Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| to the top | 2011-11-09 07:20 | |
![]() | Det Israeliska partiet i sveriges riksdag, sverigedemokraterna! | |
| Gautama | 2011-11-09 11:57 | |
![]() | Retar mig inte men blir skrämd av människor mad bipolära sjukdomar. Vet att de inte kan rå för det och att det i själva verket är synd om dem..., men när man själv blir indragen i en härva av lögner och anklagad för saker som inte har en uns sanning så är det sjukt jobbigt. | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-11-09 12:07 | |
![]() | Retar mig på att jag äger en trädgårds-Buddha i betong. Eller egentligen retar jag mig inte på det, utan mer på att jag inte kan flytta den till sin rättmätiga plats (som är förrådet). Det krävdes två stora män för att bära den igår. Idag finns bara jag. Mina försök håller på att resultera i flertalet brustna blodkärl i hjärnan. Han sitter där han sitter helt enkelt. Retar mig på att han ser irriterande nöjd ut dessutom. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-11-09 12:16 | |
![]() | Är det trappor på vägen till förrådet, Uisge? Annars kan du väl försöka tippa ner honom i en resväska med hjul på eller en trilla av något slag (menar inte att du nödvändigtvis har en sådan där öl-transport, säger bara att många har det) och dra iväg honom till sin rätta plats? | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-11-09 12:20 | |
![]() | Ganska bra tips faktiskt, om det inte vore för att han väger så oerhört mycket att de små hjulen på en sådan väskan hade pulveriserats av tyngden. Ett annat problem är att jag knappt kan släpa honom några centimeter - att lyfta honom är totalt omöjligt. Vi snackar stor Buddha här :) Vi får nog vara sambor ett tag. | |
| AtroCious_ | 2011-11-09 12:22 | |
![]() | Gautama: Var inte rädd för mig, jag är ofarlig. :D | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-11-09 12:26 | |
![]() | Eller ja, tippa honom hade jag kunnat göra förstås :) Men det håller inte utan en trolley typ. Lady... får man fråga hur det gick med personen som antagligen fick en stroke? | |
| Katijoun | 2011-11-09 12:48 | |
![]() | Att jag inte riktigt kan släppa min mardröm om att jag blev lurad till att äta kött! Hua!! | |
| marmeladov22 | 2011-11-09 12:53 | |
![]() | Låt buddhan vara kvar tycker jag. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-11-09 13:24 | |
![]() | Tippa över honom på en matta och dra honom på plats? Det var ingen stroke. Det var en regelrätt hjärtattack. Han befarades förlorad, men de fick igång honom igen efter fem minuter. Nu hoppas vi på det bästa. | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-11-09 13:35 | |
![]() | Det är lite dumt att ha en jättebuddha i en liten lägenhet. Han är dock bortsläpad på Lady-vis till en plats där jag inte snubblar över honom. Underbart Lady. Hoppas hjärtat orkar driva honom många, många år till. Man kan verkligen reta sig på stroke och hjärtinfarkter. Verkligen. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-11-09 13:53 | |
![]() | Tack Uisge. Vi hoppas det samma. Och ja, man kan verkligen reta sig på sådant. :/ | |
| SatanIGatan- | 2011-11-09 13:58 | |
![]() | Gautama - Som bipolär känns inte det så kul att läsa. Du hade gärna fått utveckla det någon gång. Härvor av lögner kan man ju bli indragen i av precis vem som helst, med eller utan diagnos. Så det kändes inte så rättvist skrivit men jag antar att du själv nyss varit med om något sånt, där en bipolär person var med men alla är ju inte såna för det. | |
| Gautama | 2011-11-09 14:02 | |
![]() | Vill inte trampa någon på tårna. Mina erfarenheter som jag skrev. Personen har maniskt beteende och ljuger så hon tror sig själv. Möjligt har det inte med sjukdomen att göra, vad vet jag? Kanske enbart en jobbig personlighet! | |
| lillahallon - Ej medlem längre | 2011-11-09 14:18 | |
![]() | att jag alltid glömmer att stänga av varmfuften på ungenen så att jag bränner allt som åker in i den -.-' | |
| Lill-IT | 2011-11-09 14:56 | |
![]() | Massor med kramar Lady <3 Läkarna är duktiga.. Håller tummarna för att han kan fortsätta njuta livets praliner ett gott tag till. (Har läst din blogg). Retar mig på att jag jobbar kväll.. och var så dum att jag drog i gång städ, tvätt och matlagning här hemma innan jobbet. Hur sjutton ska man orka jobba nu? | |
| blue_moon | 2011-11-09 15:06 | |
![]() | Stör mig på att mitt pass måste förnyas och att giltighetstiden bara är 5 år! Samt att jag inte får använda de nytagna (körkorts)fotona, som kostade 400 kr i fotobutiken. | |
| kartoffel | 2011-11-09 15:35 | |
![]() | Alla hårstrån som kliar på vägen hem från frisören. | |
| Obstinat- | 2011-11-09 17:34 | |
![]() | Retar mig på TV4play. Sämsta webtvn ever. | |
| Robandage - Ej medlem längre | 2011-11-09 17:56 | |
![]() | Och jag som precis ska gå in där och kolla på "Så mycket bättre". :-/ | |