Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 527 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-10 12:22 | |
![]() | jag är frisk som en nötkärna! men vad spelar det för roll när jag inte har en spänn att göra nåt roligt för : ( | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-10 12:25 | |
![]() | Då får du va tacksam över att du inte är sjuk och skulle behöva lägga ut pengar på nässpray, huvudvärkstabletter, snytpapper och upp-piggande hälsokostpiller. Hur svårt kan det va för grannarna att någon gång ägna en kvart åt städning av den gemensamma tvättstugan? | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-10 12:30 | |
![]() | haha, vem städar tvättstugan? e g e n t l i g e n jag tror det är den ensamma änkan isf. Ingen annan, men hon gör det bra å andra sidan. JAG KAN INTE FLYTTA FÖRRÄN JAG HAR EN MAN ATT FLYTTA IHOP MED | |
| Tess 08 | 2009-01-10 12:32 | |
![]() | Klart du kan flytta utan en man!!! Byt lägenhet med grannen bara ;-) Jag har ont i ögat och känner en förkylning komma smygande (det där var ljug, jag har varit förkyld av och till sen i höstas) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-10 12:35 | |
![]() | Då är vi två som vara sjuka o tycka synd om oss ihop, tess Nu är det skitigt o slaskigt ute igen | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-10 12:46 | |
![]() | Men så sjuk som du är Kaparn så har du ändå inget ute att göra. Icke äventyra med så farliga saker som täppta bihålor om man är man. Jag har glömt att gratta kompisens ettåring! | |
| Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-10 12:48 | |
![]() | Ettåringen bryr sig inte. Livet leker, men jag får inte vara med. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-10 12:50 | |
![]() | Så länge liket lever så får man va med Råbb. Nix, men hans ömma moder gör det. | |
| butterkaka | 2009-01-10 12:59 | |
![]() | då vet du att du är hennes kompis och att hon förväntar sig något av dej vilket är bra jag har i princip bara dåliga lärare | |
| remvanrijn | 2009-01-10 13:05 | |
![]() | du som elev framstår som duktig och intellektuell i jmfr med dem jag kan råda andra, men aldrig mig själv | |
| Maizena | 2009-01-10 16:01 | |
![]() | Det kanske beror på att du är perfekt ;) Det enda jag och min 3 åriga son gör är att bråka.....dagarna in och ut | |
| dahlgren_ | 2009-01-10 16:08 | |
![]() | Det blir bättre när han blir äldre, och bråka är ju också en form av relation :) Jag känner mig ensam och bedrövlig | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-10 16:14 | |
![]() | jag är mer bedrövlig än dig dahlgren :( jävligt mycket mer, var glad för det. tess: mina grannar är ett gäng snygga killar som röker braj, ett tag var jag på väg att låna ipren mitt i natten, men jag vågade aldrig, tror inte de vill byta iaf. Visst det handlar om pengar, jag ska fixa en man att bo med, eller pengar att betala med, vilket som kommer först. Frågan är ju, eftersom jag isolerar mig och aldrig svarar i telefon samt aldrig går ut och är jävligt socialt inkompetent och otrevlig. Detta är inte ens en överdrift. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-10 16:16 | |
![]() | dahlgren, det blir bättre - men inte är du väl ensam och bedrövlig? Har inte du en man i ditt liv sedan länge? | |
| dahlgren_ | 2009-01-10 16:22 | |
![]() | Linn79, Ja, jag hoppas väl det. Nä.. Jag har alltid haft någon sedan 4½ år tillbaka och allt blir så mycket lättare när man har någon att dela vardagen med. Nu har jag inte det och då känns allt så ensamt och tungt, och jag känner mig bedrövlig som inte har fler vänner :( Du kanske tänker på en kille jag dejtade ett tag, men jag måste sluta träffa honom för kontakt med honom gör mig så illa :( | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-10 16:24 | |
![]() | Dahlgren, det var tråkigt att höra, men utan att låta alltför präktig: det kommer att ordna sig till det bästa. Du är ung och vacker, du kommer träffa ng i framtiden! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-10 16:25 | |
![]() | Finns det något positivt med en drös hundar? Mer än all hundskit man skopar upp vareviga dag... | |
| dahlgren_ | 2009-01-10 16:26 | |
![]() | Tack:) Jag vet att det kommer ordna sig.. Det jag är mest rädd för är att jag kommer jämföra honom med alla andra och aldrig hitta någon som "duger". Trash, dom är lyckpspridare..:) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-10 16:31 | |
![]() | trashone, frågade mig detsamma när min hund utmanade mig i en timmes tid. Kom fram till att han väcker enorm kärlek i mig, och då är det värt det. Oftast... | |
| butterkaka | 2009-02-10 21:05 | |
![]() | slänger in negativt här jag då : P Jag har alldeles för lite tid och för många deadlines. | |