Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 027 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-07 14:21 | |
![]() | sylvia- en kvinna vars ansikte för tankarna till en exklusiv fransk dyr välgjord top notch klacksko, christian louboutine, den bästa av dom bästa brunetternasmode.blo...09 9950.jpg | |
| peter | 2010-07-07 23:32 | |
![]() | ramsay ...danslärarinna.....spor tig.....172 cm.....gilla att laga mat... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-07 23:34 | |
![]() | rätt på längd! bra där. peter- EXAKT som sylvia beskrev tidigt i tråden. | |
| mrperfect | 2010-07-07 23:49 | |
![]() | jussta pjuck asså | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-07-07 23:50 | |
![]() | Snäll. | |
| peter | 2010-07-07 23:51 | |
![]() | Härligt...jo längd tippar jag alltid rätt på....nästan...*ler* | |
| Syntax-Fe | 2010-07-08 01:18 | |
![]() | Peter: gillar att skrämma små barn. Läser Guillou och Kallentoft. Gillar dansband även om han förnekar det. På krogen berättar han om alla sina resor, men hemma i Blomstermåla finns hans hjärta. Löser korsord och röker när frun inte är hemma. Klipper gräsmattan mest för att få spana in grannens snygga häck. En trevlig prick. | |
| Evil Angel | 2010-07-08 07:37 | |
![]() | Syntax-Fe: Ett glas rött till middagen. Snäll men är nog rätt rakt på sak i sitt sett att vara, kan nog nästan tolkas som lite sträng. Någon helg i månaden går hon ut och "klubbar" med sin vänninor och röjer som om hon vore 20 igen :) | |
| niala22 | 2010-07-08 07:44 | |
![]() | lol regression! på peters beskrivning! :D | |
| peter | 2010-07-08 08:36 | |
![]() | niala22: låter fornnordiskt....i övrigt får jag inga indikationer mer än ...rädsla för att blotta sig för mycket....lite osäker...lite i karaktären som en burmakatt....men det ordnar sig med tiden...jo... ... hihi. syntax..inte mycket rätt...men kul beskrivning...har vuxit upp med urtyper som dessa..... helnykterist och sista blosset tog jag 1992...*ler*..kul tråd detta | |
| marcus_aberg - Ej medlem längre | 2010-07-08 09:19 | |
![]() | Peter: Livsnjutare som inte bangar för en trevlig grillkväll, trivs i sällskap av andra likasinnade, har 2 hundar som han mer eller mindre frivilligt går ut med om morgnarna och kvällarna. det mesta som jag kom att tänka på hade Syntax-Fe redan dragit upp så hoppas jag prickade in något rätt! | |
| moi_magnus | 2010-07-08 13:36 | |
![]() | marcus_aberg är nyexaminerad ekonom som ännu söker arbete. Den glada och positiva andan lär löna sig när han går på arbetsintervjuer. Hans liv cirkulerar runt tre saker: Ekonomi, flickvännen Erica och apelsinjuice. Får han alla tre ingredienserna per dag är dagen komplett.. Boende i Uddevalla, men kan tänka sig att flytta dit jobben finns... Kan bevara en hemlighet relativt bra, men ibland slnker det ut en liten groda ur munnen. Hederlig som han är kan han aldrig ljuga, om det inte är en vit lögn såklart... Har under uppväxten jobbat som varuupplockare på ICA, för att tjäna lite extra kosing.. :-) | |
| Syntax-Fe | 2010-07-08 16:10 | |
![]() | Haha, det var ju jättekul Peter, att marcus_aberg tänkte samma saker, och du säger att de inte stämmer! ;) Majoriteten har rätt vet du... :) | |
| elgen5 | 2010-07-08 16:58 | |
![]() | bor i småland, arbetslös, jobbar exta innom vården en dotter på 12 år. Har bestämt sig för att flytta vidare ditt jobb erbjuds, vågar ta risker och klarar förändringar galant. | |
| SylphiD | 2010-07-08 21:01 | |
![]() | elgen5 bor i bor i nedre mellersta sverige, gillar att skriva och uttrycka sina känslor och livsvärderingar. Är singel och söker en man hon kan dela livet med. Gillar promenader på kvällarna och mys framför teven med en film och popcorn. Dricker görna rött vin. | |
| eloffe | 2010-07-08 22:01 | |
![]() | SylphiD bor hemma hos mamma i Tyresö och ägnar sina kvällar åt korpbasket, kyrkokören och TV-programmet Postkodmiljonären. Han jobbar med data och tycker att vegetarianer är ärketöntar. Han är en mästare vid grillen och rätt duktig på porträttfotografi. Om 15 år vill han vara VD för ett framgångsrikt litet konsultföretag han vill också ha fru, välartade barn och en lite chihuahua. Han drömmar om att flytta till ett större hus i Tyresö; gärna ett generationsboende med en lite lägenhet för mamma, så att hon inte blir ensam på gamla dar. | |
| Em78 | 2010-07-08 22:18 | |
![]() | eloffe är en riktig livsnjutare. Gör inget han inte känner för om han verkligen inte MÅSTE. "Måste" är dessutom ett ord han ogillar eftersom detta inkräktar på hans frihet till att kunna välja själv, vilket är viktigt för honom. Han är ganska världsvan och nyfiken, reser gärna och har en hemlig dröm om att kunna "rädda världen". Han föredrar grönska framför betong och tror på människors lika värde. Klär sig helst bekvämt men kan tycka att det är kul att klä upp sig när tillfället kräver det. Han lever i nuet och är inte rädd för att chansa så länge det inte finns ngn annan än han själv som kan förlora på ett felaktigt beslut. Hans favoritämne i skolan var nog filosofi, ngt språk, kulturhistoria el liknande och han hatar orättvisor =) | |
| SylphiD | 2010-07-08 22:19 | |
![]() | hahaha, i stockholm bor jag verkligen inte och flyta dit vill jag inte heller. Bor hemma gör jag inte heller. Hund vill jag ha men en större modell än chihuahua. Det andra stämde väl bättre. | |
| mrperfect | 2010-07-08 22:34 | |
![]() | marcus_aberg Undrar om han skall hamna över 10 miljoner i år, internetelektronikföretag et går ju lysande. Kontoret ligger i Spanien men han gillar att åka och fiska lax hemma i Norrlandsälvarna. :) Hans flickvän kommer snart att flytta till spanien efter att ha fått ut sin läkarexamen. De har tittat på ett trevligt hus på 340 kvm med havsutsikt. Trogen Sverige så har han en begGN Koenigsegg i garaget. | |
| SylphiD | 2010-07-08 22:44 | |
![]() | Nu är du nog och ror i stiltjen mrperf | |