Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 44 |
| Inloggade | 87 |
Mobilspel
| Pågående | 19 217 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tinna | 2011-05-18 22:22 | |
![]() | Jag funderar på att göra ett inlägg i singeltråden, men kommer bara halvvägs med det.. =/ | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-18 22:23 | |
![]() | Ah, då förstår jag att du är upprörd. :( Men det spelar egentligen ingen roll vad folk som själva inte jobbar som eller har jobbat som lärare tycker och säger. Det är till syvende sist ni som vet vad som är vad och agerar därefter. Jag är tokimpad över att någon väljer att kämpa med våra barn och ungdomar som ni gör. Mer otacksamt jobb får man leta efter. <3 | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-18 22:24 | |
![]() | Ha det bra Bobo. Njut av ledigheten och gör en massa roligt under sommaren. :) | |
| Tinna | 2011-05-18 22:25 | |
![]() | "Majoriteten verkar tycka att utbildningen är skit och att de som söker dit inte är de vassaste knivarna i lådan precis." Visst har utbildningen förändrats de senaste åren, men två av de smartaste människorna jag känner är mina föräldrar, och de är (var) lärare! :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-18 22:26 | |
![]() | Tinna - bara att skriva på. Hur fel kan det egentligen bli? Numsan och Null känner dessutom dig ganska väl och behöver inte en hel roman med information om dig. Kanske får du vara lite mer utförlig om vad du söker, men det borde väl vara rätt lätt att skriva ner? :) | |
| annakarineli | 2011-05-18 22:27 | |
![]() | Jo, det är sant Lady. Jag tror inte jag kommer att bli kvar i branchen som förskollärare/lärare i allt för många år om inget drastiskt händer med lönerna. Jag kommer söka mig vidare på ett eller annat sätt. Nu har jag egentlgen en hel del kvar att göra till i morgon, men ögonen går i kors snart så det får bli till att åka till jobbet lite tidigare istället. Vilket antagligen vill säga att jag får vara där till absolut senast 6.30... Blä! Nu har jag klagat av mig! Förlåt!! Har du inga sydliga planer framöver Lady? | |
| Tinna | 2011-05-18 22:28 | |
![]() | Lady. Har den roliga delen klar, sen vet jag inte om jag ska beskriva mig själv eller det jag söker.. Det är där jag fastnar. :P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-18 22:32 | |
![]() | Jag tycker det är synd att lönerna för de som jobbar med vår framtid och med de som byggt upp vårt samhälle är så förbannat dåliga. Hoppas verkligen man prioriterar om snart! Och klaga på. Man måste få ut sina frustrationer, annars blir man galen. :) Jag har inga sydliga planer just nu. Ska en kortare bit västerut i juni, men sen blir det jobb för hela slanten. :) | |
| annakarineli | 2011-05-18 22:33 | |
![]() | Aha. Det hade varit så trevligt med en långfika igen! :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-18 22:36 | |
![]() | Det hade det absolut varit! Du har inga planer på att spendera det där presentkortet snart? ;) | |
| Måns_E | 2011-05-18 22:36 | |
![]() | Hej | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-18 22:37 | |
![]() | Hej Måns. Trevligt att vila ögonen på din fagra nuna. Hur står det till? :) | |
| Måns_E | 2011-05-18 22:39 | |
![]() | Jo då, alldeles för trött. Men skall försöka få ihop en offert ikväll. | |
| annakarineli | 2011-05-18 22:40 | |
![]() | Åjo, presentkortet vill jag allt spendera. Har bara fruktansvärt svårt för allt som påminner fortfarande. De 10 minuter som jag satt på ett tåg som stodpå perrongen för några veckor sedan var 10 långa minuter. Önskar det inte var så, men så är det. Vi kanske skulle kunna fika någonstans utanför stan om jag passerar vid tillfälle? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-18 22:42 | |
![]() | Det är en dålig kombination, Måns. Den ska vara klar tills i morgon bitti förstås? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-18 22:44 | |
![]() | AK - Det borde nog gå att ordnas, bara det finns bussförbindelser eller annat publikt transportmedel dit. :) | |
| annakarineli | 2011-05-18 22:46 | |
![]() | Om du hoppar in i bilen snabbt så kan det nog ordnas ändå! ;) Nej, nu ger jag upp för ikväll. Jag är alldeles för trött för att göra något mera. Natti, natti alla fina! <3 | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-18 22:47 | |
![]() | Den varianten funkar AK! :D Sov gott raring. Hörs snart igen. Kram <3 | |
| annakarineli | 2011-05-18 22:47 | |
![]() | Kram! <3 | |
| Måns_E | 2011-05-18 22:49 | |
![]() | Nja, jag har sagt att jag skriver mina delar ikväll. | |