Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 18 651 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Reispower | 2010-08-04 15:03 | |
![]() | att vissa har bild på tex seriefigurer här och inte på sig själv. O_o orättvist ju! Vill också ha bild på seriefigur ju! | |
| caughtbock | 2010-08-04 15:08 | |
![]() | Take Aim: Så lamt... Det önskar jag också! Jag kan t.ex knappt ha håret i en hästsvans eftersom det ljusa håret i kontrast till det mörka skapar en illusion av en väldigt hög panna. Jag behöver inte längre ansikte, det är lugnt. :P | |
| Take Aim - Ej medlem längre | 2010-08-04 15:13 | |
![]() | Exakt! Inte jag heller :P Det ser ju nästan ut som om man är tunnhårig (alternativt flottig i håret) bara för att man har ljust hår vid hårbotten. Ofräscht. Känner mig white trash! Ska gå och köpa hårfärg nu genast. Står inte ut en endaste sekund till :D | |
| caughtbock | 2010-08-04 15:16 | |
![]() | Ja men eller hur, jag känner verkligen igen mig! Lycka till, haha! | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-08-04 15:25 | |
![]() | cb: Ja, det är hemskt. Blah. Jaha, haha. Kanske dags för dig att färga också? ;P Nu ska jag lägga i en hårinpackning och sätta på en film. Hoppas det hjälper lite mot det slitna iaf. Hejs! | |
| caughtbock | 2010-08-04 15:39 | |
![]() | Jag skulle gärna vilja ha ljusare nu och det blir så himla jobbigt att göra själv, speciellt när håret ser ut som det gör... Så jag ska suga på den karamellen och se ut som ett jag vet inte vad ett tag till. Finns väl värre saker att reta sig på antar jag. Lycka till med hårinpackningen och filmen! | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-04 15:49 | |
![]() | retar mig på att ni tror att det blir bättre om man är brunett! | |
| caughtbock | 2010-08-04 15:51 | |
![]() | Om man gillar brunt hår blir det ju bättre. :D | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-04 15:51 | |
![]() | Retar mig på att jag inte vill ha min hårfärg & att jag ska ska klippa page i höst & färga det chokladrunt o klippa ur det så det blir tunnt! | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-04 15:52 | |
![]() | Caught ; ja på ett vis så blir det ju bättre . men har man tjockt hår och är brunett & håret växer snabbare en min fula mun så är det åt skogen! | |
| caughtbock | 2010-08-04 15:55 | |
![]() | Hellre hår som växer snabbt än hår som inte växer alls! :D Retar mig på att du tror att det är så great att vara blond, it ain't all that! Alla hårfärger har sin charm. :) | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-04 16:00 | |
![]() | Caught ; när man är blond då är håret tunnt och det går bättre med sminket det smälter in så mycket bättre.. fast det blir ju självklart svårare med vissa plagg men det beror ju dels på fantasin. :) äh nu retar jag mig på massa saker.. jag skulle kunna göra en lista men då kommer väl nån å säger sluta upp med dom där barnsligheterna! Nån tog mitt förra liv o placera det i dumkorgen! | |
| Take Aim - Ej medlem längre | 2010-08-04 18:45 | |
![]() | Retar mig på att jag satte vatten i halsen när jag pratade i telefon nyss. Fick värsta hostattacken och slängde på luren i panik. | |
| Ässät | 2010-08-04 18:46 | |
![]() | Retar mig på att jag inte kommit mig för att ringa vårdcentralen än trots ond handled i en månad :s | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-08-04 18:58 | |
![]() | Att jag har en förmåga att dissa folk... Fast kanske det är bäst så iaf. | |
| Bitte - Administratör | 2010-08-04 19:04 | |
![]() | Retar mig på att järnampullerna var så jäklars dyra Bitte | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-08-04 19:13 | |
![]() | Att säljarna på H&M och liknande affärer alltid är rätt otrevliga mot mig. Förstår inte varför, jag hälsar alltid osv.. Praktexempel är när jag handlar och säljaren (bara tjejer) säger: ....Hej.... Sen kommer typ en kille eller äldre dam bakom mig och ska betala: Hej heeej! :S | |
| Pubbe | 2010-08-04 19:27 | |
![]() | På att jag är trött och har en del att göra. Delicious: Jag vet varför. | |
| Fru Vädur - Ej medlem längre | 2010-08-04 19:39 | |
![]() | Trött och retar mig på rasism | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-04 22:26 | |
![]() | Alkoholister. | |