Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-24 15:20 | |
![]() | Ska vi inte analysera något av Ingmar Bergman nu? | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-24 15:22 | |
![]() | Jag tycker att "smultronstället" bara handlar om att gubbjäveln inte fick knulla de brudar som han ville... | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-06-24 15:23 | |
![]() | Hybris brukar som väl är straffa den drabbade ganska hårt. | |
| moppo | 2008-06-24 15:37 | |
![]() | Go trash, go trash.. :D | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-24 16:12 | |
![]() | moppo, det skulle kunna bli en rockig refräng: Go trash, go trash, go white white trash... | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-24 16:14 | |
![]() | men ska vi skita i Bergmanspåret? | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-24 17:35 | |
![]() | Han fick väl visst knulla de brudar han ville? Tror ni tänker på Norén. Smultronstället gjordes ju när Bergman var relativt ung, poppis och viril trodde jag? Snoosy, jag väntar på ett mejl från dig förresten. Jag vet att du är smickrad av att få stå som huvudreferens till Maskulinists avhandling men du har viktigare saker för dig. Som att underhålla mig t ex. Lägg ifrån dig Buffaloskorna och försök få ändan ur vagnen nu, unga dam. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-06-24 18:43 | |
![]() | StuntmanMike, jag skriver nu utan någon som helst vilja att samla egopoäng, jag skriver därför att jag tror att det är nödvändigt. Du beter dig just nu väldigt illa och har passerat gränsen för när man kan behålla sin värdighet. Dina personangrepp mot snoosy är inte annat än smaklösa och jag tror du mest förlorar på det. Jag är helt förberedd på att du kommer fila på eventuella personangrepp mot mig efter det här men det får det vara värt. Jag kommer säkerligen ta åt mig och bli lite ledsen på köpet. Önskar dig lycka på vägen. | |
| Snoosy | 2008-06-24 18:47 | |
![]() | Stunt,, Vad som skrivs i det här forumet berör mig inte så mycket. Det är lite kul att röra om i grytan. Lyckas ganska ofta med det ;) Men vadå ?? Har jag något mer att säga dig tycker du ?? Nädu. Det räcker med det som sagts här. Det vore bara patetiskt av mig att skapa en privat kontakt med någon som uttalat sig så mycket smörja. Du ger mig inget. Hoppas nånstans att du tycker detsamma som mig ;P Av att tolka din personlighet, så är du en person som har förhållanden med mycket ''spänning'' .. men du. vi lägger ner nu. Nyp i stjärten på dig ;) | |
| Snoosy | 2008-06-24 18:53 | |
![]() | upa, det känns bra att någon står bakom mig. Tack! :) Jag kanske själv gick lite över gränsen med mitt sista inlägg. Fast försökte skämta lite, för att inte fortsätta bråka om egentligen ingenting.. Det är ´tråkigt när personer går över gränserna genom personangrepp hela tiden. Det berör som sagt inte mig så mycket. Men det finns dom som tar åt sig rejält av att bli kallad både det ena och det andra. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-24 18:59 | |
![]() | Bergman är en av få svenskar som e kända i vida världen... ABBA, Björn Borg, Stenmark (Ingemar) och Nobel är väl de andra.. Nåja, vi har ju den fantastiska skådespelaren Dolph Lundgren oxo, han som inte kunde prata svenska rent i ett program för några år sen för han "har ju bott i USA i några år" *sucka djupt* Vår tönt-drottning Silvia räknar jag inte då familje-namnet Sommerlath inte är av svensk uppbörd. Dessvärre med nazistiskt påbrå dessutom, men det vill hon inte kännas vid, hatt-tanten ;) | |
| Snoosy | 2008-06-24 19:01 | |
![]() | elPatron. Ok | |
| Dyslekso | 2008-06-24 19:07 | |
![]() | Sexualiteten och Staden Manus och regi: Ingmar Bergman Foto: Sven Lindqvist "Sex, min herre, sex!" -Aftonbladet "Bergman på festhumör" - Agata "Äntligen en Bergman-film med swing i" - Jazznytt | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-24 20:01 | |
![]() | Att kalla någon åsna är ju gulligt, att kalla en person omoralisk för att han eller hon gillar att ha mycket sex är däremot både reaktionärt, bakåtsträvande och skrämmande, Upa(du har dock inte vågat säga det rakt ut, men är man inte typ..åsna så kan man räkna ut vad du menar med dina indirekta och småfega uttalanden). Du är medveten om att kyrkan och staten är åtskilda hoppas jag? Vi förväntas inte längre leva efter skinntorra moralkakor. Att sätta etik/moral i ett motsatsförhållande till dels en liberal inställning till sex och dels en tro på att vuxna människor kan ta ansvar för sin egen sexualitet är att gå över gränsen om något. Att retas tillbaka med någon (som tycks missförstå saker med flit för att få bete sig som 14 igen)på ett forum är ju inte riktigt lika illa som att med sina konservativa åsikter bidra till ett samhälle där människor tvingas skämmas för sin sexdrift. Väntar mig dock inget medhåll från någon som kallar oliktänkande för rabiata likhetsfeminister. Och ja, ta gärna detta som ett angrepp på din person. Det kan kanske leda till att du omreviderar dina åsikter och börjar leva i modern tid. Förlåt att jag kallade dig åsna, Snoosy Jag har insett nu att du troligtvis är 14 på riktigt, det är inte bara en image du kör med,och som vuxen ska man behandla unga med respekt(och inte kalla dem åsnor eller slampor). | |
| Snoosy | 2008-06-24 21:17 | |
![]() | Och hur gammal gör det dig, menar du?? att komma med sådana påhopp hela tiden.. Du skriver så vackert, använder rätta ordmeningar. Vilket jag inte alltid gör. Det medger jag. Men jag är inte elak. Sluta nu upp med dina påhopp. Det är bara barnsligt.. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-24 21:22 | |
![]() | Oj har mike fixat en ny att hoppa på sen "elaka tanten" gav upp att diskutera med en nyfomanförsvarare:-)) Och så la jag till en liten smiley för att inte verka för elak. Har lärt mej av mike:-) | |
| DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-06-24 21:46 | |
![]() | men rolig tråd stuntis.. osar verkligen sex här! :) | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-24 21:56 | |
![]() | Ja visst gör det! De omfamnar verkligen livets goda här. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-24 22:03 | |
![]() | Nä, men bättre kan ni väl töser? | |
| Maskulinist | 2008-06-24 22:51 | |
![]() | "Du skriver så vackert, använder rätta ordmeningar. Vilket jag inte alltid gör." Sjukt roligt skrivet - älskar folk som bjuder på sig själva! | |