Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nystan1 | 2010-12-11 05:57 | |
![]() | Guud så tidigt det är! Ska iväg och jobba, men kan just nu inte riktigt förstå varför jag gick med på det.. Ha en bra dag alla! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-12-11 11:20 | |
![]() | God middag. Vad sägs om julbord på IKEA? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-11 11:56 | |
![]() | Nysten - hoppas dagen inte blev allt för betungande. =) vita_syrener - låter som en plan! Vilket IKEA ska vi mötas vid? ;) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-11 12:00 | |
![]() | Alltså... ibland önskar jag att jag vore en fluga på någons axel. Hur förklarar man att man drar ut någon i kylan halv nio en fredagskväll för att besöka någon, men väl framkommer inser man att ens ex redan är där och man då gör det underliga valet att putta in den nya bakom dörren och sen blåhålla i dörren för att hon inte ska synas? Än svårare blir det nog att förklara varför man sedan pratade i jag form hela tiden, "jag var bara ute och gick lite och så tänkte jag bara se om ni var hemma, men du är det dags att jag går hem igen". Jo, jag hade velat vara den flugan på axeln så att jag fått höra hur han förklarade för den nya varför han gömde undan henne, pratade som om han kom ensam och sen fick promenera hem i kylan inom fem minuter efter ankomst till stället "han bara råkade gå förbi" och som ligger långt utanför ett vanligt promenadstråk. *hehe* | |
| Tess 08 | 2010-12-11 12:02 | |
![]() | Hej på er! Har ätit grötfrunch idag :) Nu julemusik på stereo, skidåkning på TV och juice och macka-mys <3 Trots att julebyn och hängpepparkakorna är klar ser det inte bättre ut än att jag tvingas koka en till pepparkaksdeg... | |
| Tess 08 | 2010-12-11 12:03 | |
![]() | Jettegullig hund (och kusin) Gulle!! | |
| Tess 08 | 2010-12-11 12:05 | |
![]() | juleby: imm.io/2tZ1 | |
| Tinna | 2010-12-11 13:12 | |
![]() | Seeeg. (och en smula bakis) ;P | |
| Lill-IT | 2010-12-11 14:30 | |
![]() | Tinna då! :) Jag är så nöjd, fick köpt julklappar till alla de små kusinerna på en halvtimme i en och samma leksaksaffär. Bra grejer som jag vet att de kommer att gilla... life is good:) Att jag sen kunde framkalla julkorten i samma affär var en bonus. Snart äts här middag och sen är det bakstuga igen... med ljuvlig julemusik och glatt humör:) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-11 14:42 | |
![]() | Lill - perfekt dag ju! =) Jag strosar fortfarande omkring i morgonrock. =P Har visserligen städat och lagat mat, men inte kommit så långt som att klä på mig. *haha* | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-11 14:42 | |
![]() | "Naaw, sweet Rob, vad är det här, en diktadventskalender eller?" Ja, det kan vi väl säga att det är. :-) Cecilia, jag kan inte ge dig många löften Men du, moder till guddomligt gnistrande supernova Dig vill jag alltid smeka över känsliga höften Min eviga kärlek till dig kan jag härmed utlova | |
| Lill-IT | 2010-12-11 14:56 | |
![]() | Rob in love:) Nästa nick blir Rob Love? ;) Inte illa att få en dikt om dagen Skuggis:) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-12-11 14:57 | |
![]() | Robbz e inte som andra. När han intresset fått opp, börjar inte tankarna vandra, vid en enda tar det stopp. | |
| Fiver | 2010-12-11 15:15 | |
![]() | Mitt i prick, Tanten! | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-11 15:24 | |
![]() | En gång blev Robban så kär så han hamna i en annan atmosfär där fanns varken tid eller rum och han tyckte den platsen var skum där gick det int att tänka klart han kände sig något mindre smart "nej tack" sa han och gick å blev återigen sin vanliga prick. | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-11 15:34 | |
![]() | SunsetBiker har rullat för 81 poäng (ORDBOKSREDAKTÖR)! Den var rätt grym den. | |
| nystan1 | 2010-12-11 19:29 | |
![]() | Lady - dagen blev inte det minsta betungande. Jag älskar mitt jobb (speciellt inte nu när jag kan jobba när jag vill, om jag vill), det enda jobbiga var att gå upp kvart över fem. Jag har gått och blivit lat på gamla dar ;P Så hade vi mysigt besök av Frejas kompis "TiJA!" (Theo), så de fick leka loss, och vi andra fick julfikat lite. Nu blir det ostbågar och vin, men vad ska man kolla på ikväll egentligen? | |
| nystan1 | 2010-12-11 19:30 | |
![]() | "speciellt inte"?? ta bort inte så blir det mer logiskt.. Så blir det när man går upp sådär okristligt tidigt! | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-11 19:30 | |
![]() | Hej, är du ny i stan? :-) | |
| Maja G | 2010-12-11 19:31 | |
![]() | jag gillar årets julkalender:) | |