Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-23 15:39 | |
![]() | Va bra att det inte var en sån riktig smäll du fick, Kaparn..Blev allt lite orolig över dej.. Nä, kuckelimuckmedicinen hjälpte inte alls, blev illamående istället=( Köpte halstabletter också, de kanske hjälper? Jag är inte speciellt sjuk, men halsont har jag lite då och då...Men jag är glad ändå! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-23 15:52 | |
![]() | Moster väntar med spänning på att få höra hur det gått för er idag på sjukhus och jobb. Kaparen <3 Tryck på F5, så visas nya bilder fortare! Jag älskar när du har domarblicken :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-23 16:00 | |
![]() | mommes: Du flörtar väl inte med Kaparn??... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-23 16:02 | |
![]() | Lugn benny, vi brukar bara diskutera fotboll på msn :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-23 16:05 | |
![]() | jaha ,bara fotboll, då är jag nöjd...eller? | |
| zmiley | 2008-09-23 16:11 | |
![]() | I dag har jag och lilltrollet bakat äpplekaka på vårt alldeles egna vis. Akta er va gott det blev. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-23 16:15 | |
![]() | Benny, har du sett att det är ny fråga på förstasidan idag? :) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-23 16:28 | |
![]() | Hemma o kan se nya bilden... Domarblick, mommes... :) jag står i matkön den där dagen när vi hade event med jobbet. Ser ut som jag funderar på om maten ska räcka.. Ska strax iväg på uppdrag i föreningslivet. Hinner kanske ses en sväng i kväll. *slänger in en påse Vicks Blå innan jag drar* | |
| fpsorknet | 2008-09-23 16:51 | |
![]() | De senaste dagarna har genererat mycket jobb för mitt ärofyllda uppdrag som familjeträdskötare. Tyvärr får ni vänta ett litet tag innan de nya bilderna på Yaya och Kapis dyker upp i trädet. Känner också av halsont, så jag snor åt mig några av Kaparns inslängda Vicks. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-23 16:54 | |
![]() | Mommes: Den frågan intresserar mej inte alls...Jag väljer ut i vilka trådar jag lägger in mina små kommentarer..:) Jaha, såg bara skuggan av Kapis..Jädrans vad bråttom han har nuförtiden! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-23 17:38 | |
![]() | Här händer det saker hela tiden. Fin bild kapis.....och sen undrar jag är det virus på beta? vet inte om jag törs vara här;p | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-23 17:41 | |
![]() | Där är du ju, Vita_...Som jag har gluttat efter dej bakom min köksgardin! Virus på Beta? Nä, bara en massa bassilusker bara..Inget att vara rädd för:) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-23 17:46 | |
![]() | Hej Benny..här jobbar man så svetten lackar och en jädrans massa möten. Sen var jag tvungen att ta reda på fiskkrakarna som en boende förgiftade med all fiskmat i helgen :-D Dom stackrarna fick vara i ett litet akvarium tills idag. Men en timmes övertid i timbanken är aldrig fel. Får ju mer tid till "familjen" då ;)) | |
| NessaLote | 2008-09-23 17:50 | |
![]() | *snörvlar* vilket jag har gj typ nonstop de senaste två veckorna :( *ont i huet oså* gör ni då? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-23 17:56 | |
![]() | Stackars Nessa :( Jo jag håller på att lära mig att sköta musen med vänsterhanden. Jag var så klantig igår så jag la handen på plattan-fråga mig inte hur-hände bara....men som tur är så har jag en aloe vera i köksfönstret som ni säkert redan sett, obs. inte villiga vera då, för hon skulle nog inte gilla att jag kapade ett finger på henne ;) Och hur lät det tidigare då, jag menar datamusen- ids inte ändra- men kloka som ni är så fattar ni säkert. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-23 18:08 | |
![]() | Var det inte liiiite onödigt att lägga handen på plattan Vita_? Jag som är vänsterhänt klarar inte ens av att sköta musen med vänster, eftersom musen ligger till höger.. Ni fattar väl vad JAG menar va? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-23 18:12 | |
![]() | hej hopp alla glada snörvlande, hostande och underbara människor! Positivt besked hos farbror doktorn... eller ja, negativt egentligen då... Elle har halsfluss!! Penicillin i tio dagar...*suck* Bjöne, jag vill inte akta mig för den kakan, vill smaka jue!! :D | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-23 18:14 | |
![]() | Stackars Elle som har halsfluss! Mitt onda gick över med kuckelimuckmedicin, men jag blev illamående på köpet!!:) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-23 18:18 | |
![]() | OOh Benny va bra att ditt gick över, men inte kul att va illamående! Hoppas att jag inte reagerar på meducinen :O | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-23 18:19 | |
![]() | De fanns ingen rekommendation med på kuckelimuckmedicinen, så jag åt upp hela påsen..Kan det vara därför jag mår illa?:) | |