Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 19 753 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-09 01:41 | |
![]() | Dvs denna underbara kvinna: www.buckstars.co.uk/...-c igar.jpg Bildtext: A passer-by noticed an old lady sitting on her front step: "I couldn't help noticing how happy you look! What is your secret for such a long, happy life?" "I smoke 4 packs of cigarettes a day", she said. "Before I go to bed, I smoke a nice big joint. Apart from that, I drink a whole bottle of Jack Daniels every week, and eat only junk food. On weekends I pop a huge number of pills and do no exercise at all." "This is absolutely amazing at your age", says the passer-by. "How old are you?" "Twenty four" | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-09 01:41 | |
![]() | svårt att stava fel två ggr på samma ord... | |
zmiley | 2008-08-09 01:41 | |
![]() | Guldpeng till sorkis!! | |
FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-08-09 01:41 | |
![]() | Här får ni en softish go'natt-video alla sköningar! www.youtube.com/watc...re =related Natti natti | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-09 01:43 | |
![]() | Gonatt gulleflubbisbrossan :) *kjamisar* | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-09 01:44 | |
![]() | Godnatt FluBBeRbrorsan! kJamizzar! ^^ | |
illWill | 2008-08-09 01:44 | |
![]() | Vad gör ni annars - när ni inte Betapetar? | |
zmiley | 2008-08-09 01:44 | |
![]() | Har en sann version på den solu. I lilla staden här fanns en man som levde på alkohol under lejonparten av sitt liv. När han väl dog gick ryktena på stan att x hade dött och att han var allt från 67 till 74 år. När dödsannonsen gick att läsa i den högt vördade lokalblaskan visade det sig att x blev 47 år. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-09 01:45 | |
![]() | Imöra ska jag ut o parta... o vem vet... med lite flyt kanske el hunk dyker upp... haha :P Men först ska jag skaffa mig lite snygg sminkning... paintball innan maten och utgången :D | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-09 01:45 | |
![]() | Nej nu orkar jag inte sitta här längre. Ska leta reda på motorsågen och våldgästa min granne istället. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-09 01:46 | |
![]() | Vi Betapetar väl aldrig... har aldrig sett ngn Beta här ju :P | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-09 01:46 | |
![]() | Har hört att man kan få gratis hotell i flera år på det sätet. Med mjuka väggar dessutom. | |
zmiley | 2008-08-09 01:47 | |
![]() | Lycka till allihop!!! Jag ska knega imorrn, och lever därför på övertid. Efter det blir det knuttefest om jag fortfarande kan förflytta mig för egen maskin. Har haft en bra kväll med er. Ömhetsbetygelser!! | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-09 01:47 | |
![]() | Jag ska sova jag... :) Gonatt tokbrossor (ge mig svaret om Wille e storebror eller lillebror i vår skara!) Ha en underbar lördag! kanske kikar in befor I go to town... hum.. *bamsekram o puss på kind till er alla och bjöne* | |
illWill | 2008-08-09 01:48 | |
![]() | Illi: Så är det. Dessutom obegränsad tillgång till litteratur och diverse högskoleutbildningar. | |
fpsorknet | 2008-08-09 01:49 | |
![]() | Hoppas du får en alldeles utomordentligt härlig kväll imorgon Elle! Passar på att också smita iväg till sängs nu. Ha det bra! | |
illWill | 2008-08-09 01:49 | |
![]() | NAttinatt allihop. På återseende. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-09 11:19 | |
![]() | återseende... :) Okej... öser galla över den häringa storasystern jag har... men gaaaaaaaaah... nu tänker jag f*nimej inte stå ut med det här längre... nu tänker jag göra ngt... eller jaa... måste... exploderar ju snart i ren ilska... och då blir det inte kul för den som är i närheten, det vill jag lova!! *andas* Nää... att man kan hålla så mkt ilska inom sig utan att det egentligen syns på utsidan.. spännnande tycker ni inte? nå... nää... *drar på smilbanden* Ikväll ska jag iaf parta och syrran kan slänga sig i väggen!! :D | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-09 11:29 | |
![]() | Åhhhh, vad jag mår bra idag!...14 timmars sömn var väldigt välbehövligt..:) Nu är jag piggelin igen o gräsänka hela helgen. Vad ska jag göra av all tid som jag har över nu då? Elle: Ta ett djupt andetag och tänk: Vad är en syster i jämförelse med ett party,party..? Förresten, kan jag få följa med, känner för att parta rejält ikväll faktiskt!? | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-09 11:33 | |
![]() | Hej Benny :) jo jag försöker andas... :) Klart du är välkommen på party!! :D *shakar* | |