Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 42 |
Mobilspel
Pågående | 20 385 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
numsan | 2012-02-16 17:34 | |
![]() | Men Jesus! Skriver folk så på dejtingsajter? Det förklarar varför de har så intelligensbefriad reklam på tv. De söker sig uppenbarligen inte till en vettig målgrupp. | |
Lillstölla | 2012-02-16 17:41 | |
![]() | Japp, folk skriver så, ja eller killar då. Har inte sett några tjejer, men har ju heller inte kollat. Vet inte om de tror att det får dom att inte framstå som desperata. Men för mig framstår de ju istället som rätt blåsta. | |
numsan | 2012-02-16 17:43 | |
![]() | Definitivt blåsta. Är man inte där för att man vill sluta vara singel liksom? Det trodde jag var hela meningen. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-16 17:43 | |
![]() | Britney förvirrad på massagesalong - "Hade glansiga ögon" Hahaha, aftonbladet. Orkar inte. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-16 17:44 | |
![]() | Fast vadå, man kan väl ha skitkul som singel men ändå vilja gå vidare? Levla i livet, etc. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-16 17:51 | |
![]() | Visserligen får man väl då leka av sig med likasinnade, men annars känns det som att skriva "Jag älskar att vara arbetslös" i en jobbansökan. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-16 17:55 | |
![]() | Oj. Ja om man tycker att singel och arbetslös är en bra jämförelse förstår jag att man reagerar på det. Skönt att inte alla tänker så. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-16 18:04 | |
![]() | Menar att man "ansöker" om något snarare. | |
numsan | 2012-02-16 18:08 | |
![]() | Hahaha, det här blev roligt! Alltså, jag gillar att vara singel. Kan sakna det ganska mycket ibland. Men man kanske inte skriver på en dejtingsajt att man "älskar singellivet" om det inte kommer med en liten efterförljande förklaring att man kanske känner att man är intresserad av att gå vidare till nåt nytt och spännande och så. Båda delar har helt klart sina för- och nackdelar, men det är väl lite klumpigt att uttrycka sig så kan jag tycka. Man är väl trots allt där för att hitta en partner förutsätter jag? | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-16 18:10 | |
![]() | Jo men isf, jag älskar verkligen mitt jobb på en förskola men vet att jag snart kommer känna att det är dags att gå vidare och jag ser inte det intelligensbefriade i att i ansökan skriva att jag älskar mitt nuvarande jobb men söker något nytt. Tycker det verkar ganska normalt. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-16 18:12 | |
![]() | Ja på sin höjd kanske lite småklumpigt, men förstår inte att man reagerar på det. Men jag är inte så insatt i dejtingsajt-etikett, det kanske i själva verket var en dundertabbe. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-16 18:13 | |
![]() | www.victoriamilan.se...sk ip=redir kanske | |
numsan | 2012-02-16 18:18 | |
![]() | Fast otrohetssajterna upprör mig faktiskt inte. Är man så planerat otrogen kommer man ju att vara det ändå. Sen finns det ju faktiskt de som väljer att leva i "öppna" relationer. Men ja crooked, jag håller med dig faktiskt. Konstigt att jag reagerade så mycket. Men jag hade nog inte dejtat någon som tydligt proklamerat hur mycket de älskar att vara singel. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-16 18:28 | |
![]() | Nä, inte mig heller. Skojade bara lite med cr som ville gå vidare från sitt underbara jobb ;D | |
Tornvy | 2012-02-16 18:35 | |
![]() | Jag stör mig, fast inte så lite, på alla jäkla ROFFARBANKER. aaaaaarrrrrggghhhhh | |
numsan | 2012-02-16 18:55 | |
![]() | Alltså. Jag ska vara på Nöjesguidengalan om 40 minuter. KAN verkligen inte bestämma vad jag ska ha på mig. | |
numsan | 2012-02-16 19:08 | |
![]() | Retar mig på att ingen hjälper mig med vad jag ska ha på mig. Det resulterar i att jag, i vanlig ordning, tog på mig den lilla svarta och en kort svart kavaj. Nu måste jag bara bestämma om jag ska ha ett chockrosa skärp eller ett brunt som matchar mina stövlar och min väska. Retar mig på att det säkert inte är någon som kommer att hjälpa mig med det beslutet heller. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-16 19:12 | |
![]() | Brunt läder!!! pga jag är besatt av skiten. | |
numsan | 2012-02-16 19:13 | |
![]() | Brunt läder it is. Tack. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-16 19:18 | |
![]() | En gång köpte jag en plånbok i svart läder istället för brunt. Jag var deprimerad i fem dagar, den sjätte sprang jag tillbaka till NK och öppet köpade. Bytte mot en brun och levde lycklig i alla mina dar. Vsg för anekdot. | |