Spelrum
Giraffen | 50 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 84 |
Mobilspel
Pågående | 20 280 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Pubbe | 2011-04-15 12:11 | |
![]() | ➤dellartista 2011-04-15 10:33: “Skulle aldrig falla för mig att leta efter partner på Betapet. Vad vore livet med en partner som spelade Betapet all sin fritid!” Samma sak där på krogen, vem vill va med nån som är på krogen all sin fritid? Eller biblioteket vem vill va med en som bara hänger där 14 h per dygn eller kanske om man hittar nån på en promenad, skulle va trist med nån som endast är ute o promenerar all sin fritid. Du själv är ju uppenbarligen här, så din partner måste tycka det är tråkigt att ha dig som bara hänger på beta all din fritid! För alla som är här är ju här all sin fritid eller? | |
Skugga | 2011-04-15 12:14 | |
![]() | Touché, Pubbe. :) | |
Gud777 | 2011-04-15 12:23 | |
![]() | Tänkte också skriva en rad här då. Kenny, that´s my name. Är 25 år och bor mitt i Skåne. Mina bästa egenskaper enligt mig själv då måste vara att jag är ärlig och omtänksam. Och mina sämsta, hmm...dåligt tålamod och envis. Jag tycker om när en tjej vet vad hon vill, och gärna att hon tycker om någon form av träning. Eftersom jag själv tränar ca 4 gånger i veckan på gym och tycker om att hålla mig i form. Tycker det är viktigt med hälsan. Låter det intressant så får du gräva djupare ;) Kram | |
EpsilonNoll - Ej medlem längre | 2011-04-15 12:59 | |
![]() | Hoppas "ärlig" inte betyder hänsynslös i överkant, bara. | |
Ochran | 2011-04-15 13:30 | |
![]() | Hoppas på att hitta nån som man kan bli lite kompis med eller för att kanske hitta på något med iframtiden. För det mesta hittar man mig på gymet då träna och hålla sig iform är något jag mår bra av. En liten komprimerad lista på sånt jag gillar: Träna, laga mat , spela hockey, en utekväll på stan, trevlig kväll framför tv`n, en trevlig resturang m.m | |
Gud777 | 2011-04-15 17:23 | |
![]() | Var inte så negativ EpsilonNoll, det betyder inte hänsynslös i överkant. | |
Leasmamma | 2011-04-15 18:10 | |
![]() | Jag gör som Skugga och några andra och skriver lite om mig själv. Jag är: - 21 år i år - En glad, positiv, hjälpsam person - Någon som älskar livet och avskyr att ha tråkigt - väldigt envis och vet precis vad jag vill och vart jag vill komma - rolig när jag vill (skadeglad och älskar "dirty-humor" som Jackass och liknande) och bjuder mer än gärna på mig själv - seriös och ansvarsfull, samtidigt som jag är väldigt lättsam och kommer överens med de flesta människor jag träffar - varannan-vecka-mamma till min 2,5-åriga prinsessa - studerande på lärarprogrammet - deltidsarbetande - livsnjutare i hög grad! - En sådan som säger vad jag tycker, när jag tycker det och inte går och håller inne med något - en sådan som lärt av sina misstag, som kämpat sig genom livet och ändå älskar varenda sekund av det som varit och komma skall! Jag söker: - En ansvarsfull, lättsam man - Någon som är redo att ge ett förhållande en ärlig chans, om kanske inte för hela livet, men för ett bra tag framöver (man vet ju aldrig vad som händer och sker!) - Någon som inte är konflikträdd utan som kan säga vad den tycker utan att bli konfliktsökande - Någon att ha kul med, skratta med, mysa med och bara kunna umgås med efter en dag på jobbet. - Ärlighet - Någon som är trygg i sig själv och vet vad den själv vill - Någon som uppskattar livet lika mycket som jag - Positivitet och optimism!!!! Fritiden: - Familjen - Träning - Vänner - Film & Musik - Spontana äventyr i olika utsträckning Jag ogillar: - Människor som tror de står högre än andra på olika plan - Rökning och andra ohälsosamma beroenden - Negativa inställningar och de som klagar på allt möjligt, varför inte göra det bästa av situationen?? JAG ÄR HELT KLART TRÖTT PÅ SINGELLIVET OCH ÖNSKAR NÅGON SOM OCKSÅ ÄR DET. Skicka ett meddelande om du skulle vara sugen på en fika, middag eller bara vill att vi ska lära känna varandra. | |
creamie | 2011-04-15 23:41 | |
![]() | Tyvärr är känns det som att det är alldeles för få killar som söker ^^ | |
bennie84 | 2011-04-16 00:04 | |
![]() | Öppen för förslag ja :p | |
SpelarRoll - Ej medlem längre | 2011-04-16 00:16 | |
![]() | Finns det några underbara tjejer här då? I så fall är min inkorg väldigt öppen för nya intresseanmälningar ;) | |
morsans syrr | 2011-04-16 00:31 | |
![]() | Jag e en helt fantastisk dö-singel tjej som bara väntar på den mörke, blåögde, intelligente, långe, rike, snygge man med humor som kan sätta mitt kalla hjärta i brand. Själv e jag bara snygg! ( Hehehe ) | |
morsans syrr | 2011-04-16 00:32 | |
![]() | Oj, glömdeatt jag var fantastisk oxå. Så, nu e jag klar :)) | |
SpelarRoll - Ej medlem längre | 2011-04-16 00:49 | |
![]() | Morsans syrr: jahapp, då föll jag väl på ögonfärgen då ;) Själv är jag bara lång, mörk, brunögd, eldig, omtänksam och fantasifull.... Och så har jag minimala önskemål partner: hon ska vara en äkta brunett, smal, sockersöt, småvild, kärleksfull, omtänksam, sexuell och intresserad av en seriös relation. Fick jag med allt nu? ;) | |
bakåtvolt | 2011-04-16 02:55 | |
![]() | du hör hemma här: dansband.nu | |
rjn | 2011-04-16 18:57 | |
![]() | ej singel | |
Devil_Star | 2011-04-17 05:19 | |
![]() | Kalla mig desperat eller vad du vill, men jag är en kille på 32 år, har varit med om en hel del. Jag är en del spelnörd särskildt inom Scrabble, har även andra intressen. Som karaoke och teater. Jag är lite blyg och osäker vid ev nya kontakter, men jag anpassar mig. Jag har ett mål, som jag står för. Men jag vill vara trogen och jobba för framtiden och vill må bra. Som kärlek för mig är Trygghet, att lita på varann och en framtid. Jag är flyttbar, men jag vill veta tryggheten. Visst jag kanske inte alltid har den ekonomin, men den som vill ge mig den tryggheten och vill våga sagta och ger den kärlek jag behöver, är välkommen att mejla eller kontakta mig på det att behaga. Hoppas vi ses ;) | |
nygiants | 2011-04-17 17:54 | |
![]() | Funderar lite på det här. | |
nygiants | 2011-04-17 17:55 | |
![]() | Numsan du får nog lite extra tid av mig ändå då jag skulle behöva förminska vissa likheter med Michelingubben först, återkommer om några år... | |
suzylucy | 2011-04-17 19:52 | |
![]() | Sitter och klurar på om man ska ge den här tråden en chans till... | |
suzylucy | 2011-04-17 20:26 | |
![]() | Passa på att göra lite reklam för alla Uppsalabor att jag kommer att spela på Hijazz klockan 21 på onsdag den 20:e. Jag är ju singel, så vill man lyssna på singelmusik/er så är det bara att pallra sig dit! | |