Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 193 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-04-13 19:58 | |
![]() | retar mig på att jag inte får upp värmen | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-04-13 20:01 | |
![]() | det måste vara något döintresant på tv eftersom ingen är här | |
| diffdiff | 2013-04-13 20:13 | |
![]() | Att jag är så godis sugen men orkar inte gå ner och handla | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-04-13 22:55 | |
![]() | Kan inte bestämma mig för om mandeläggen med lakrits i är goda eller inte. Dom är både- och, kanske lite väl stark lakritssmak. Men ändå härligt knastriga... | |
| corlini | 2013-04-14 08:33 | |
![]() | ingen direkt aktivitet på "beta" denna helg, var är alla vad gör alla? lite småretande är det | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-04-14 11:47 | |
![]() | Det är illa nu. De har inte ens orkat berömma varandras hotness sen igår. | |
| blue_moon | 2013-04-14 12:30 | |
![]() | Retar mig på att vi som bor i Lund med omnejd fortfarande (sedan i tisdags när det gick ut i media) måste koka vattnat vi dricker, slår i kaffebryggaren och sköljer munnen med. En 4 km lång huvudledning har stängts av, sedan VASyd lokaliserat den som källa till förekomsten av koliforma bakterier. De spolar systemen och låter oss leva på hoppet. En dag i taget. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-04-14 12:33 | |
![]() | Att det inte känns alls lika kul att kika in här längre. Fast osäker på om jag eg retar mig på det. Saknar ordentliga diskussioner dock, mest blaj nu. | |
| Sote | 2013-04-14 12:48 | |
![]() | Att man måste byta till sommardäck omnågra dagar. Hinner liksom inte riktigt och dessutom är det två bilar. Får väl säga till farbror polisen om jag inte har hunnit före 15:e ochblir stoppad att jag ska åka till fjällen till helgen. Där råder detväl vinterväglag fortfarande? | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-04-14 13:02 | |
![]() | Inatt hade vi åtskilliga minusgrader, återfrysning och halka (Norrlands inland). Polisen i Umeå säger att de inte bråkar över vinterdäck så länge det finns risk för halka. Retar mig med blue_moon på otjänligt vatten. Det har varit mycket sånt i landet senaste åren. Beror det på föråldrade system, eller? Jobbigt att hålla på att koka. Kanske har du uteplats eller balkong där man kan kyla större mängder? | |
| blue_moon | 2013-04-14 13:30 | |
![]() | Har uteplats men kokar inga större mängder åt gången. En tvåliterskanna i kylen och en trelitersgryta med kokt avsvalnat vatten per dag får räcka. Jag köper ingen sallad nu, eftersom den måste sköljas i vatten som först kokats. Ja, det är lite tradigt att hålla på så här. Men iofs en nyttig erfarenhet. Rent vatten är ju inte en självklarhet för alla jordens invånare. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-04-14 14:35 | |
![]() | Togs tråden där forumet diskuterades bort? | |
| blue_moon | 2013-04-14 14:38 | |
![]() | Tydligen. Det såg ut att bli en nödvändig och intressant diskussion, men den kvävdes i sin linda. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-04-14 14:41 | |
![]() | Men varför? Jag begriper inte det. Får vi inte alls diskutera själva forumet och vad vi alla kan göra för att det ska vara så bra här som möjligt? Varför denna censur? | |
| blue_moon | 2013-04-14 14:47 | |
![]() | Undrar jag också. Bekräftar tyvärr trådstartarens kategoriska uttalande. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-04-14 14:50 | |
![]() | Jag gick ifrån en stund och när jag kom tillbaka var den borta, missade jag något "hemskt" inlägg som gjorde så att hela tråden var tvungen att tas bort? Var är annars logiken i att behålla låsta trådar från 2005 men att ta bort denna helt? | |
| blue_moon | 2013-04-14 14:56 | |
![]() | Jag skrev kl 14:09: "Visst kan det upplevas arrogant nulltj, men det beror också på hur det sägs. Hur ska vi lära de nya att använda forumsökfunktionen om de inte själva upptäcker dess existens. Jag efterlyser en varmt välkomnande atmosfär som samtidigt lär ut att det finns regler att hålla sig till för att underlätta samvaron." pink ribbon skrev 14:10: "Ursäkta men två spelrum mindre, ca 10% inloggade jämfört med 2008 och minimal forumaktivitet har väl aldrig hänt förut och kan väl inte enbart skyllas på mobilspel? Jag kanske är helt ute och cyklar men inte lockar man väl medlemmar genom att snäsa av och tysta? God stämning i forumet kanske ska upprätthållas från alla parter?" arbetslinjen skrev 14:18: "Det märkliga med det här forumet är att lösningen på problematiska trådar alltid är att de ska låsas eller tas bort. I alla andra forum jag har erfarenhet av så tar man bara bort enskilda inlägg eller slår ihop/slår isär trådar. Jag anar att den möjligheten kanske inte finns på det här forumet, så det kan ju vara en orsak, men då är det ju ännu viktigare att vara försiktig med att stänga trådar. Det är inte sällan det är intressanta frågor/diskussioner som bara blir hängande i luften." | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-04-14 14:57 | |
![]() | Jävla moln | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-04-14 15:17 | |
![]() | Åskmoln. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-04-14 15:22 | |
![]() | Inte svära Inci;) | |