Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-22 21:44 | |
![]() | Jag och lillan hamnade på nudistbadet förrförra sommaren!! :O Det var ABSOLUT INTE meningen! Vi skulle spela beachvolley och tänkte att det va perfekt längre bort på stranden där det inte va så mkt folk... vi fattade ganska fort varför det va lite folk där och smög lite snabbt därifrån! Vill inte se tjocka tyskar o annat iförda ingenting när jag är på stranden! Eller... jag vill inte alls göra det faktiskt! :O | |
| fpsorknet | 2008-09-22 21:51 | |
![]() | På tal om beachvolley, jag är lite nyfiken på hur Elles och Limes träning går inför nästa OS. Saknar dessutom Lime här i tråden idag, men hon kanske har fullt upp att fira att FBK äntligen vann en match den här säsongen. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-22 21:53 | |
![]() | Ja jag saknar osså syrran jue! :/ Sorkis, till sommaren får du se hur det gått :P | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-22 21:53 | |
![]() | Jag tycker inte vi ska prata hockey här nu... * viskar: Kom igen håveee* | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-22 21:55 | |
![]() | HEJA TIMRÅ!!! :P jag som inte ens gillar hockey! :O | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-22 21:59 | |
![]() | Nu har jag suttit här i flera timmar, så nu är det dags att gå och lägga sig.. I morgon är en annan dag, då är det tvättstugan som gäller, och jag måste väl göra det där som jag skulle ha gjort idag d.v.s städa och laga mat... Hej svejs! | |
| fpsorknet | 2008-09-22 22:00 | |
![]() | Det är någon som drar mig i ögonlocken, så det kanske är dags att gå och sova. Förhoppningsvis får jag drömma något härligt om Elle i en spännande beachvolleymatch. :-) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-22 22:02 | |
![]() | Godnatt Benny!! *krama* Jag ska med sova, för jag ska dra mig upp imöra bitti och börja jobba klockan 6.30... ringa vårdcentralen för koll av hals ska jag göra osså... Godnatt på er alla gullisar! *kraaama* | |
| remvanrijn | 2008-09-22 22:17 | |
![]() | Yaya..Vill bara att alla i familjen dementerar att ni inte medverkar i kanal fem just nu! skall vi dementera att vi inte medverkar..?? haha.. vi skall väl bekräfta att vi inte medverkar eller hur vill du se oss??? | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-22 22:52 | |
![]() | Kollar in så att alla gått o lagt sej ordentligt Vill bara säga: Borta bra men hemma bäst och är inte det minsta avis på de som ska ut o resa... Tabellen i elitserien ser fortsatt bra ut. På tal om tabell kan Robban och eventuellt andra som förstår sej på fotboll kolla SFF:s livescore i morrn kväll hålla tummarna för Åtvid i toppmatchen mot Assyriska Puss o kram så hörs vi | |
| NessaLote | 2008-09-22 23:00 | |
![]() | *hoppar in lite för sent o muttrar* jag e minst vällan? D kan ju inte bara poppa in folk som e mindre än jag :/ HIHI m,en trevlans o ha fått en till syster, välkomen :D!!! Nu ska nessa supernan, uppdatering om helgen kommer, snart typ :D KRAAAAAAAAAM | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:01 | |
![]() | Men rejmvanrihjn vad du krånglade till det för mig. Jag förstod ju vad jag menade när jag skrev det där men nu vet jag inte längre. | |
| Elmis | 2008-09-22 23:46 | |
![]() | Så här mkt har jag inte sovit sen barnvagnen... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-23 10:30 | |
![]() | Äntligen morgon, och vilken fin morgon då! Solen skiner och allt är bara så där bra som det kan vara ibland ( eller ganska ofta iaf) Vad ska man hitta på idag då? Ja, just det..Har ju tvättstugan idag vid 12, men sen då? Kanske en lång promenad i det vackra vädret, kanske.... Hur har ni det då, mina kära grannar? | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-23 10:58 | |
![]() | Jodå, kära hustru, vi jobbar och står i, har så gjort sen 06.40. Snart är förmiddagskaffe :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-23 11:14 | |
![]() | Hur är det med dej idag då? Trodde du skulle vara hemma från jobbet ju.. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-23 12:46 | |
![]() | Hej hopp i lingonskogen! (eller svampskogen kanske?) Sitter på jobbet och har rast, men slutar klockan två och klockan fyra ska jag till vårdcentralen och kolla halsen, har dejt med farbror doktorn... Ska meddela sen vad som blir sagt :) Kapis vilken fin färgbild! Men du kunde inte kostat på dej ett litet leende? :P *puss och kram* *sprintar iväg* | |
| Tinna | 2008-09-23 13:57 | |
![]() | Lycka till hos doktorn, Elle! :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-23 14:09 | |
![]() | Kan du ta lite medikamenter till mej med, Elle? Har ont i halsen tofr allt sedan jag var förkyld för ca 1 månad sedan.. Eller det kanske hjälper med "Karlsson på takets" kuckelimuckmedicin?? Jag tror jag ska knalla ner till godisbutiken o testa...Det är väl inte farligt att testa eller?:) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-23 14:50 | |
![]() | Jaha.... har jag ny bild?? Skickade en ny för granskning igår kväll men jag ser samma gamla bild...?? Hemma från jobbet? jaha... för smällen igår, kanske? Njaäe, vi vikingar står pall för en del och faktum är att det känns mindre när jag håller igång än om jag är stilla länge... Det verkar som de här förkylningarna som går nu är väldigt efterhängsna i en del fall. Men krya på er ni som hostar o snorar. Kram så hörs vi! | |