duta och sätta dig och gå igenom tråden samt dess förgångare tråden som handlar om hur och vida islam skulle vara ett botemedel. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:01 | |
![]() | Nej,jag fattar inte det tydligen. Och för att inte provocera någon i onödan så behåller jag stringisarna på. | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:03 | |
![]() | Bino. Rätt män och fel män. Ja, nu börjar du ju åtminstone närma dig var själva problematiken ligger. Nu hjälps ju inte det. Det är möjligt att det är korkat, dumt, tokigt, ansvarslöst osv osv att umgås med 'fel' personer. Det gör ju inte ett brott till ett mindre brott. Eller menar du att fel män har mer rätt att begå brott än rätt män? | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:03 | |
![]() | Risotto: Min undran var bara om du reflekterade över att han var arab eller inte. | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:04 | |
![]() | anneli:-)))) ja gör det. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:05 | |
![]() | MadMaxx och det där bullshitet om rädda för det okända...det är förlegat och löjligt. Däremot tror jag 99% på detta forumet inte förstår skillnaden mellan rasist och vara emot invandrarpolitiken. Sally93 nej det är inte mindre brott för det givetvis. När jag skriver fel män syftar jag på våldsbenägna män | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:06 | |
![]() | Basta, tänk om, tänk rätt. Jag orkar inte med dina provocerande inlägg. | |
| Zizzzi | 2009-04-29 00:07 | |
![]() | Jag funderar lite på var gränsen går för "horaktigt" Bino? När får man skylla sig själv? Kan man ha en knälång kjol, eller är det illa nog att alls ha kjol - det ökar ju risken avsevärt. Bara att slänga upp den ju, byxor är mycket krångligare att få av. Urringat? Polokrage borde vara OK. Då ser man ingen hud. Fast man kanske ännu hellre skall ha lager på lager tills det inte alls går att uppfatta att man har några bröst? Klackar borde ju frikänna män. Man springer ju inte så fort i klackar, så man har ju praktiskt taget bjudit ut sig. Smink? Nä, helst inte. Sola i BIKINI på stranden?!?!?!?! Totalt uteslutet! Faktum är; det bästa är om kvinnor håller sig inne. Dygdigt klädd. Om hon tvunget måste gå ut är det bäst om det är ett snabbt ärende, med heltäckande kläder, inga klackar och inget smink. Och håll för guds skull blicken i marken så ingen tror du skickar inviter genom att möta någons blick. - Annars får du fan skylla dig själv! Männen kan ju inte rå för någonting. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:11 | |
![]() | Zizzzi vad jag menar är...(som jag försökt förklara tidigare) att i VISSA fall kan man själv påverka lite. Tex hur man agerar, hur man är klädd etc. Hor aktigt skrev jag för jag trodde det var lättare att förstå hur jag menade, men tydligen inte. Självklart rår mannen för det, men man behöver ju liksom inte "push it"...förstår du hur jag menar. | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:11 | |
![]() | Bino. Det står kanske inte skrivet i pannan på folk om dom är våldsbenägna. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:13 | |
![]() | sally93 herre gud ge dig....jag ställer dig en hypotetisk fråga då, så får vi se om du fattar. Du vet att på en gata bor det 10 våldtäktsmän eller fd våldtäktsmän, skulle du sätta på dig hor aktiga kläder och gå på den gatan mitt i natten??? | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:13 | |
![]() | Dudeniro: Jag har fortfarande inte rapporten, men dn har en artikel om den: www.dn.se/nyheter/sv...e- 1.853118 Det jag pratade om står i faktarutan till höger. | |
| Zizzzi | 2009-04-29 00:14 | |
![]() | Allvarligt talat. Du ger våldtäktsmän RÄTT att våldta. Av ren nyfikenhet, du skrev att du själv blivit våldtagen. HUR mycket kunde DU ha påverkat? Fick DU skylla dig själv? | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:15 | |
![]() | Jag vet inte vad du menar med horaktiga kläder iofs. Men våldtäktsmän brukar inte ta hänsyn till kläder så jag hade inte gått där ens i en rymddräkt tillverkad av NASA. | |
| Zizzzi | 2009-04-29 00:15 | |
![]() | Och återigen. Var fan går gränsen för "horaktiga" kläder? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-29 00:15 | |
![]() | Ja,det vore kul om alla svenska män kunde ge mig lite klädtips. Jag menar hur vill den svenske mannen att en kvinna ska se ut?! | |
| Zizzzi | 2009-04-29 00:16 | |
![]() | Är du medveten BiNo om att de flesta våldtäkter utförs av människor som står i någon form av relation till offret? | |