Spelrum
Giraffen | 13 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 34 |
Mobilspel
Pågående | 19 723 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:12 | |
![]() | ja, det hade varit klurigt. Hatar att prata med folk över telefon, tycker det är smått obehagligt. Tur att detta inte är fallet... Haha, nu är du nyfiken.. vilket är mitt eget fel iofs. Fixart' :) | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:15 | |
![]() | Det skumma är att jag har ganska lätt för tele, till skillnad mot vad andra verkar ha. Inte så att jag gillar prata tele för det är tråkigt, men jag tycker inte det är jobbigt. Nog bara för jag är så kort i ord och rakt på sak att det tar slut snabbt. :D | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:19 | |
![]() | Haha, du är en sådan. Tystnad funkar ju inte genom telefon riktigt, tar ju bort lite meningen med den :P Det är väl just det, att man inte ser den man samtalar med, kombinerat med att man använder rösten, som oftast låter lite konstigt genom luren. | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:22 | |
![]() | Min röst låter alltid konstig iofs. :D Eller, den har ett tonläge som gör att den lätt försvinner bort i hög omgivning, typ trafik och sånt. Så man hör bara något hest brummande typ, tror jag. :D Brumstig hest! | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:25 | |
![]() | Hehe, låter spexigt, som en kameleontröst. Du borde spela in ett "hemligt tal" fördolt av trafikljud... Men sedan kan det ju bara vara din egna uppfattning, det brukar ju vara så :) | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:27 | |
![]() | Kanske det, kanske det. ;) Det är lite frustrerande bara, om man typ vill höja rösten, t ex om man vill kommunicera med någon långt bort i bullrig miljö, så går det knappt. | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:28 | |
![]() | Nä förstås. Kanske kan göra en "halv" kastrering... nää usch vad hemskt :P | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:29 | |
![]() | :O:O:O *räd* | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:29 | |
![]() | Så rädd att jag blev räd. | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:31 | |
![]() | Förstår det, är så knäpp som postar saker som jag ångrat bara för att jag redan skrivit dem... Vad är du en räd emot då tro? Kastreringar kanske då såklart... | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:32 | |
![]() | Ja, precis. Nu svarade du på din egna fråga, så vad ska då jag svara på? vava. | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:39 | |
![]() | Haha. ja det var kanske inte speciellt pedagogiskt av mig.. Kanske vore något att börja göra oftare. Ställa frågor och sedan besvara dem, det blir som att prata med sig själv... eller sin katt, blomma, vägg, dator etc. Skillnaden blir ju bara att någon blir bortglömd helt plötsligt... hmm, tror jag fortsätter med mitt ordbajsande istället :P | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:43 | |
![]() | Ja, gör det. Jag kan jobba som städtant och gå runt och samla ihop det sen. Så kan jag bygga en brasa av det, och sen när man börjar elda så blir det sångtexter i röken. :O | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:46 | |
![]() | Haha, ja något sånt lär det bli. Tror det som kommer ur "bajsröken" kommer låta lite som vildvittrorna möter katolsk pojkkör. | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:54 | |
![]() | Nästa vecka skall jag börja spela dessa spel... Kom på att jag inte gjort det av någon märklig anledning www.scummvm.org/scre...am p;cat2=0 .. har du? | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:57 | |
![]() | Nej, men de ser riktigt kuliga ut! :D Mitt nästa spelprojekt tänkte jag skulle bli: sv.wikipedia.org/wiki/Spo re | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:58 | |
![]() | Jaaa! Men det har de ju hållt på med aslänge. Kommer ihåg att de släppte någon testgrej för några år sedan. Det lär ju vara hur bra som helst. Min dator lär palla det också. Happyhappy :D | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-12 02:59 | |
![]() | :D:D:D:D | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-12 03:02 | |
![]() | What wonderful creatures I will create mwhoahaha... Är ju som en en überversion av black&white i Sim-anda skulle man ju kunna säga.. perfekt för någon med skaparglädje och storhetsvansinne med andra ord :P | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-12 03:04 | |
![]() | Haha. :D Jaaaa. Eller hur. Uh. Nu är det bäst jag borstar tänderna innan jag blir för sugen på att installera det och börja spela och inte få någon sömn. >_< | |